Stránka 1 z 4
CRUZE K&N filtr
Napsal: pon lis 15, 2010 20:19
od Hanzy
Resim dostupnost kdo by mel zajem hodim sem pak info o dostupnosti a cene.
Re: CRUZE K&N filtr
Napsal: pon lis 15, 2010 21:22
od milosh
Placebo efekt dobry, podle me jedine plus je to ze sice je drazsi ale usetris na vymenach pokud se o nej budes dobre starat, KN vydrzi 100000mil
Re: CRUZE K&N filtr
Napsal: pon lis 15, 2010 21:29
od Hanzy
Jasne zazrak to neni ale lip jde motor do otacek a ma lepsi zvuk
Dostal jsem od jednoho TDI posuka zdupane je to ma na hovno motor kdyz ani slyset nejde ze jede
Re: CRUZE K&N filtr
Napsal: pon lis 15, 2010 21:41
od Krtek
Já teda neměl K&N ale nějakej JR ve Feldě a znát to bylo a to dost. Hlavně při brždění motorem který defakto přestalo fungovat a motor letěl do otáček bez zpomalení.
Re: CRUZE K&N filtr
Napsal: pon lis 15, 2010 21:46
od -peha-
Re: CRUZE K&N filtr
Napsal: úte lis 16, 2010 10:09
od Serpico
...to Krtku to je nějaký divný:....Já teda neměl K&N ale nějakej JR ve Feldě a znát to bylo a to dost. Hlavně při brždění motorem který defakto přestalo fungovat a motor letěl do otáček bez zpomalení.
filtr do airboxu ovlivňuje jenom odpor sání má větší " průchodnost " motor lépe " dýchá " odspodu a méně se zanáší oproti běžnému papíráku, kde dojde k totálnímu ucpání mikro - otvorů, u tebe to byla prostě jiná závada...
Mějte se fajn
Re: CRUZE K&N filtr
Napsal: úte lis 16, 2010 23:22
od Krtek
Nevim co se ti zdá divný. Holt felda byla přidušená v sání. Sám to píšeš že se zlepší průchodnost vzduchu. Holt to je asi nejslabší místo spalovací soustavy u Feldy. Třeba Favoritum pomáhá laděnej vejfuk protože ten origo je dusí (to mam od kolegy kterej tu 1.3ku dostal někam nad 100 koní)
Re: CRUZE K&N filtr
Napsal: stř lis 17, 2010 11:44
od Serpico
....Hlavně při brždění motorem který defakto přestalo fungovat a motor letěl do otáček bez zpomalení.
při brzdění motorem sundáš nohu z plynu a klapka pro ovládání přívodu vzduchu je zavřená zůstává jenom malý " obtok ", tedy jinak filtr s tím nemá nic společného a závada byla v zaseknuté klapce...
Mějte se fajn
Re: CRUZE K&N filtr
Napsal: stř lis 17, 2010 15:20
od Krtek
s klapkou jsem nikdy problémy neměl. Tak holt i ten malej obtok stačil a normálně brždění dělá filtr v sání.
Re: CRUZE K&N filtr
Napsal: čtv lis 18, 2010 17:10
od Serpico
to Krtku...brzdění motorem není závislé na typu filtru v sání, čtyřtaktní motory mají čtyři takty - sání je otevřen sací ventil, komprese oba ventily sání i výfuk jsou zavřeny ( může být čtyřventil i pětiventil nebo tříventil podle konstrukce ) expanze píst je tlačen dolů a oba ventily jsou zavřeny, výfuk je otevřen výfukový ventil, proto u čtyřtaktů lze brzdit motorem, navíc palivo není v tomto okamžiku vůbec vstřikama dodáváno do snížení na určitý počet otáček, řídí ŘJ mezní hodnota je někde okolo 2 000 otáček...
Mějte se fajn
Re: CRUZE K&N filtr
Napsal: pát lis 19, 2010 00:20
od Krtek
Zkus vyndat vzducháč a poznáš to sám. Motor když běží tak si nasaje protože "fungující" písty maji dost síly "donutit sající píst" natahnout vzduch protože způsobujou v sání podtlak. Pokud brzdíš motorem tak ty písty nepracujou (jak popisuješ nemaj ani benzín) takže motor dusíš když nemá sílu sám si natahnoput vzduch. Je to stejný jako při přidušení ve vejfuku.
Re: CRUZE K&N filtr
Napsal: pát lis 19, 2010 10:42
od -peha-
Re: CRUZE K&N filtr
Napsal: pát lis 19, 2010 11:57
od Corpus2009
Myslím, že je úplne jedno, či je z USA alebo z Čiech či Slovenska. Hlavne to otestuj a daj vedieť jak to jazdí.
Re: CRUZE K&N filtr
Napsal: pát lis 19, 2010 12:30
od PeterF
A na moje krpate ste take nieco nevideli?
Re: CRUZE K&N filtr
Napsal: pát lis 19, 2010 14:43
od hladolef