nestartuje, nedrzi otacky, klesnute piestne kruzky
Napsal: pát pro 17, 2010 13:01
auto je cca mesiac po oprave rozbitych rozvodov, predtym auto stalo cca pol roka...
teraz cca tyzden mi hapruje startovanie. kluc dam do polohy ked sa mi rozsvietia kontrolky a nabehne benzin do motora, ale ked dam do dalsej polohy ked startujem tak mi zhasnu kontrolky a starter netoci... najprv som si myslel ze mam zlu svorku na baterke na + (ona nedrzi poriadne, neda sa mi dotiahnut a skace tam, samozrejme ju musim vymenit)... tak som to riesil tak ze som vybral +ko znova dal na baterku a nastartoval... alebo za pomoci styroch ruk... jeden drzal plusko na baterke a druhy startoval
len teraz mi ledva naskocia kontrolky a ked naskocia tak "blikaju" teda lepsie povedane, svietia silnejsie, potom slabsie, neni tam dobry kontakt s baterkou, a ked chcem nastartovat tak zhasnu, alebo prinajlepsom starter len cukne a kontrolky zhasnu... ked to skusim znova tak nenabehnu kontrolky vobec... a teraz mi uz vobec nenabehnu. bateria je nova (teraz sa aspon potvrdilo ze za vysoke ot.volnobehu minule roky sposobovala ona pri kolisavom napati)
... este chcem otestovat ten starter ze skusim nastartovat cez startovacie kable, tak vlastne zistim ci je starter v poriadku, ze?
btw. co stoji starter cca na Nubiru II 1.6, nasiel som rozne cenove kategorie od 160e - 220e (na co momentalne nemam) ale v jednom ceskom e-shope v prepocte za cca 124e... popripade neviete nahodou co by stala oprava startera ??
vcera sa mi stalo ze som nastartoval, ale motor skapinal, nvm ci primrzol krokovy motorcek, klapka alebo co, ale proste ako som nastartoval tak som musel mat nohu na plyne lebo ked som pustil tak to chciplo, ale po chvili si to uz udrzalo otacky.
neviete co moze byt za problem znova ???
ja sa priklanam k nazoru ze za vsetko moze tato tuha zima, nemam garaz, auto parkuje vonku a tu v petrzalke celkom slusne fuka, cize ako zaparkujem auto tak celu noc na neho fuka a cele je zamrznute (o zamrznutych zamkoch ani nehovorim)
auto mi zere olej, po najazdeni cca 1200km mi to zozralo vsetok olej, tak som skocil do servisu a mi povedal ze mi klesli pruzky na piestoch za ten cas co auto stalo (alebo ako sa to vola) a ze to nevraca olej do vane ale do vyfuku ci do palivovej sustavy ci kam neviem...povedal mi nech nabeham dalsich 1000, nech na tom jazdim a jazdim, od opravy auta som nabehal cca 3000km, vsetko v meste az na 300km co som na dialnici nabehal (kde ma oplieskalo o zvodidla, ked som nabehol na sneh ) zatial to zere stale olej... cize dalsia bude vymena tych kruzkov.. neviete co to moze stat? teda konkretne ten kurzok na piest... je mi jasne ze najdrahsie bude rozobratie a poskladanie, kedze tam musi dat dole vsetko znova (rozvody,tesnenia,atd) - treba menit aj tesnenia znova?
to je asi tak vsetko... Dakujem Vam za rady
teraz cca tyzden mi hapruje startovanie. kluc dam do polohy ked sa mi rozsvietia kontrolky a nabehne benzin do motora, ale ked dam do dalsej polohy ked startujem tak mi zhasnu kontrolky a starter netoci... najprv som si myslel ze mam zlu svorku na baterke na + (ona nedrzi poriadne, neda sa mi dotiahnut a skace tam, samozrejme ju musim vymenit)... tak som to riesil tak ze som vybral +ko znova dal na baterku a nastartoval... alebo za pomoci styroch ruk... jeden drzal plusko na baterke a druhy startoval
len teraz mi ledva naskocia kontrolky a ked naskocia tak "blikaju" teda lepsie povedane, svietia silnejsie, potom slabsie, neni tam dobry kontakt s baterkou, a ked chcem nastartovat tak zhasnu, alebo prinajlepsom starter len cukne a kontrolky zhasnu... ked to skusim znova tak nenabehnu kontrolky vobec... a teraz mi uz vobec nenabehnu. bateria je nova (teraz sa aspon potvrdilo ze za vysoke ot.volnobehu minule roky sposobovala ona pri kolisavom napati)
... este chcem otestovat ten starter ze skusim nastartovat cez startovacie kable, tak vlastne zistim ci je starter v poriadku, ze?
btw. co stoji starter cca na Nubiru II 1.6, nasiel som rozne cenove kategorie od 160e - 220e (na co momentalne nemam) ale v jednom ceskom e-shope v prepocte za cca 124e... popripade neviete nahodou co by stala oprava startera ??
vcera sa mi stalo ze som nastartoval, ale motor skapinal, nvm ci primrzol krokovy motorcek, klapka alebo co, ale proste ako som nastartoval tak som musel mat nohu na plyne lebo ked som pustil tak to chciplo, ale po chvili si to uz udrzalo otacky.
neviete co moze byt za problem znova ???
ja sa priklanam k nazoru ze za vsetko moze tato tuha zima, nemam garaz, auto parkuje vonku a tu v petrzalke celkom slusne fuka, cize ako zaparkujem auto tak celu noc na neho fuka a cele je zamrznute (o zamrznutych zamkoch ani nehovorim)
auto mi zere olej, po najazdeni cca 1200km mi to zozralo vsetok olej, tak som skocil do servisu a mi povedal ze mi klesli pruzky na piestoch za ten cas co auto stalo (alebo ako sa to vola) a ze to nevraca olej do vane ale do vyfuku ci do palivovej sustavy ci kam neviem...povedal mi nech nabeham dalsich 1000, nech na tom jazdim a jazdim, od opravy auta som nabehal cca 3000km, vsetko v meste az na 300km co som na dialnici nabehal (kde ma oplieskalo o zvodidla, ked som nabehol na sneh ) zatial to zere stale olej... cize dalsia bude vymena tych kruzkov.. neviete co to moze stat? teda konkretne ten kurzok na piest... je mi jasne ze najdrahsie bude rozobratie a poskladanie, kedze tam musi dat dole vsetko znova (rozvody,tesnenia,atd) - treba menit aj tesnenia znova?
to je asi tak vsetko... Dakujem Vam za rady