Stránka 1 z 1

Poznate rozdiely medzi lanosmi r.98-02

Napsal: čtv říj 21, 2004 12:37
od Blue Lanos
Mozete sem poznamenat v com sa lisi vas bud strasi lanos od novsieho alebo napoak. ;)

Napsal: čtv říj 21, 2004 13:06
od mrk
v novsom som videl cierne sedacky

Napsal: čtv říj 21, 2004 13:23
od vado
Ja mam r.1998. V interieri este nemam na zadnych sedadlach posuvne opierky hlavy, ale iba take nejake "hrby"8) . A vraj v novsich (2000) modeloch bola nejaka nevyznamna zmena v motore, nieco okolo ventilov, presnejsie neviem. :oops:

Napsal: čtv říj 21, 2004 14:01
od Blue Lanos
vado píše:Ja mam r.1998. V interieri este nemam na zadnych sedadlach posuvne opierky hlavy, ale iba take nejake "hrby"8) . A vraj v novsich (2000) modeloch bola nejaka nevyznamna zmena v motore, nieco okolo ventilov, presnejsie neviem. :oops:
no to by ani tak nes*** ale ze sa nedaju sklopit ma niekedy pekne stve!
O aku zmenu ventilov islo? ten motor sa zda byt na vzhlad rovnaky. len sa mi zda, ze ten novsi je troska tichsi aj za studena :roll: :idea:

Napsal: čtv říj 21, 2004 14:27
od vado
Blue Lanos píše: no to by ani tak nes*** ale ze sa nedaju sklopit ma niekedy pekne stve!
O aku zmenu ventilov islo? ten motor sa zda byt na vzhlad rovnaky. len sa mi zda, ze ten novsi je troska tichsi aj za studena :roll: :idea:
Neviem, presne, co myslis. Ak mas na mysli zadne sedadla, tak moje SX ma sklapatelne sedacky. Opierky su skutocne len take male "hrby" - ani nie 10 cm vysoke, tak nazvat ich opierkami je v podstate nadnesene :)
Co sa tyka ventilov - neviem presne. Ked mi po ani nie 2000 najazdenych km museli menit polomotor (vyrobna chyba, velky priemer valcov, zralo to vela oleja), tak som sa informoval o tom, aky je rozdiel v motore 1998 a 2000. Povedali mi (naozaj si nepamatam, v tomto nie som odbornik :oops: ), ze je tam nejaka zmena a tykalo sa to ventilov (vahadla, tiahla ... neviem). Ale ze na funkcnosti to nic nemeni. Podrobnosti by hadam vedel peterm alebo nejaky iny fachman :lol:

Napsal: čtv říj 21, 2004 15:31
od Blue Lanos
ale ja mam SE 1998 a blbci davali skopitelne sedadla len do SX a o pol roka neskor to davali od vybav SE :evil:

Napsal: čtv říj 21, 2004 15:39
od mrk
aj ja mam SE '98 a chcel by som sklapatelne zadne sedacky, aj som si najprv myslel ze su, ale neslo to otvoreit ani nasilu. :cry:

Napsal: čtv říj 21, 2004 18:51
od eMKa Slovensko
prvy zjavny rozdiel bol v zadnych svetlach

podla nich hned spoznate aky je to model (ratam s tym ze nie su menene za novsie)

Napsal: čtv říj 21, 2004 21:01
od Návštěvník
Tak změn bylo několik - viditelných - jiná zadní světla , jiný vzorník barev , jiné čalounění a sedadla někdy jiný přední nárazník ve verzi sport
- na první pohled neodhalitelný - jiná řídící jednotka motoru , jiné vstřiky , elektronický EGR , jiný výfuk a katalizátor + dvě lambdasondy , jiné odhlučňovací materiály (že Blu :lol:)
Detailnější změny nevím těchle aut se prodalo nějak málo a k nám prakticky žádný nejezdí :cry:

Napsal: čtv říj 21, 2004 21:08
od Blue Lanos
my vime velmi dobre, ze si to pisal ty Petre :lol: :lol: :lol:

Napsal: čtv říj 21, 2004 21:10
od petrm
Anonymous píše:Tak změn bylo několik - viditelných - jiná zadní světla , jiný vzorník barev , jiné čalounění a sedadla někdy jiný přední nárazník ve verzi sport
- na první pohled neodhalitelný - jiná řídící jednotka motoru , jiné vstřiky , elektronický EGR , jiný výfuk a katalizátor + dvě lambdasondy , jiné odhlučňovací materiály (že Blu :lol:)
Detailnější změny nevím těchle aut se prodalo nějak málo a k nám prakticky žádný nejezdí :cry:
Jasně že já nějak mě to odhlásilo a právě sem si toho všimnul ;)

Napsal: čtv říj 21, 2004 21:12
od Blue Lanos
Anonymous píše:jiná řídící jednotka motoru , jiné vstřiky , elektronický EGR , jiný výfuk a katalizátor + dvě lambdasondy , jiné odhlučňovací materiály (že Blu :lol:)
No zaujimama co je to to EGR, riadiaca jednotka myslis ze bola ina? to sa mi nechce moc verit? vstriky? ako uspornejsi??

odhlucneni je kapitola sama o sebe :lol:

vyfuk ma uz netrapi ani neviem kolko labdasoond :lol: :lol:

Napsal: čtv říj 21, 2004 21:41
od petrm
Když otevřeš kapotu a koukneš se na motor tak mezi hlavou a sáním je uprostřed takový hříbek mezi vstřikem druhýho a třetího válce a vede do něj hadička je to Exhaust Gas Recirculation tedy zpětné vedení výfukových plynů do sání k opětovnému spálení a ten nový už ho má dělaný elektronicky jako krokový motorek a ten náš podtlakem přes solenoid . Jednotka stopro jiná protože tam jsou právě ty dvě lambdy a elektronickej EGR a další věci a ten motor je uplně jinak řízenej . Vstřiky sou na pohled jiný naše sou takový tlustý malý válečky a ty nový jsou uzoučký plastový dlouhý ;)