Stránka 1 z 2

Startování

Napsal: ned úno 27, 2011 11:49
od Andreee
Dobrý den! Mám problém ze svím autem daewoo nexia 1,5, 55kw. Když jsem sním přijel domů tak všechno bylo v pořádku, ale po třech dnech stání venku a při mrazech -20 ani neškytlo... Nejdřív jsem myslel, že je to baterkou! Tu jsem dal do servisu na přeměření a nabití, ale i přes to mi auto ani neškytne. Startér se točí o život, ale motor nenaskoči a svičky jsem měnil ani ne měsíc zpátky... Je pravda, že jak jsem dojel tak mi začala svítit rezerva jestli to nemá nejakou spojitost z benzínem ten jsem zkusil dolit ale fuur nic! Nemá někdo zkušenosti z podobným případem?

Re: Startování

Napsal: ned úno 27, 2011 14:22
od Dark69
Zakladne veci, skontrolovat rozdelovac a ci sviecka hadze iskru..
Je to tu rozpisane uz vela krat, pouzi hladat na stranke a najdes kopu toho ;)

Re: Startování

Napsal: ned úno 27, 2011 21:07
od ppp
Ked pises, ze ti sveitila rezerva, tak je mozne ze cerpadlo nevie nasat/natlacit benzin, len doliatie nemusi stacit, je to uzavreta nadoba a ak je v palivovom vedeni vzduch alebo vypary benzinu tak mozu branit vniku benzinu do cerpadla. Neviem ako na nexii, ci sa da pri motore rozpojit palivove vedenie a ci ma konektor pre spustenie benzinoveho cerpadla ale skusil by som ci ide do motora benzin. Napriklad po neuspesnom starte fuchnut k vyfuku ci z neho citit nespaleny benzin. Pripadne vybrat sviecku ci smrdi po benzine.
Ja mam opravovane cerpadlo a navyse jazdim len na lpg, takze po par dnoch uz mam benzin spadnuty a jedina sanca je bud pustit cerpadlo s rozpojenymi rurkami alebo nasat benzin do cerpadla podtlakom z motora, ktory je toceny zotrvacnostou auta po rozbehnuti na lpg.

Re: Startování

Napsal: úte bře 01, 2011 09:57
od Andreee
Děkuji za radu nakonec postačila venkovni teplota +7 a je po problemu. Takže bych řekl že mi jen zamrz karburator :( hlavně že je po problemu

Re: Startování

Napsal: úte bře 01, 2011 13:24
od Dark69
Ziadny karburator tam nemas :lol: Je tam elektronicky riadene vstrekovanie paliva.. Pri svieteni rezervy je v nadrzi este okolo 7 litrov benzinu, pochybujem aby sa palivove potrubie zavzdusnilo....Ja som robil testy kopu krat do sucha a po doliati benzinu vzdy na prvy krat som nakopol ;)
Ocakavaj ze sa ti to stane co chvila zas, a tak ci tak budes musiet pozriet to co som pisal.
Vela stastia.....

Re: Startování

Napsal: pát bře 04, 2011 11:13
od vladaprokes
možná jsi měl vodu v benzinu a udělala se kulička ledu v potrubí,nalít do nádrže volfobin nebo něco pod.nejezdi na doraz,jak se ručička přiblíží k červ.tankuj

Re: Startování

Napsal: pát bře 04, 2011 19:17
od ppp
Dnes je zbytocne pouzivat velfobin, su to vyhodene peniaze, v kazdom benzine mas kopu (5% tusim podla normy) etanolu, ktory plne nahradza velfobin co sa tyka pohlcovania vody v benzine.

Re: Startování

Napsal: sob bře 05, 2011 12:43
od Ivan
Andreee píše:Děkuji za radu nakonec postačila venkovni teplota +7 a je po problemu. Takže bych řekl že mi jen zamrz karburator :( hlavně že je po problemu
Karburátor to je potvora :D

Re: Startování

Napsal: čtv úno 09, 2012 13:06
od Joe13
Dobrý den

Mohl by někdo prosím poradit,přítelkyně jezdí nexii do ráce a to chytlo dobře,večer z práce nastartovala a ujela cca 400m a najednou to zdechlo a od té doby nejde nastartovat,venkovní teplota cca -12°C,čerpadlo běží,starter točí,zkoušel jsem kabel na svíčku tam to hazí jiskru,benzin z leve strany do vstřikovaču jde.žádne náznaky že se něco děje,škytání,špatný starty prostě do poslední chvíle vše OK. A ani na roztažení nic.

Děkuji za každou radu.

Re: Startování

Napsal: pát úno 10, 2012 15:09
od michal.sk
s tym karburatorom sa mi to paci... je fakt ze v nexii ziadny nie je. je tam vstrekovanie... a to moze byt pricina. ked ides na doraz v nadrzi, tak vytiahnes vsetok sajrajt, ktory ti moze upchat vstrekovace. samozrejme ked je -15°C tak mozu tie vstrekovace primrznut. hlavne ked je v benzine voda. alebo lepsie povedane v nadrzi - a to ver, tej vody je tam dost. v kazdom aute... (vzdusna vlhkost, kondenz, rozdiely teploty) niekto tu pisal co by malo byt v benzine.... ok, jedna vec je co by malo a druha co naozaj je. na slovensku strasny pancovany sajrajt.... vsetci tu riesia sviecky, kable, rozdelovace... cievky a co ja viem co este. 99% problemov je voda v benzine alebo ine svinstvo. do nadrze sa nikto nikdy nepozrie... preco? ved ked vonku mrzne: myslis ze elektrike vadi mraz? ja myslim ze nie. ale vode trochu ano. vlastne jej nijako neublizi, akurat zamrzne... osobna skusenost: auto jazdi v pohode (1,5 16V), ale natankoval som na "BATAXE" v Rovinke. smrt - trhanie, kolisanie na volnobehu, skapinanie na volnobehu.... tiez som nevedel co s tym, riesil som tu na fore, vymenil sviecky filter (to samozrejme pomoze), cievku a hlavu rozdelovaca, cistil klapku, krokovy motorcek a trt. vyjadzit skoro na nulu a natankovat inde. a zrazu vsetko funguje. asi po roku som natankoval na "OMV" Lamač na dialnici na vjazde do Ba a to iste. tankoval som len preto ze som mal "gastrace" na OMV PHM. nastastie iba za 20€. to iste - skapinalo na volnobehu. nic som s tym nerobil, akurat som natankoval inde. a vsetko v pohode. jedine co z toho vyplyva je, ze na slovensku vas odrbe kazdy kto moze. aj velke znacky. a este skor ako mali predajcovia. ak pancuju benzin je mensia pravdepodobnost ze im na to pridu, maju totiz velky obrat a casto doplnaju novy benzin.... a co sa tyka 95ky, tak 95 oktanov mala mozno pri merani v rafinerii...

Re: Startování

Napsal: pát úno 10, 2012 18:21
od Joe13
Tak u mě to nebude vodou,svíčky jsou mokrý od benzínu,a dokonce hází i jiskru,ale ne a ne to nastartovat :(

Re: Startování

Napsal: pát úno 10, 2012 22:48
od michal.sk
skus na par minut odpojit baterku, malo by sa to cele vymazat a nastavit nanovo. pripadne moze byt problem s imobilizerom, ak tam je. ale skor to tipujem na tu vodu. to ze su sviecky mokre a smrdia od benzinu, neznamena vobec nic, a uz vobec nie ze tam nie je voda. a mokra sviecka asi nic nezapali. takze najjednoduchsie je vybrat vsetky sviecky nechat chvilu vyschnut valce (ak je tam len benzin tak sa rychlo odpari), utriet sviecky, nahodit a vyskusat start. pripadne ked uz pises, ze na vstrek. liste je benzin, tak si to mal asi rozpojene. skus to rozpojit znova a odober si do pohara vzorku benzinu. (odpoj tlakovu hadicu a zapni klucikom cerpadlo nech ti natlaci benzin do pohara). nechaj to odstat a uvidis co tam je. ak je tam voda, urobia sa na dne male vodne perlicky. budu na dne lebo voda je tazsia ako benzin.

Re: Startování

Napsal: pát úno 10, 2012 23:06
od palikx
modul nebo civka v rozdelovaci.vzdy to jiskru haze ale SLABOU a ta nedokaze zapalit benzin.
civka se da zmerit a modul moc ne ten se musi nejlepe vymenit.

Re: Startování

Napsal: ned úno 19, 2012 21:31
od Joe13
Tak opraveno a jezdí se dál,Byl ustřihnutý kolíček co je na vačkové hřídeli a rozvodovém kole. :PP:,což mělo za nálsedek proteční se na vačkový hřídeli a palilo to jinde než mělo.

Děkují za rady -i
Kolicek.JPG
Kolicek.JPG (252.01 KiB) Zobrazeno 3448 x

Re: Startování

Napsal: pon úno 20, 2012 11:45
od Serpico
...hm, tak to si měl kliku, že se ti to nepotkalo ( ventily s pístama ) ačkoli tací tvrdí, že se osmiventil se nemůže potkat, je u tam u něj prý dost místa, že bys to potvrdil, nevím

Mějte se fajn