Stránka 1 z 1

Zase vzduchový filtr..Ale co chod auta po např. 2 letech????

Napsal: sob říj 23, 2004 20:22
od T-PK
Už hodně se tady probíral vzduchový filtr,jeho monáž atd...Ale tedka uprimne a na rovinu...Co se stane s tim autkem,kdyz tam hodim treba konicky?Co na to necistoty,co se pres tento filtr (urcite vic) dostavaji do motoru (nez s originalem)???Co mi na to řekne motor po např. 3 letech?Takové keci,že to sníží spotřebu přece nemůže být pravda,když se na to kouknu po technické stránce: více spalované směsi=více vzduchu=více bordela a zkrátka,když to spaluje víc,tak to nemůže žrát míň,ne?Hmmm?

Napsal: sob říj 23, 2004 20:40
od Krtek
Já najel se sportovní vzduchovou vložkou na Feldě asi 80tis km (4 roky) a ani jsem tzen filtr nikdy nečistil. Nikdy jsem neměl žádnou závadu na motoru a ta felda jezdí dodnes :-) Někde jsem čet parametry a při mnohem větší propustnosti vzduchu filtruje na 98% jako normální takže takovej děs to neni. Za konus mluvit nemůžu, ten zatim jenom plánuju.

Napsal: sob říj 23, 2004 20:46
od T-PK
A co to byla za vložka?Od koho?Něčím si ji nastříkávál?A poznal si rozdíl na te jiné vložce od původní?

Napsal: sob říj 23, 2004 20:49
od Ondras
Konický filtr v žádném případě nepropouští více nečistot než papírová vložka. S koničákem jsem nalítal 14.000km. Před tím s K&N vložkou 19.000km a proto to mohu zodpovědně tvrdit.

Zvýšení spotřeby z důvodů, které uvádíš je nesmyslné. Motor saje stále stejně. Když se z plných plic nadechneš přes bavlněný kapesník, tak do plic nabereš stejně vzduchu, jako když ho budeš tahat přes buničinu. Jen přes ten papír tě to bude stát více námahy. Díky tomu, že motor přes bavlnu saje s menší námahou, je možné jej (pokud chceš) provozovat v nižších otáčkách a tím dosáhnout úspory paliva.

Ten komu se po montáži vložky nebo konusu spotřeba zvedla, tak ti potvrdí, že je to proto, že s autem jezdí divočeji, protože to auto prostě objektivně jede líp. Takže tak to je... 8)

Pro dokreslení:

moje dlouhodobá spotřeba před montáží vložky: 5.94
dlouhodobá spotřeba (vč. doby provozu s papírem) před montáží konusu: 5.79
dlouhodobá spotřeba (provoz jen vložka) před montáží konusu: 5.6
dlouhodobá spotřeba (vč. doby papíru a vložky) po montáži konusu: 5.69
dlouhodobá spotřeba (provoz jen konus) po montáži konusu: 5.37

Napsal: sob říj 23, 2004 20:50
od Krtek
Byla to vložka J.R. Asi tak 2x do roka jsem jí vyndala proklepal o chodník, nebo profouk tlakem vzduchu. prej jsou na to čistící sady ale tu jsem nemě.l Rozdíl byl v tom že auto šlo do otáček mnohem líp. Zvuk byl taky jinej. Bylo slyšet jako když ti jde meluzína pod kapotu, fakt pěknej zvuk. Pak se ale zase dalo hůř brzdit motorem. Dát z 5ky na 3 a vylítly otáčkly ale motorem to zdaleka už tolik nebrzdilo. Spotřeba, no nevim přišla mi asi stejná.

Napsal: sob říj 23, 2004 21:21
od T-PK
Konický filtr v žádném případě nepropouští více nečistot než papírová vložka. S koničákem jsem nalítal 14.000km. Před tím s K&N vložkou 19.000km a proto to mohu zodpovědně tvrdit.

Zvýšení spotřeby z důvodů, které uvádíš je nesmyslné. Motor saje stále stejně. Když se z plných plic nadechneš přes bavlněný kapesník, tak do plic nabereš stejně vzduchu, jako když ho budeš tahat přes buničinu. Jen přes ten papír tě to bude stát více námahy. Díky tomu, že motor přes bavlnu saje s menší námahou, je možné jej (pokud chceš) provozovat v nižších otáčkách a tím dosáhnout úspory paliva.

Ten komu se po montáži vložky nebo konusu spotřeba zvedla, tak ti potvrdí, že je to proto, že s autem jezdí divočeji, protože to auto prostě objektivně jede líp. Takže tak to je... Cool

Pro dokreslení:

moje dlouhodobá spotřeba před montáží vložky: 5.94
dlouhodobá spotřeba (vč. doby provozu s papírem) před montáží konusu: 5.79
dlouhodobá spotřeba (provoz jen vložka) před montáží konusu: 5.6
dlouhodobá spotřeba (vč. doby papíru a vložky) po montáži konusu: 5.69
dlouhodobá spotřeba (provoz jen konus) po montáži konusu: 5.37

Takže říkáš,že konického se určitě bát nemám, a že být mnou (jako že chceš mít autko tak jeste na 5 let),že by si do něho šel,jo?

Napsal: sob říj 23, 2004 21:31
od Krtek
Takže říkáš,že konického se určitě bát nemám, a že být mnou (jako že chceš mít autko tak jeste na 5 let),že by si do něho šel,jo?[/quote]

Já až najdu vhodnej typ tak do něj jdu na 100% a plánuju auto na min. 5 let a 300tis km. Jdio do Snickers !
IMHO: Ondrasi dostal jsi moji soukromou zpravu ?

Napsal: sob říj 23, 2004 21:33
od Ondras
T-PK píše:Takže říkáš,že konického se určitě bát nemám, a že být mnou (jako že chceš mít autko tak jeste na 5 let),že by si do něho šel,jo?
No jasně. Není se čeho bát. 8)

Napsal: sob říj 23, 2004 21:43
od milosh
Krtku, to mi ani nerikej, ze jsi jezdil 80 000 se sport. filtrem a ani ho necistil ???? TY prase, ze se nestydis :lol:

Ja mam sport vlozku taky, ted jsem cistil, pouzil jsem normalni JAR na nadobi, vypral filtr v kbeliku a pak ho nastrikal sprejem, co jsem koupil v tuning shopu. A jede to zas jak po masle :)

Napsal: sob říj 23, 2004 21:46
od Ondras
Ja sice čistím originálním kitem K&N, ale je to super, jak auto po vzčištění filtru pěkně ožije :D

Napsal: sob říj 23, 2004 21:46
od Krtek
milosh píše:Krtku, to mi ani nerikej, ze jsi jezdil 80 000 se sport. filtrem a ani ho necistil ???? TY prase, ze se nestydis :lol:

Ja mam sport vlozku taky, ted jsem cistil, pouzil jsem normalni JAR na nadobi, vypral filtr v kbeliku a pak ho nastrikal sprejem, co jsem koupil v tuning shopu. A jede to zas jak po masle :)
Vždyt jsem psal 1-2x do roka jsem ho vyklepal nebo profouk hadicí tlakovym vzduchem. Myslim že navíc s LPGčkem bych poznal problémy ještě dřív než beńáci 8)