Stránka 1 z 2

Nessie a Shell V-Power Racing

Napsal: úte bře 15, 2011 13:32
od LordMMX
Chcem sa opýtať, aký je váš názor na čapovanie uvedeného sto oktánu do nexie? Skúšali ste? Poprípade aj nejaké postrehy.

Re: Nessie a Shell V-Power Racing

Napsal: úte bře 15, 2011 13:38
od Gartik
Příjde ti 95-tka málo drahá? :D

Zkoušel jsem, jestli nenajedu na to víc.. sice se mi zdálo že o chlup ano, ale může to být jen takové vnitřní namlouvání, že to jelo líp. Jinak jsem dlouho brával ten V-shell nebo jak se to jmenuje. Je to 95tka s přidanými aditivy, cca půl roku jsem jezdil na obyčejnou 95ku protože mě sraly ceny benzínu. No je tomu měsíc co jsem dal do nexinky zabudovat LPG. Sice investice dražší než celé auto, ale věřím, že ten můj bobek bude těch 10 let ještě jezdit :lol: (to bude vyvařování :roll: )

Re: Nessie a Shell V-Power Racing

Napsal: úte bře 15, 2011 18:12
od Franta P.
přepni si ř. jednotku na 95 octanů a máš to.

Re: Nessie a Shell V-Power Racing

Napsal: úte bře 15, 2011 20:07
od LordMMX
Gartik, pri cenách ktoré stále rastú , zachvíľu bude jedno či budem čapovať 95ku alebo V-Power Racing... ajkeď od čapovania VPR ma odradí jedine cena 2€ / liter ... ale ktomu sa zatiaľ shellka neblíži... u nás na slovnafte stojí 95ka 1.51€ , zatiaľ čo na shellke stojí V-Power 1.62€ takže to mám úplne jedno či natankujem o pol litra viac alebo menej. Ja čo som postrehol tak bola vyššia "spokojnosť" motoru pri voľnobehu (a teda oproti minulosti značne väčšie ticho) a v nízkych otáčkach, a aj do vyšších otáčok sa mu viac chce... Takisto ventily sa skľudnili, predtým ich bolo trošku viac počuť (pritom používam Castrol Magnatec olej, predtým tam mama mala Valvoline a ventily klepali ako o život) .

Franta P. , a povieš mi ako ju prepnem na 95 oktánov? a stále mi nejde do hlavy čo si tým vlastne myslel, veď RJ je nastavená na 95 oktánov. skôr by ma zaujímalo či by sa dala nastaviť na 98 napríklad.

Re: Nessie a Shell V-Power Racing

Napsal: úte bře 15, 2011 20:09
od HusarJan
LordMMX píše:Chcem sa opýtať, aký je váš názor na čapovanie uvedeného sto oktánu do nexie? Skúšali ste? Poprípade aj nejaké postrehy.
Vyskúšaj a uvidíš :D Ja hu tankujem už stále a ešte za nu máš najviac bodov :D

Re: Nessie a Shell V-Power Racing

Napsal: úte bře 15, 2011 21:58
od Franta P.
Sundej dekl od řídící jednotky a pokud tam najdeš volný 3pin konektor tak to jde. pokud ho tam nemáš tak to nejde. záleží na roku výroby. ale to taky neni směrodatný mám 8V rv srpen 96 a tam neni. pak mám 16V začátek roku 96 a tam to je. pak 8V na ND z roku 97 a tam to je také. nexie je od výroby nastavená asi na 92 nebo na 89 (teď přesně nevim) oktanů a když spojíš 2 piny tak to přepneš na 95 octanů. podrobnosti by ti řekl mistr Palikx. na 98 octanů to přepnout nejde.
Pokud budeš koukat do konektoru tak aby si měl vystouplou hranu nahoře tak spojit levý a prostřední pin. a pravý musí být volný. pak zajet na diagnostiku aby si zjistil že se to opravdu přeplo.
výsledek: O malinko lepší výkon a menší spotřeba.

Re: Nessie a Shell V-Power Racing

Napsal: stř bře 16, 2011 00:03
od LordMMX
díky moc :) ... potešil si ma hlavne informáciou že nessinka je aktuálne nastavená na 89-92 okt, a dá sa nastaviť na 95... ja mám jednu z posledných nexii (r.v.97), kábel som tam videl trčať keď som skúšal doma robenú diagnostiku. zajtra sa tam pošprtám :D

a jj už asi mesiac V-Power Racing tankujem aj ja... len som chcel vedieť názory nexiárov, že či sa nessinke nič nestane, keď to do nej budem čapovať trvalo...

Re: Nessie a Shell V-Power Racing

Napsal: stř bře 16, 2011 11:48
od Ivan
LordMMX píše:díky moc :) ... potešil si ma hlavne informáciou že nessinka je aktuálne nastavená na 89-92 okt, a dá sa nastaviť na 95... ja mám jednu z posledných nexii (r.v.97), kábel som tam videl trčať keď som skúšal doma robenú diagnostiku. zajtra sa tam pošprtám :D

a jj už asi mesiac V-Power Racing tankujem aj ja... len som chcel vedieť názory nexiárov, že či sa nessinke nič nestane, keď to do nej budem čapovať trvalo...
Rozhodně tím benzínem ničemu neublížíš, spíše naopak. Jsou docela významné rozdíly mezi motory, které jezdily výhradně na V-Power Racing a obyčejný 95oktanový benzín. Z hlediska výkonu to má v případě Tvého motoru zcela zanedbatelný vliv, lehce by měla klesnout spotřeba (zachováš-li stejný styl řízení), takže celkové náklady jsou z důvodu ceny benzínu srovnatelné s méněoktanovým benzínem. Já jsem tankoval do Nexie jen Shell V-Power (nikoli Racing), přišlo mi to jako vhodný kompromis. Nyní mám motor nastavený na 100oktanový benzín, takže ani nic jiného tankovat nemohu a můžu Vám říct, že bez plného kanystru benzínu si nikam netroufám, neboť hledat v Jeseníkách s 15 litry benzínu v nádrži při spotřebě 14 litrů/100 km nejbližší benzinku se 100oktanovým benzínem bylo skutečně napínavé :D

K vyzkoušení doporučuji také levnější 100okt. od OMW, Benzinu Verva 100 nebrat, neboť je to ve skutečnosti jen 98 oktanů.

Re: Nessie a Shell V-Power Racing

Napsal: stř bře 16, 2011 13:11
od LordMMX
nikto z okolia mi nechce verit ze sa nessinke nič nestane, všetci mi vykladajú ako mi to spáli ventily a zničí motor..

Čo sa výkonu týka nepptrebujem na tom trhať rekordy, chcem len aby posledných 25000 km pred hranicou 200 000 bol ten motor priam hýčkaný čo sa paliva a oleja týka. nech aj po 200 000 ide spokojne.

k tym lacnejšim palivám ... problém je že v lučeneckom okrese som na 100 oktán narazil iba na shellke.

ešte sa jednou cestou spýtam ohľadom V-Power Diesel. niektori hovoria ze motor je značne tichši. mňa zaujima či by sa to odrazilo na výkone a spotrebe. stýko totiž má Fiat Marea 1.9 TD (100hp).

Re: Nessie a Shell V-Power Racing

Napsal: stř bře 16, 2011 14:03
od Ivan
LordMMX píše:... všetci mi vykladajú ako mi to spáli ventily a zničí motor..
Toho se bát nemusíš.

Re: Nessie a Shell V-Power Racing

Napsal: stř bře 16, 2011 14:27
od LordMMX
tak super :)

k oktanom a nastaveniu... nad RJ mám toto:

Obrázek


Obrázek


takže ktoré dva mám spojiť? :)

Re: Nessie a Shell V-Power Racing

Napsal: stř bře 16, 2011 15:03
od Franta P.
tak jak to máš na prvnim obrázku tak prostřední a levý. ale pozor jestli to budeš dělat nejakym konektorem tak ho zaizoluj aby se ti nedotýkal i toho pravého pinu. nebo spoj přímo kabely vedoucí do kostičky.

Re: Nessie a Shell V-Power Racing

Napsal: stř bře 16, 2011 15:07
od LordMMX
mám tu kopec súčiastok z kompov, taký konektor sa tam bez problémov nájde :)

Re: Nessie a Shell V-Power Racing

Napsal: stř bře 16, 2011 17:08
od LordMMX
no nič... napichol som diagnostiku, zapol DWScan... a hľa aké chybičky na mňa vyliezli:

Obrázek

Obrázek

najviac ma desí na červeno vysvietený CheckEngine ... ikeď kontrolka na prístrojovke po naštartovaní zhasne.

tak či tak, kde by som sa mohol dozvedieť viac o tých "neznámych chybách"

Re: Nessie a Shell V-Power Racing

Napsal: čtv bře 17, 2011 19:38
od Dark69
to LordMMX :
Pocuj, tie udaje su uplne bludy a nerealne!!
Nieco mas zle zapojene.... Raz sa mi to stalo, ale ani za slak si nemozem spomenut ako som to potom vyriesil :roll:
Musis nastavit poriadne a priradit spravny Com port asi v systeme, a nastavit väcsie oneskorenie v ms v programe pod prenosovou rychlostou aspon na 200......