Stránka 1 z 1
Cukání při záběru motoru
Napsal: pon úno 21, 2011 10:30
od Gartik
Pánové, jakožto laik řeším jeden problém. Když při jízdě pustím plyn a zase přidám i třeba pomalu tak když motor přebírá váhu a začáná táhnout tak to s nesíí trošku škubne.. nejvíce to dělá u např. dvojky, trojky.. i při řazení, kdy ten tah je větší.
Vidím to tak na nějaký silenblok mezi motorem a převodovkou nebo tak něco? Zajímalo by mě jak náročná může být taková oprava a jestli se dá koupit.
Díky
Re: Cukání při záběru motoru
Napsal: úte úno 22, 2011 13:05
od LordMMX
s týmto istým hmmm problémom (neviem či sa to tak dá nazvať) sa sem tam stretávam aj ja... väčšinou kým je motor studený alebo len mierne zohriaty. a aj to nie vždy sa stane že trhne.
tiež by ma zaujímalo riešenie
Re: Cukání při záběru motoru
Napsal: úte úno 22, 2011 18:03
od Dark69
Väcsinou odchadza silentblok motora.... Potom sa prejavuju tie problemy ako pises alebo aj zhorsenie radenia rychlosti..Mne tiez robilo skoro to co tebe, a po generalke napravy to prestalo. Takto trhat moze aj rameno, ked ma rozbite silentbloky. A ako tak som pozeral na ten silentblok motora, tak nieje to ziadna slava ho vymenit
Najprv dvihni auto a skontroluj napravu...
Re: Cukání při záběru motoru
Napsal: úte úno 22, 2011 19:44
od Gartik
No asi tu nápravu dám dopořádku a uvidí se. Měnil jsem jen čepy řízení, ale nebude na škodu přelisovat i gumy v ramenech... aspoň si udělám geometrii po zimě.. tak dám potom vědět. Teď ale budu lakovat a až bude teplej a sucho tak stříkat dutiny.
Nemáte něco vyzkoušeného co použít na dutiny? Měl jsem v plánu nějakou směs oleje s voskem.. ale prý by možná bylo lepší jen něco jemného, co se dostane všude.. pod tím voskem by to stejně dál hnilo..
Re: Cukání při záběru motoru
Napsal: ned dub 03, 2011 20:17
od Gartik
Tak dutiny i podvozek hotov a mám i po laku.. ale zpět k problému, ramena jsem vyměnil celé ale stejně to pořád dělá. Měli jsme to na nájezdech a zkoušeli i zabírat lehce přes spojku zabrzděné auto, ale nic jsme nenašli. Motor drží jako přibitý (lomcovali jsme s ním pořádně), dole mezi ramenama uprostřed je silentblok, ale taky je pevný. Nenapadá Vás na co se ještě podívat??
To by chtělo dát na válce a dívat se kde to škube.. ale tu možnost nemám ..
Re: Cukání při záběru motoru
Napsal: pon dub 04, 2011 08:31
od ppp
Neviem aky silentblok motora ma nexia ale napriklad na espere je tak hlupo vyrieseny ze ma zivotnost par dni, mozno hodin. Potom sa utrhne od vrsku. Takze motor je potom volnejsie ulozny a na nizsich rychlostiach je citit ako si auto poskakuje ked mierne pridam, kedze samotor rozhupe a tym asi rozhupe aj plynove lanko. Na nubire je uz silentblok vyrieseny lepsie, ale zase je ho potrebne demontovat kvoli rozvodom. Co som videl na svojom espere tak lavy silentblok prevodovky bol bez poskodenia, zadny (pri kabine) silentblok prevodovky do polovicky roztrhnuty a motorovy na dva kusy.
Ak chces vidiet ako sa motor hybe, tak stup na brzdu a v mierne zvysenych otackach mierne pustaj spojku a uvidis ako sa vie pekne vzopriet, tak nim ani dvaja silni chlapi nehnu.
Re: Cukání při záběru motoru
Napsal: pát dub 08, 2011 15:28
od Gartik
Tak jsme to zkoušeli, motor je pevný.. zkoušeli jsme ještě jestli necvaká homokyneťák.. taky nic.. no při cigaretce jsme vymysleli diagnozu a to spojka! Je možné aby spojka už netlumila (přes pružinky) a dělala takovou paseku?
Re: Cukání při záběru motoru
Napsal: pon kvě 23, 2011 09:26
od michal.sk
a skusal si pozriet zadne ziarovky???
ale vazne, ked cuka motor, preco riesis napravu, spojku, ulozenie.... ? ved pocas jazdy ju predsa nevymienas za druhu. ak by to bolo v silentblokoch alebo v spojke robilo by to snad stale. pises ze to trha niekedy podla teploty motora, na dvojke, na trojke...
Z toho vyplyva ze to robi pri zmene teploty a zmene otacok. pocas jazdy sa nic ine nemeni. myslim mechanicke suciastky. takze by bolo dobre zamerat sa na vstrekovanie, pal. filter., sviecky, nastavenie rozdelovaca, hlavu rozd., vn kable, snimac teploty, skrtiacu klapku (mimochodom kedy bola vycistena naposledy?), snimac polohy skrtiacej klapky, volnobezny ventil, snimac otacok....
ved napriklad: ak snimac teploty pri povedzme 60°C da zle napätie na vystupe, RJ to nedokaze spravne vyhodnotit, prida viac benzinu ako treba, prip. menej, a ten motor zakonite musi sklbnut. a od teploty napr. 75°C je uz zase vsetko ok. ved ti to nerobi vzdy!!! a vytlceny silentblok bude vytlceny vzdy, az kym ho nevymenis....