Studený motor nemá výkon.
Napsal: pon lis 22, 2010 16:33
Zdravím odborníkov.
Chevrolet nubira 2006, motor F18D
Teraz keď je chladnejšie mám takýto problém. Motor naštartuje otáčky na voľnobech kolísajú. Pridám plyn a snažím sa rozbehnúť motor stráca výkon a dusí ho. Keď sa motor zohreje ide v poriadku. Prečistil som saciu klapku aj okolie krokového motora, ktorý riadi voľnobeh. Musí podotknúť že auto má nainštalované aj LPG. S tým problém nieje. Dopracoval som sa k informácií že ak auto chodí na LPG a LPG zariadenie sa pravidelne nekalibruje (čo je môj prípad, pretože je to dovoz z Nemecka a takéto LPG nikto na Slovensku nerobí) môže sa rozladiť benzínová jednotka. V tom zmysle že skráti dobu otvorenia benzínového vstreku na minimum. Logiku to má. Je to podľa Vás možné? Ak áno aký spôsobom to vrátim späť? Dá sa ECM resetovať na továrenské hodnoty? Alebo to bude niečo úplne iné a z LPG to nemá nič spoločné? Ďakujem za všetky dobré nápady.
Chevrolet nubira 2006, motor F18D
Teraz keď je chladnejšie mám takýto problém. Motor naštartuje otáčky na voľnobech kolísajú. Pridám plyn a snažím sa rozbehnúť motor stráca výkon a dusí ho. Keď sa motor zohreje ide v poriadku. Prečistil som saciu klapku aj okolie krokového motora, ktorý riadi voľnobeh. Musí podotknúť že auto má nainštalované aj LPG. S tým problém nieje. Dopracoval som sa k informácií že ak auto chodí na LPG a LPG zariadenie sa pravidelne nekalibruje (čo je môj prípad, pretože je to dovoz z Nemecka a takéto LPG nikto na Slovensku nerobí) môže sa rozladiť benzínová jednotka. V tom zmysle že skráti dobu otvorenia benzínového vstreku na minimum. Logiku to má. Je to podľa Vás možné? Ak áno aký spôsobom to vrátim späť? Dá sa ECM resetovať na továrenské hodnoty? Alebo to bude niečo úplne iné a z LPG to nemá nič spoločné? Ďakujem za všetky dobré nápady.