Stránka 1 z 1

blick kody řídící jednotky nexia

Napsal: sob říj 16, 2004 14:00
od pegr
máte někdo zkušenost z blick kody na nexii ?
Mám totiš problém ,že se mě po nějaké době(cca 5min) rozsvítí kontrolka motoru .Začalo to po tom co jsem si nechal vyměnit rozvodový řemen a spojkový ložiska.Ale auto jede normálně a žádnou změnu jsem v chování nezaznamenal.
Podle el.schematu by to mělo dělat některý z 10čidel.Zatím jsem zkusil jen čidlo teploty vzduchu u vzduchového filtru(to jsem vytáhl a proměřil a jeho ohm hodnota je při pokojové teplotě 3,3 Kohm a to sedí)

a blik kody nějak nechápu co mě blikají .bliká to po propojení a-b pinu v řídící jednotce a bez spuštěného motoru(nevím jesli mám i nastartovat nerad bych ju poslal do křemíkového nebe)

blik pauza blik blik (znamená to č.12? takový klik kod není)
to se několikrát opakuje

pak zas
blik blik pauza blik blik blik (znamená to č.23? manigold air temperature senzor)
to se několikrát opakuje

pak zas
blik blik pauza blik blik blik blik(znamená to č.24? vehicle speed senzor to bych chápal když to dělám při vypnutým motoru)
to se několikrát opakuje a pak celá sekvence jak kdyby od začátku

Napsal: sob říj 16, 2004 14:34
od Dano
Nebude to lepsie pripojit na diagnosticky pocitac? Vycita sa pamat zavad a hned budes mudrejsi. Ono to bude zrejme v nejakom cidle. Este skus odpojit na chvilu baterku a znova pripojit aby sa riadiaca jednotka resetla. Ak pojdes na ten pocitac, tak najprv s tym nejaky cas jazdi aby sa znova ulozili chyby do pamati zavad.

Napsal: sob říj 16, 2004 14:48
od pegr
baterku jsem mel vyplou celou noc a nepomohlo to

Napsal: sob říj 16, 2004 16:11
od Ivan
:? já vůbec nevím o čem je řeč :lol:

Napsal: sob říj 16, 2004 17:14
od Návštěvník
blick code jsou primitivnejší a orientační kody poruch .Při propojeni pinu v ecm (řidicí)jednotce by se mely blikaním kontrolky urcit cislo poruchy.bohužel to asi není morzeovka tak nevim jak se vybliká přesně třeba číslo 24.jeslli tak jak jsem to napsal hned na úvod 2xbliknout pauza 4xbliknout nebo jestli je v tom nějaký jiný systém.podle mě je to tak je, jen mě v tom falíruje ten úvodní fault cod 1xblik pauza 2x blik protože to by bylo 12 a takovou chybu jsem v el.schematu nenašel (to neznamená že není ),a nebo taky to ani chyba být nemusí .

Napsal: pon lis 01, 2004 16:23
od pegr
Tak jsem nakonec byl u známeho aby mě zjistil tu chybu na diagnostickým přístroji a ten jeho stroj za 150 tisíc mě zdělil to samý jak blik kody .čily chyba 23 a 24.Pak vytáhl 3 servisní tlustý knížky a nenašel to tam, tak někde volal a dozvěděl se že je to opravdu čidlo vehicle speed senzor .A že chyba 23 souvisí z chybou 24vehicle speed senzor .A poradil mě vyčistit kontakty.
Tak jsem čistil kontakty a až tu na foru jsem se dočetl že to čistím na blbým čidle.myslel jsem že je to to čidlo na převodovce zepředu a ono je to pro zpátečku... :oops: A mě se zdálo nějaký moc jednoduchý když jsem ho vytáhl ven a on to byl jen spínač.
Tak jdu podle návodu k tomu správnému čidlu u náhonu tachometru a co nevidím rozpojený konektor. :)
Ale proč ho rozpojily při výměně rozvoodovýho řemeně a výměně spojkovýh talíře nevím. :?

Napsal: pon lis 01, 2004 18:32
od Dano
To je snad normalne, ze pri vymene veka spojky odpojili prevodovku od bloku motora a museli odpojit aj nahon tachometru s cidlom. Je normalne aj to, ze to takto dopadne, ked clovek ide do servisu. Najspolahlivejsie su vlastne rucicky. 8)

Napsal: pon lis 01, 2004 18:46
od ]Rebro[
Dano píše:....Najspolahlivejsie su vlastne rucicky. 8)
Tak na toto tema by som vedel s tebou dlho debatovat :))))) Vid prispevok s vymenou ziaroviek :)))))

Napsal: pon lis 01, 2004 18:52
od Dano
To ano. Ked ma chce niekto podrazdit nech ma posle do servisu :!: :x :evil: :cry: :!:

Napsal: pon lis 01, 2004 19:16
od Gif
No nevim zes nevidels zadnou zmenu ja pri vadnym cidle rychlosti mel spotrebu jak tank :cry: , Ala no opravil jsem si ho sam byl vnem preruseny tisteny spoj a uz to papa normalne :lol: