Stránka 1 z 3

vylepseni motoru

Napsal: stř říj 20, 2004 19:12
od jakub
tak nad tim tak premyslim a zatim jsme na netu (v cechach) nenasel zadneho seriozniho upravce motoru, budto se prodavaji kity (na mateze prd ;) ) nebo to jsou dle meho takovy samodomo ciptuzeri (coz je imho taky naprd). Za kym jit, kdyz bych chtel udelat profi upravu motoru - svody, odlehcit nektere casti, jinou spojku (lepsi pritlacak ...) ...

nebo neco takoveho, co by bylo kompatibilni ?
http://brosmall.com/shop/item.php?it_id=67

slysel jsem, ze litr, ktery je nyni v matezovi je vlastne stejny jako s litrem ktery se montoval (montuje?) do corsy (pozustatek gm?)

Napsal: stř říj 20, 2004 19:14
od jakub
http://www.velosmotorsport.co.uk/vaux.htm dole je turbo kit, ale vsechno je to na 1,4 a 1,6 motory (tusim lanos)

Napsal: stř říj 20, 2004 19:40
od Krtek
Fakt lákavý kity ale za cenu jetýho matesa :-(

Napsal: stř říj 20, 2004 19:51
od jakub
Krtek píše:Fakt lákavý kity ale za cenu jetýho matesa :-(
- nic z toho na mateze neni, bohuzel
- tuning stoji prachy (vzdycky), profi tuning je temer vzdy cena ojeteho auta, ktere chcete tunit

a zase to stare dilema - jit o tridu vys nebo tunit ...

Napsal: stř říj 20, 2004 20:05
od Robert
TUNIT !!! 8)

Napsal: stř říj 20, 2004 20:10
od Krtek
Jo nic proti. Mates je moc pěknej a jak tu koukam na lidi i dokonalost se dá vylepšit :lol: Když do toho děláš, nevíš kde bych sehnal sportovní vzduchovou vložku na Lacetti (Nubiru3) ? Zatim jsem všude dostal odpovědi že je to moc nový a že jí ještě nikdo nedělá. Laborovat s přímym sánim nechci protože nevim jak bych hnul s dýlkou sání, ktrý je ještě proměnlivý a nevim co by to dělalo za bordel.

Napsal: stř říj 20, 2004 20:19
od Robert
Krtek píše:Jo nic proti. Mates je moc pěknej a jak tu koukam na lidi i dokonalost se dá vylepšit :lol: Když do toho děláš, nevíš kde bych sehnal sportovní vzduchovou vložku na Lacetti (Nubiru3) ? Zatim jsem všude dostal odpovědi že je to moc nový a že jí ještě nikdo nedělá. Laborovat s přímym sánim nechci protože nevim jak bych hnul s dýlkou sání, ktrý je ještě proměnlivý a nevim co by to dělalo za bordel.
A co takhle zkusit firmu GREEN, nEBO K&N :)

Napsal: stř říj 20, 2004 20:37
od jakub
Krtek píše:Jo nic proti. Mates je moc pěknej a jak tu koukam na lidi i dokonalost se dá vylepšit :lol: Když do toho děláš, nevíš kde bych sehnal sportovní vzduchovou vložku na Lacetti (Nubiru3) ? Zatim jsem všude dostal odpovědi že je to moc nový a že jí ještě nikdo nedělá. Laborovat s přímym sánim nechci protože nevim jak bych hnul s dýlkou sání, ktrý je ještě proměnlivý a nevim co by to dělalo za bordel.
delka sani pred filtrem (tedy ne smerem k motoru) je imho irelevantni a tudiz jde pouzit jakykoli filtr (nejlepe s otvorem, ktery bude primo odpovidat tvaru trubice, ktera pokracuje k motoru), tudiz k&n katalog to jisti, plocha filtru je asi taky dulezita, ale imho ty konicaky, co tady jsou montovane v matezovi jsou dimenzi dostatecne i na laccetiho, takze pak spis o tvar a dostupny prostor pod haupnou ...

Napsal: stř říj 20, 2004 20:46
od Krtek
Já právě myslel nacpat kužel na tu hadici co vede od krabice s filtrem k motoru a nechat kužel v tý krabici, protože k n už je vyřešenej přívod vzduchu. Já neznam žádný parametry, nemoh byste někdo poradit jakej typ bych měl vybrat ? Dřív jsem měl ve Feldě vložku a 4 roky plná spokojennost. Jenže krabice na filtr je u Nubiry nějaká divná (jakoby kříž a ne čtverec) a pochybuju že bude s něčim stejná.

Napsal: stř říj 20, 2004 22:38
od Richard
Krtku mrkni se na můj dotaz a odpověď Firmy nabízející filtry KaN ohledně sportovních filtrů. Je to v Nubiře foru o sportovních filtrech. Pokud do toho půjdeš hoď pak zkušenosti do placu -i

Napsal: stř říj 20, 2004 22:43
od Ondras
Krtek píše:Já právě myslel nacpat kužel na tu hadici co vede od krabice s filtrem k motoru a nechat kužel v tý krabici, protože k n už je vyřešenej přívod vzduchu. Já neznam žádný parametry, nemoh byste někdo poradit jakej typ bych měl vybrat ? Dřív jsem měl ve Feldě vložku a 4 roky plná spokojennost. Jenže krabice na filtr je u Nubiry nějaká divná (jakoby kříž a ne čtverec) a pochybuju že bude s něčim stejná.
* konus dáš, jak píšeš, do místa původního air boxu
* z air boxu necháš jen dno, ve dnu je tuším přívod vzduchu od podběhu
* spočti si povrch vložky
* změř průměr trubky sání od air boxu
* na www.knfilters.com najdi konus nebo válec s povrchem větším než měla vložka s vhodným průměrem sání. Mají tam toho šest půlek (tři prd*le).
* třeba u www.riegger.cz zvolený filtr objednej
* zamontuj

když tak fotni ten box, budeme vědět více...

Napsal: stř říj 20, 2004 23:06
od Ondras
Kubo, sem http://www.shmotor.cz/ ses díval? Holedbají se stavbou showcarů, tak ať se ukážou, co umí :lol:

Napsal: stř říj 20, 2004 23:41
od jakub
Ondras píše:Kubo, sem http://www.shmotor.cz/ ses díval? Holedbají se stavbou showcarů, tak ať se ukážou, co umí :lol:
vis jak papir snese leccos a webova stranka jeste vic

btw: nejsou to ty kola, co ma ten takyoffroadmatiz na sobe?
http://www.easy-shop.cz/shmotor/scripts ... p?IDZ=1143

http://www.easy-shop.cz/shmotor/scripts ... p?IDZ=2120 :lol:

nicmene ondro, vsechno delaj ze seriovych dilu, imho nemaj vlastne nic vlastniho, nebo jsem to spatne pochopil?

Napsal: stř říj 20, 2004 23:43
od jakub
Ondras píše:Kubo, sem http://www.shmotor.cz/ ses díval? Holedbají
se stavbou showcarů, tak ať se ukážou, co umí :lol:
btw: o tomhle si mozna mluvil ne?
http://www.easy-shop.cz/shmotor/scripts ... p?IDZ=2122

juu a jeste todle primo v cechach ;)
http://www.easy-shop.cz/shmotor/scripts ... p?IDZ=2594

jenze fakt je, ze ja bych asi vzal jen prahy,zadek,ksilt vzadu, kryty na kliky jsou naprd, na zrcatka taky (dyt to mam stejne v barve ;) a predni naraznik bych asi nechal udelat taky jinak ...

Napsal: čtv říj 21, 2004 08:01
od Ondras
jakub píše:btw: o tomhle si mozna mluvil ne?
http://www.easy-shop.cz/shmotor/scripts ... p?IDZ=2122
Principielně ano, ale konkrétně tohle se mi moc nezdá. Moc bych se chtěl svézt autem bez a s tímto bazmekem, ale od pohledu několik nejasností:

* je to podezřele malé
* koukni na napájecí dráty, přikon bude mizerný a výkon tedy taky
* přetlak v sání to bude dělat do max 2500 ot. při vyšších otáčkách to už bude jen překážka v proudění vzduchu

Srovnej si to s kompresorem poháněným třemi startéry s celkovým příkonem 12kW :lol: