Stránka 1 z 1
LPG a 16V
Napsal: pát pro 10, 2010 08:10
od dzanoka
Chlapy ako sa vám správa podtlakove LPG v 16 ventilovom motore? Myslím výkon zrýchlenie ochota ísť do otáčok a spotreba.
Re: LPG a 16V
Napsal: pát pro 10, 2010 15:58
od ppp
Chovanie auta asi ako na benzin. Okrem vplyvu bocneho vetra, trochu viac vtedy kolisaju otacky, neviem ci nie aj tym, ze predoslemu majitelovi vybrali spred filtra rezonator. Mozno akceleracia je na benzin lepsia o kusok, ale to sa da dohnat nastavenim, moja jednotka ani neviem ci take nastavenie pozna, nieco v lovato loveco k akceleracii je, ale neskusal som zatial upravovat tu hodnotu. Problem je, ze pri akceleracii ro lpg rj rada uchlastava a tak znizuje vykon. Loveco4eu ma moznosti nastavenia viac, tam sa to da poriesit. Ine jednotky nepoznam.
Spotreba: SC<->BA cca 20km dialnica 100km/h, 10km BA, SC kolony, 6km okreska 90km/h ak sa da, cez leto okolo 9l, zima okolo 10l, ale je to viac zavislejsie na kolonach nez teplote.
BA-KE spodnou trasou s dodrziavanim maximalnej povolenej rychlosti, minimum predbiehania, rad by som umrel cely nech v truhle vyzeram pekne a staro
, spotreba 8 az 9l.
Spotreba udavana na 100km.
Re: LPG a 16V
Napsal: pát pro 10, 2010 16:08
od -peha-
Ale ty máš elektronik a Janko má podtlak takže tam sú vlastnosti iné len som ješte nezistil majitela toho Espera tu u nás čo jazdí tiež na podtlak ale vieš čo Ivo mal toho Passata a tam zo začiatku bolo LOVATO podtlak bez jednotky len to bol 8 V ale jazdil docela bez problémov ale aj tak občas cukal lebo to ručné nastavenie mu velmi nevonalo ale šlapal veď zvládal aj Chorvátsko
Re: LPG a 16V
Napsal: pát pro 10, 2010 19:59
od dzanoka
Chcem dať podtlakovku z Racera do druhej Nexie tak som zvedavý jak sa to bude správať.
Re: LPG a 16V
Napsal: pát pro 10, 2010 20:25
od -peha-
Pújde to normálne je to fuk či 8 alebo 16 len spotreba bude asi tak ako na Favorite lebo bude len manuálné nastavenie no na chod motora to vplyv mať nebude,zajtra sa zastav som dole
Re: LPG a 16V
Napsal: sob pro 11, 2010 19:32
od ppp
Aha cize on ma neriadeny podtlak. Tak to som mal mojich prvych 10tkm ked som mal "kvalitnu" anglicku HQ lambda sondu, takze som nakoniec musel jazdit tiez len na rucny skrtak. A medzi tym a teraz riadenym podtlakom som nejaky badatelny rozdiel nenasiel. A predosly majitel na to odjazdil asi tiez dost km len s rucnym skrtakom. Ked si to clovek dobre nastavi, skusensti som mal este zo skodovky s lpg, tak to ide velmi pekne.
Re: LPG a 16V
Napsal: sob pro 11, 2010 19:35
od dzanoka
Ďakujem zúčastneným.