Stránka 1 z 3
Vysoká spotřeba 2.0CDX
Napsal: pát říj 22, 2010 16:01
od xtechnik
Zdar chachaři, mám dotaz.
Pořád mi ta moje dvoulitrová potvůrka nějak moc žere.. Napadá někoho jak se dostat se spotřebou níž?
Jezdím za 10l/100km a to mě docela nebaví, přesto že v papírech je 12l mesto, 7,2l mimo a 9l kombinace.. Jezdím teda více mimo..
Re: Vysoká spotřeba 2.0CDX
Napsal: pát říj 22, 2010 18:40
od simone
sice mam Leganzu ale motor identický a tiež mám 10l kombinovanu a čo aj rozpravame sa tak je to normalne "pri mojej jazde"
Re: Vysoká spotřeba 2.0CDX
Napsal: sob říj 23, 2010 21:49
od rezzotacuma
Já jezdím s benzínem za 9 a na plyn za 10l takže pohoda. A to jezdím s opatrnou nohou. Je to velké auto ale jsem rád, že mám 2.0 alespoň to jede a nemusím furt řadit. Kvalitní olej, ekonomické správně nahuštěné pneumatiky a využívat váhy a setrvačnosti auta to znamená nejezdit stylem brzda-plyn, třeba před křižovatkou nebo z mírného kopce vyhodit kvalt.
Re: Vysoká spotřeba 2.0CDX
Napsal: pon říj 25, 2010 20:25
od hurkar
...vysoká spotreba...
plne súhlasím s "rezootacuma" a pridávam aj ja moje skúsenosti. tiež mám motor 2.0. dá sa s ním jazdiť za 8l a celkom bez nejakej veľkej námahy motať sa okolo ôsmich litrov. "Ale" treba sa držať zeleného poľa na otáčkomeri, zbytočne prudko neakcelerovať, maximálne dodržiavať plynulosť jazdy. to sa dá, ale iba na dlhšie jazdy. teraz ide zima tak to bude ťažšie. Jazdil som za 9-10 aj za 11l. no príčinou je svižná jazda a väčšinou v meste na krátke trasy. toť moja skúsenosť...
Re: Vysoká spotřeba 2.0CDX
Napsal: pon říj 25, 2010 21:02
od palikx
vecne tema
pokud jsou svicky kabely loziska brzdy vyfuk katalyzator termostat labdasonda vstrikovace a taky komprese v motoru v absolutnim poradku je to vetsinou jen o stylu jizdy
u leganzy do roku 2001 se z kopce nevyplati vyrazovat.jakmile auto brzdi motorem je davka paliva 0 tedy vstrikovace jsou zcela zavrene az do klesnuti otacek k 1600 pak zacne opet vstrikovat.
takze kontrola vsech dulezitych velicin a je mozne ze se najde nejaka chybka.
p.s to jsem dlouho nevydrzel jen pozorovat
Re: Vysoká spotřeba 2.0CDX
Napsal: úte říj 26, 2010 18:25
od megajvr
Ještě mám jeden postřeh. Měl jsem podobný problém se stejným motorem u Nubiry
Vysoká spotřeba a auto bylo v pořádku. Už jsem si nevěděl rady až jsem nakonec vyjel nádrž do sucha a natankoval kvalitní benzín
Spotřeba se srovnala a závada byla odstraněna. Skoro půl roku jsem tankoval sice levný ,ale "šid." benzín.
Jinak souhlasím s klukama, že za 7L jezdit nikdy nebudeš
Počítej mezi 8- v zimě i s 10 litry benzínu.
Re: Vysoká spotřeba 2.0CDX
Napsal: úte říj 26, 2010 20:17
od sandruš
Já mám Tacumu 1,6 16V 77KW.A během léta co mi nešlel termostat byla spotřeba kolem 10 a 11 l/100km.A když jsem koupila new.termostat a jedině benzín Shell.Klesla spotřeba ne 7,5l/100 km při kombinované jízdě..Do 100km/h.Na zimu budu dávat do kol místo vzduchu dusík:-) prý by spotřeba měla jít dolů
Re: Vysoká spotřeba 2.0CDX
Napsal: stř říj 27, 2010 08:10
od rudla
Re: Vysoká spotřeba 2.0CDX
Napsal: stř říj 27, 2010 15:12
od xtechnik
plynula jizda je u me samozrejmosti, jezdim jedine na shell nebo agip, zadny jiny benzin tam neliju, kola plnene dusikem. uvidijm co to udela v utery, jedu na otocku prahu a zpatky tak uvidime kam se dostane spotreba na dalnici po ujetych 800km... termostat vymenim, jen se musi najit chvilka casu, coz bude az po te praze.. no uvidime..
Re: Vysoká spotřeba 2.0CDX
Napsal: ned říj 31, 2010 20:02
od megajvr
Ty máš špatný termostat? V tom případě se nediv že máš vysokou spotřebu?
Re: Vysoká spotřeba 2.0CDX
Napsal: pon lis 01, 2010 10:42
od dettektorr
Ahoj,
jak jste přišli na to, že máte špatnýá termostat? Manželka má taky Tacumu, tak bych jen tak preventivně na to kouknul.
Díky.
Beru zpět, málo jsem hledal. Už vím, jak na to.
Re: Vysoká spotřeba 2.0CDX
Napsal: čtv lis 04, 2010 22:05
od xtechnik
megajvr píše:Ty máš špatný termostat? V tom případě se nediv že máš vysokou spotřebu?
Nerekl jsem, ze mam spatny termostat. Padlo to tady od nekoho jako tip, proto to vyzkousim..
Ted me zarazi jeste jedna vec... kdyz dojizdim na krizovatku a vyradim, nebo nekde stojim a necham to na volnobeh, tak mi nejakou dobu po startu (nebo zastaveni a stani) drzi otacky zhruba na 1500, behem asi pul minuty postupne padaji na cca 800-900... napada nekoho co by to mohlo byt? to ze to dela po startu bych chapal,at se zahreje motor..ale kdyz to dela i normalne..?
Re: Vysoká spotřeba 2.0CDX
Napsal: čtv lis 04, 2010 22:07
od xtechnik
dettektorr píše:Ahoj,
jak jste přišli na to, že máte špatnýá termostat? Manželka má taky Tacumu, tak bych jen tak preventivně na to kouknul.
Díky.
Beru zpět, málo jsem hledal. Už vím, jak na to.
Taky se mi moc nechce do hledani, hod kdyztak navod nebo link do SZ...
A kdyz uz jsme u toho, chlapi jak poznam ze je vadny termostat??
Re: Vysoká spotřeba 2.0CDX
Napsal: pát lis 05, 2010 08:10
od rezzotacuma
Je možné, že to pomalé klesání otáček je počáteční stádium před tím než úplně odejde to moje nešťastné papírové těsnění sběrného sacího potrubí. Uvidím jestli to bude po opravě v pořádku.
Re: Vysoká spotřeba 2.0CDX
Napsal: sob lis 13, 2010 21:30
od xtechnik
Tak jsem jel v úterý opět do Prahy.. Cesta Ostrava->Praha - 3/4 nádrže v prd...
ale trosku jsem spechal (140-150km/h), byly kolony tak jsem dohanel zpozdeni.. V pondeli jdu na vymenu termostatu, v utery zase jedu na prahu, takze uvidime co to udela a dam urcite vedet. pri drzeni rychlosti cca 120km/h na trase OV-PHA-OV padla cela nadrz..