Stránka 1 z 1

Palivový filtr

Napsal: ned říj 10, 2010 09:20
od Scuby
Ahoj, sedí do Nexie palivový filtr z Espera? díky jo a prosím co to znamená když mi sem tam svítí kontrolka motoru?

Re: Palivový filtr

Napsal: ned říj 10, 2010 19:44
od Franta P.
to nevím ale jí budu také měnit palivový fitr. nevíte někdo nějakej zlepčovák abych neukroutil trubky? bude to asi dost zarezlé.

Re: Palivový filtr

Napsal: ned říj 10, 2010 19:49
od Dark69
Na lavej strane filtra je matica prevlecna na tej trubke.. T.j Budes povolovat tu maticu....Na pravej strane filtra nie je matica prevlecna na tej trubke.. T.j Tam musis povolovat filter, musis tocit filtrom nie maticou co je na trubke....

Re: Palivový filtr

Napsal: ned říj 10, 2010 22:34
od ppp
Vela az daru pri meneni, ja som menil filter benzinu v espere aj s rurkami :) akosi ich po 14 rokoch neslo od seba oddelit ani vo zveraku.
A to preblikavanie kontrolky motora znamena, ze si musis podla navodu tu na fore vyblikat kod chyby a potom mozes spekulovat co s tym.

Re: Palivový filtr

Napsal: pon říj 11, 2010 09:23
od Franta P.
Dark69 píše:Na lavej strane filtra je matica prevlecna na tej trubke.. T.j Budes povolovat tu maticu....Na pravej strane filtra nie je matica prevlecna na tej trubke.. T.j Tam musis povolovat filter, musis tocit filtrom nie maticou co je na trubke....
já si taky myslim že to ukroutim. takže na straně od nádrže budu točit matkou a na straně k motoru mám točit filtrem.

Re: Palivový filtr

Napsal: pon říj 11, 2010 10:03
od Serpico
...to Franto P už dlouho používám " zakusující se klíč "( držíš samozřejmě druhým klíčem matici na filtru ) a nemám problém s uvolněním filtru, ve značkovém servisu mi načaly právě tu převlečnou matku na trubce...ten klíč koupíš ve speciálce, tam kde prodávají nářadí - horní voko je část běžného šestihranu a spodní pohyblivá část má ozubení a to se právě při tlaku povolování zakousne, jinak namazat před montáží nejlepé měděnou pastou - mazivem, běžně používám na výfuk, snese i teplotu...

Mějte se fajn

Re: Palivový filtr

Napsal: pon říj 11, 2010 12:42
od ppp
Medena pasta je prilis prechvalena, netvrdim ze na stefty vyfukovych parohov je zla, tam paveze ma zmysel, pretoze po odpareni vacsiny a zhoreni zvysku ropneho podielu ostava medeny prasok alebo grafit v pripade grafitky (ktora je ale podstatne lacnejsia) a tak ide zavit aj po rokoch povolit. Ale na taky spoj ako ma benzinovy filter je zbytocna az nevhodna (ak by sa z nej kus dostal do obehu za filtrom, aj ked si myslim, ze ten medeny prasok v motore nic zle nespravi). V nizkoteplotnych pouzitiach (brzdy, palivovy filter, ..._ sa chova ako obycajny ropny mazaci tuk s bordelom, ktory akurat spini aj ked vdaka bordelu najma v pripade grafitky sa spoj da niekedy povolit aj po vyschnuti ropneho podielu. Ked uz, tak na spoje, ktore potrebujem povolit aj o 10rokov pouzivam silikonovu pastu lukosan M14. Ta na rozdiel od ropnych produktov nevysycha, takze je na mieste v rovnakej konzistencii ako som ju naniesol aj o tych 10rokov. Akurat je na nej nachytany prach. Okrem toho znesie teplotu az 180stC, co ropne tuky zohnatelne beznym smrtelnikom nie, mozno nejake v raketovom priemysle, a od -XXstC po tych 180stC ma rovnaku konzistenciu co u ropnych tukov zase neplati.
Co sa tyka ceny tak tu plati medena >>>> lukosan > grafitka. Kedze na vyfuku spravi grafitka tu istu sluzbu ako medena, nevidim pri medenej paste okrem novej jachty pana tovarnika ziaden prinos.