Stránka 1 z 1

Kto povie presne na čo slúži.

Napsal: čtv říj 07, 2010 18:45
od lomngi
Na fotke je zobrazená súčiastka, čo neviem presne na čo služi.a ale viem čo to robý.
Pri naštarovaní za studena od motora počuť jemné klepanie ako keby klepal 1ventil. Ako motor nadobuda teplotu tým slabšie je to počuť , na koniec sa to uplne stratí. Dlho som hladal príčinu, a dnes som to objavil konečne.
S´účiastka je vedla ERG ventilu a ide sdo nej jedna hadička, alebo kábel. zo spodu to má otvor niečo podobné ako tlakový ventil čo má prepúštať tlak.
Ked to zapchám zo spodu tak klepanie automaticky prestane. ako keby v tom bol nijaký ventil čo otvárá a zatvára.a prepuštá niaký tlak alebo nasáva. jednoducho skuste poradiť na čo to slúži.
Tešim sa že zasa sa dozviem niečo nové a budem múdrejší.
Prikladám fotky. červená šipka označuje diel

Re: Kto povie presne na čo slúži.

Napsal: čtv říj 07, 2010 18:47
od ladinek
aha tak to nevím jestli to v 1,4 mám ,ale kouknu já žádný ťukání neslyším ale zítra otevřu kapotu a kouknu -i co by to mohlo být nevím :roll:

Re: Kto povie presne na čo slúži.

Napsal: pát čer 10, 2011 18:33
od Lucaso1
to ide od egr ?

Re: Kto povie presne na čo slúži.

Napsal: sob čer 11, 2011 07:53
od KakosWRC
niesom si isty ale na mojej starsej 1,4 je podobny ventil len trosku vedla umiestneny a ma to nieco s posilovacom brzd...nakolko posilovac brzd funguje pomocou tlaku vyfuk plynov a vzduchu tak nejak.....ak sa mylim ma opravte ja som to tak pochopil od mojho mechanika...skus pozriet kam vedie ta hadicka od neho...

Re: Kto povie presne na čo slúži.

Napsal: sob čer 11, 2011 17:34
od Lucaso1
Paťo keby to má dačo z posilovačom malo by to aj na mojom aute byť :lol:

Re: Kto povie presne na čo slúži.

Napsal: ned čer 12, 2011 08:34
od lomngi
Je to podtlakova membrana ktorá reguluje otáčky na voľnobehu pri studenom štarte. Ako sa motor zohrieva tak pomalí prestava regulovat.

Re: Kto povie presne na čo slúži.

Napsal: ned čer 12, 2011 09:46
od Richard
ještě k tomu posilovači brzd - nazývá se též podtlakový posilovač a zcela na 100% používá podtlak ze sacího potrubí a v žádném případě přetlak výfukových plynů :roll: :roll: Např. u naftových motorů, který podtlak v sání z důvodu absence škrtící klapky nemají takový jako benzíny se většinou na ose alternátoru nachází tzv. vakuová pumpa který podtlak pro posilovač brzd vytváří a jestli ti KakosiWRC tvrdil mechanik co píšeš, vyměň ho :o)