Stránka 1 z 1
Poznate rozdiely medzi lanosmi r.98-02
Napsal: čtv říj 21, 2004 12:37
od Blue Lanos
Mozete sem poznamenat v com sa lisi vas bud strasi lanos od novsieho alebo napoak.
Napsal: čtv říj 21, 2004 13:06
od mrk
v novsom som videl cierne sedacky
Napsal: čtv říj 21, 2004 13:23
od vado
Ja mam r.1998. V interieri este nemam na zadnych sedadlach posuvne opierky hlavy, ale iba take nejake "hrby"8) . A vraj v novsich (2000) modeloch bola nejaka nevyznamna zmena v motore, nieco okolo ventilov, presnejsie neviem.
Napsal: čtv říj 21, 2004 14:01
od Blue Lanos
vado píše:Ja mam r.1998. V interieri este nemam na zadnych sedadlach posuvne opierky hlavy, ale iba take nejake "hrby"8) . A vraj v novsich (2000) modeloch bola nejaka nevyznamna zmena v motore, nieco okolo ventilov, presnejsie neviem.
no to by ani tak nes*** ale ze sa nedaju sklopit ma niekedy pekne stve!
O aku zmenu ventilov islo? ten motor sa zda byt na vzhlad rovnaky. len sa mi zda, ze ten novsi je troska tichsi aj za studena
Napsal: čtv říj 21, 2004 14:27
od vado
Blue Lanos píše:
no to by ani tak nes*** ale ze sa nedaju sklopit ma niekedy pekne stve!
O aku zmenu ventilov islo? ten motor sa zda byt na vzhlad rovnaky. len sa mi zda, ze ten novsi je troska tichsi aj za studena
Neviem, presne, co myslis. Ak mas na mysli zadne sedadla, tak moje SX ma sklapatelne sedacky. Opierky su skutocne len take male "hrby" - ani nie 10 cm vysoke, tak nazvat ich opierkami je v podstate nadnesene
Co sa tyka ventilov - neviem presne. Ked mi po ani nie 2000 najazdenych km museli menit polomotor (vyrobna chyba, velky priemer valcov, zralo to vela oleja), tak som sa informoval o tom, aky je rozdiel v motore 1998 a 2000. Povedali mi (naozaj si nepamatam, v tomto nie som odbornik
), ze je tam nejaka zmena a tykalo sa to ventilov (vahadla, tiahla ... neviem). Ale ze na funkcnosti to nic nemeni. Podrobnosti by hadam vedel peterm alebo nejaky iny fachman
Napsal: čtv říj 21, 2004 15:31
od Blue Lanos
ale ja mam SE 1998 a blbci davali skopitelne sedadla len do SX a o pol roka neskor to davali od vybav SE
Napsal: čtv říj 21, 2004 15:39
od mrk
aj ja mam SE '98 a chcel by som sklapatelne zadne sedacky, aj som si najprv myslel ze su, ale neslo to otvoreit ani nasilu.
Napsal: čtv říj 21, 2004 18:51
od eMKa Slovensko
prvy zjavny rozdiel bol v zadnych svetlach
podla nich hned spoznate aky je to model (ratam s tym ze nie su menene za novsie)
Napsal: čtv říj 21, 2004 21:01
od Návštěvník
Tak změn bylo několik - viditelných - jiná zadní světla , jiný vzorník barev , jiné čalounění a sedadla někdy jiný přední nárazník ve verzi sport
- na první pohled neodhalitelný - jiná řídící jednotka motoru , jiné vstřiky , elektronický EGR , jiný výfuk a katalizátor + dvě lambdasondy , jiné odhlučňovací materiály (že Blu
)
Detailnější změny nevím těchle aut se prodalo nějak málo a k nám prakticky žádný nejezdí
Napsal: čtv říj 21, 2004 21:08
od Blue Lanos
Napsal: čtv říj 21, 2004 21:10
od petrm
Anonymous píše:Tak změn bylo několik - viditelných - jiná zadní světla , jiný vzorník barev , jiné čalounění a sedadla někdy jiný přední nárazník ve verzi sport
- na první pohled neodhalitelný - jiná řídící jednotka motoru , jiné vstřiky , elektronický EGR , jiný výfuk a katalizátor + dvě lambdasondy , jiné odhlučňovací materiály (že Blu
)
Detailnější změny nevím těchle aut se prodalo nějak málo a k nám prakticky žádný nejezdí
Jasně že já nějak mě to odhlásilo a právě sem si toho všimnul
Napsal: čtv říj 21, 2004 21:12
od Blue Lanos
Anonymous píše:jiná řídící jednotka motoru , jiné vstřiky , elektronický EGR , jiný výfuk a katalizátor + dvě lambdasondy , jiné odhlučňovací materiály (že Blu
)
No zaujimama co je to to EGR, riadiaca jednotka myslis ze bola ina? to sa mi nechce moc verit? vstriky? ako uspornejsi??
odhlucneni je kapitola sama o sebe
vyfuk ma uz netrapi ani neviem kolko labdasoond
Napsal: čtv říj 21, 2004 21:41
od petrm
Když otevřeš kapotu a koukneš se na motor tak mezi hlavou a sáním je uprostřed takový hříbek mezi vstřikem druhýho a třetího válce a vede do něj hadička je to Exhaust Gas Recirculation tedy zpětné vedení výfukových plynů do sání k opětovnému spálení a ten nový už ho má dělaný elektronicky jako krokový motorek a ten náš podtlakem přes solenoid . Jednotka stopro jiná protože tam jsou právě ty dvě lambdy a elektronickej EGR a další věci a ten motor je uplně jinak řízenej . Vstřiky sou na pohled jiný naše sou takový tlustý malý válečky a ty nový jsou uzoučký plastový dlouhý