Stránka 1 z 3
Palivové čerpadlo - jeho úprava
Napsal: pát pro 10, 2010 23:27
od HusarJan
Ahojte kedže na niektorých leganzách dotláča palivo,len pri štartovaní ako napr.mne dlho trvalo než motor naskočil a tak som si spravil zapínanie čerpadla spojkovým pedálom dal som tam tlačítkový spínač je prilepený epox. ktorý spúšta čerpadlo pri plne zošlapnutej spojke pri zapnutom zapalovaní spínač je na obrázku ozn.čis.3 z neho idú dva káble do poistkovej skrine v motorovom priestore jeden je napojený na poistku palivového čerpadla šipka č 2 a drúhý je napojený na zapalovanie všetko je plus . Pri zapnutom zapalovaní v tej poistke neni napetie až pri štarte a tak na tú poistku som priviedol plus cez ten vypinač na spojke.Dá sa to spravit aj krajšie odbornejšie ja to mám len dočastne pokial tam nedám nové čerpadlo pri poistke šip.č 1 je relé palivového čerpadla
Re: Palivové čerpadlo
Napsal: sob pro 11, 2010 08:53
od -peha-
Re: Palivové čerpadlo - jeho úprava
Napsal: sob pro 11, 2010 15:08
od -peha-
Tak to mám hotové len som tlačítko dal na penel kde je otváranie nádže a kufra
V motorovom priestore som rozobral tu pojistkovú skrinku a zo spodu som sa naletoval na káblik od pojistky (je to sivý káblik hned na začatku ale to sa lahko zistí podla polohy pojistky) a klúčikové som zobral zo slepého konektora pri ABS ( ale dá sa zobrať aj od pojistiek vnútri).Potom som pretiahol káblik do interiéru a pri zvesku káblov čo idú do zadu som sa dostal až na miesto umiestenia tlačítka no a funguje to
Tedy až na to že moje čerpadlo už ani po poklepe nenaskočilo takže je KO no nové už je na ceste tak som zvedaví ako sa zlepší štart tedy nie že by bol zlý ale tohle isto pomôže tak ješte raz Janko díky
Re: Palivové čerpadlo - jeho úprava
Napsal: sob pro 11, 2010 15:10
od -peha-
A v interiéru takto ............
Re: Palivové čerpadlo - jeho úprava
Napsal: sob pro 11, 2010 16:36
od conpet
Díky Janko, teď se jen vykopat do garáže a udělat to
Vůbec se mě tam nechce, u nás momentálně prší
Re: Palivové čerpadlo - jeho úprava
Napsal: sob pro 11, 2010 16:50
od HusarJan
čav Petko si sa s tým dobre pobavil ja tie káble v tej poist skrinke musím tiež neak upratat
a to si tam dal tlačítko alebo vypinač ja no tom mieste mám zas ovládanie elektri.antény .To čerpadlo budeš mat orginál,alebo neaká náhrada
a ked ho budeš menit vyber všetko z tej nádrže a poriadne to vyčisti té sitká. Len ked jedno nevyčistíš tak ani nové čerpadlo Ti nepomôže
Re: Palivové čerpadlo - jeho úprava
Napsal: sob pro 11, 2010 16:53
od HusarJan
conpet píše:Díky Janko, teď se jen vykopat do garáže a udělat to
Vůbec se mě tam nechce, u nás momentálně prší
neni zač daj potom vediet či to pomohlo
Re: Palivové čerpadlo - jeho úprava
Napsal: sob pro 11, 2010 17:15
od -peha-
He to tlačítko je vlastne z podtlakového systému LPG a používá sa ako sitič tedy nieje to vypínač ale tlačítko sa dá použiť aké kolvek lebo tam je dosť miesta
A čerpadlo je dáke anglické
AXE10535 AIRTEX
hmotnost ( v kg ) 0,31
tlak ( v barech) 3,5
druh provozu elektrický
to majú v APM a majú ješte japonské ASHIKA ale to je len na objednávku a je drahšie no má rovnaké parametre a PIERBURG ktorý je vlastne originál v daktorých našich autách už nemajú v ponuke no hlavne bolo aj s krabicou a plovákom a to za 170 € takže som spokojný.Aj to to je len na objednávku ale do týždna by malo byť v nádrži
A nádrž isto vyčistím a skúsim zohnať ješte to sitko nové ale myslím že v tom neuspejem takže uvidíme až to vyberiem
Re: Palivové čerpadlo - jeho úprava
Napsal: sob pro 11, 2010 18:54
od PAT
Zdravim
Normalne by to malo fungovat tak ze cerpadlo sa spusti pri zapnutom zapalovani a natlakuje palivovy system potrebnym tlakom a potom sa vypne. Rad by som to urobil tiez ale bez nejakych tlacitok a spinacov.
Dalo by sa jednoducho v poistkovej skrini najst a prepojit poistku na ktorej je napatie pri zapnutom zapalovani a poistku palivoveho cerpadla? Tym padom bude cerpadlo bezat stale pri zapnutom zapalovani.
Bude to takto dobre?
Vdaka za rady
Re: Palivové čerpadlo - jeho úprava
Napsal: sob pro 11, 2010 19:09
od -peha-
No musel by si aj tak dať relé lebo na čerpadlo ide stálý a ten štartovací no ten je len 5-10 sekund potom sa odpojí a pre to tam máme tlačítko ale dá sa to treba na dvere (to už má vela aut) tak pri otvorení Ti to natlakuje a štartuješ už na originál pripojenie a tak ako si to popísal by tam do štartovacieho išiel stále prúd a to by asi velmi dobré nebolo
jo a inak ako to popisuješ tak to stačí vzadu pri čerpadle to klúčikové napetie napojiť na štartovacie to ma napadlo ako prvé ale náš eklektrikár ma od toho odhovoril
Re: Palivové čerpadlo - jeho úprava
Napsal: sob pro 11, 2010 20:13
od conpet
Ty dveře mají fábie, otevřeš a slyšíš čerpadlo, dobrá vychytávka
Re: Palivové čerpadlo - jeho úprava
Napsal: sob pro 11, 2010 20:46
od -peha-
Re: Palivové čerpadlo - jeho úprava
Napsal: úte čer 28, 2011 18:55
od john
Dnes som moju Leganzu po prvý krát nedokázal naštartovat, zrejme to bude asi na 99% čerpadlom , posledné dva dni horšie štartovala ale dnes len točila,točila a nič , všimol som si že nepočut pri zapnuti zapalovania čerpadlo tak to bude asi ono. Neviete ktoré relátko má tu istú hodnotu ako na čerpadlo ? skusím najprv či tam ide vôbec štava do čerpadla. Kedže so vždy štartoval na benzín a nie na plyn tak sa chcem spýtat pokial zoženiem nové čerpadlo či štartovanie na plyn nejak nepoškodzuje motor alebo splynovač? Mám tam Lovato a taký ovalný čierny prepínač na palubovke ktorý hore má vpravo červenú a vlavo zelenú ledku , v strede je hlavný vypínač a podním sú v rade zelené ledky a červená ktorú ukazuju stav nádrže ako sa dá prepnút aby štartoval motor na plyn? vdaka
Re: Palivové čerpadlo - jeho úprava
Napsal: úte čer 28, 2011 20:09
od kesko
Re: Palivové čerpadlo - jeho úprava
Napsal: stř čer 29, 2011 16:43
od john
Je to čerpadlom ani netukne, ale na ten núdzový štart som zaboha neprišiel ako to naštartovat na plyn ? poradte niekto presný postup lebo ja som skušal všetky možne varianty ale