Stránka 1 z 1
Trasenie z volantom a praskanie v Palubovke
Napsal: pát říj 29, 2010 12:37
od krasonko
Ahojte ked idem 100 - 130 tak sa mi trasie volant. cim to je?
bude to pneumatikami? tie mam este povodne hankok zo zachovalym dezenom?
ak to dam vyvazit bude to ok? Skoda ze je posilnovac labilny a netuhne pri vacsej rychlosti.
Opotrebenie pneumatik nevidim, ze by bola poskodena naprava. Do diery som s tym nevletel.
AK idem rychlo tak mi nieco lupe v palubovke na spolujazdcovej strane. Stretol sa s tym nekto?
Nechapem sak auto ma len 45000 km od novoty a toto.
Re: Trasenie z volantom a praskanie v Palubovke
Napsal: pát říj 29, 2010 17:14
od pekrtek
moje zkušenosti s korejskými pneu na Raceru, Lanosu a Lacetti:
korejské pneu nesjedeš. Po třech letech ztcrdnou a začnou klouzat i na mokrém asfaltu. Na Raceru i po šesti letech měly hloubku vzorku téměř 4 mm, ale začaly praskat na boku.
Na Lacetti po druhé zimě jsem nazull letní a auto začalo táhnout do strany. Dělala se geometrie, nic se nezměnilo. Pokud jsem mezi sebou prohodil přední pneu, tak to táhlo na opačnou stranu. Samozřejmě na zadní nápravě to znát nebylo. Takže následovala výměna letních pneu za Fuldy a problémy skončily. Na zimu mám Kumho a také žádná sláva.
Re: Trasenie z volantom a praskanie v Palubovke
Napsal: pát říj 29, 2010 17:22
od ladinek
krasonko píše:Ahojte ked idem 100 - 130 tak sa mi trasie volant. cim to je?
bude to pneumatikami? tie mam este povodne hankok zo zachovalym dezenom?
ak to dam vyvazit bude to ok? Skoda ze je posilnovac labilny a netuhne pri vacsej rychlosti.
Opotrebenie pneumatik nevidim, ze by bola poskodena naprava. Do diery som s tym nevletel.
AK idem rychlo tak mi nieco lupe v palubovke na spolujazdcovej strane. Stretol sa s tym nekto?
Nechapem sak auto ma len 45000 km od novoty a toto.
nech si vyvážit kola ,ale u někoho dobrýho do nuly,v servisech to někdy oserou třeba u nás v CARENĚ v Líšni mě už v životě neuvidí a to praskání v palubce???já mám na aveu 15000km a praská tam všechno je to korejskej šmejd co ti na to mám říct
Re: Trasenie z volantom a praskanie v Palubovke
Napsal: pát říj 29, 2010 21:37
od Hanzy
S vyvazenim je problem obvzlaste pokut vyvazuji pouze na kuzelu.Ja s temu valci co davam na auto 225-255 mivam temer vzdy problem a resim to u nas je jeden pneuservis a co maji takovou masinku co vyvazi kola primo na ose auta a to pak nema chybu
Problem byva vetsinou kolem 110km/h tzv,kriticka rychlost.
Vyvazeni na ose je nejpresnejsi co muze byt nebot resi vuli v ulozeni lozisku kotouci.
Re: Trasenie z volantom a praskanie v Palubovke
Napsal: pát říj 29, 2010 21:39
od Hanzy
pekrtek píše:moje zkušenosti s korejskými pneu na Raceru, Lanosu a Lacetti:
korejské pneu nesjedeš. Po třech letech ztcrdnou a začnou klouzat i na mokrém asfaltu. Na Raceru i po šesti letech měly hloubku vzorku téměř 4 mm, ale začaly praskat na boku.
Na Lacetti po druhé zimě jsem nazull letní a auto začalo táhnout do strany. Dělala se geometrie, nic se nezměnilo. Pokud jsem mezi sebou prohodil přední pneu, tak to táhlo na opačnou stranu. Samozřejmě na zadní nápravě to znát nebylo. Takže následovala výměna letních pneu za Fuldy a problémy skončily. Na zimu mám Kumho a také žádná sláva.
Pry nesjedes
at nasadim cokoli po pul roce platim pokuty za ojete pneu
Re: Trasenie z volantom a praskanie v Palubovke
Napsal: sob říj 30, 2010 09:46
od dizl
to chce goodyear F1 slick na nich není co sjíždět , jo holt sou takový co ojedou všechno
Jinak
1)v první řadě vyvážit kola,
2) prohlédnout jestli není prasklý kord v někerém kole , to pozná odborník v pneuservise ( pozor mluvím o odborníkovi ne o chalanovi z ulice)
3) zkontrolovat řídící tyče a řízení,
4) kontrola ložisek přední nápravy
5) kontrola přední nápravy a závěsů
6) jako poslední nejhorší vrianta zbývá kontrola dílů karoserie na prorezivění.
Takto bych to bral postupně a pokud to bude dělat stále tak pokračovat v zjištování podle bodů jak jsem popsal , to poslední je to nejhorší co může být, že karoserie je shnilá a a přední náprava co nevidět odběhne za jízdy do pole. Takže pěkně pořadě pokud se nespraví třepání volantu po prvním opatření tak jít na další bod. Někde to určitě je, a to praskání souvisí až se opraví třepání volantu zmizí i vrzání protože se něco v kastli kroutí při tom třepání.
A pokud tomu až tak nerozumíš krasonko a nepoznáš sám čím to je , potom svěř tyto ůkony mechanikům profíkům ne klukům z ulice. S přední nápravou nejsou žerty a auto je jako nabitá pistol, vždy s ní můžeš někoho strefit. S řízením není žádná sranda tak šup za odborníkama. Stejně to sám neopravíš a budeš to muset nechat opravit.
Píšu ty body všechny i když máš auto skoro nové proto že si to přečtou třeba i ti co mají auto i pělně shnilé (třeba) pro tebe bude platit varianta do 5 bodu.
Re: Trasenie z volantom a praskanie v Palubovke
Napsal: sob říj 30, 2010 12:41
od pekrtek
Nejsem sice profik, ale amatér a vycházím jen ze svých zkušeností. Ono také není vyvážit jako vyvážit. Spousta pneuservisů vyvažuje tím způsobem, že kolo roztočí a přidává závaží k těm starým. Nikdo se netrápí s tím je sundat (jako se to dělávalo) a vyvážit znova. Ptotom je to sice opticky vyvážené, ale paseku to dělá dál.
Re: Trasenie z volantom a praskanie v Palubovke
Napsal: úte lis 02, 2010 01:21
od Jalan-Aajav
pekrtek píše:Nejsem sice profik, ale amatér a vycházím jen ze svých zkušeností. Ono také není vyvážit jako vyvážit. Spousta pneuservisů vyvažuje tím způsobem, že kolo roztočí a přidává závaží k těm starým. Nikdo se netrápí s tím je sundat (jako se to dělávalo) a vyvážit znova. Ptotom je to sice opticky vyvážené, ale paseku to dělá dál.
preto treba stare zavazia strhnut pred navstevou servisu osobne