akurat teraz sa mi stala taka vec a nikde som ju tu na fore nenasiel, dufam ze som dobre hladal, a dufam ze sa najde dakto kto poradi
no takze popis chyby:
isel som domov, mal som zaradenu 5. rychlost, vestko islo pekne, aj pekna rovinka tak som to trosku vytocil, pri 3000 otackach mi zacalo cele auto skakat a nadhadzavat jako ked pri rozbehu clovek pusti velmi spojku a prida malo plynu, tak to skakalo... teraz to robi na kazdej rychlosti ked otacky prekrocia alebo sa priblizia ku 2000, a vtedy zacne rucicka otackomera lietat od 2000 az dakedy po 4500 a strasne to skace a trha. pokial su otacky pod 2000 ide auto normalne
blbnutie motora pocas jazdy
Moderátor: Blue Lanos
- Reklama
Re: blbnutie motora pocas jazdy
Palivový filter si vymenil?Pri vyšších otáčkach už neprepúšta toľko paliva.
Re: blbnutie motora pocas jazdy
ten neviem kedy bol meneni, ale asi som nasiel chybu, dve sviecky neboli skoro vobec dotiahnute, velky odtrh na sviesckach, skoro az 2mm... chvilku to islo v poriadku, potom sa mi pocas jazdy rozsvietila kontrolka motora a uz iba blbol otackomer, pritom motor otacky drzal. vypol som motor, chvilku som nechal odstat, a teraz co som bol oskusat tak nic sa zatial neprejavilo dufam ze sa uz ani neprejavi
Re: blbnutie motora pocas jazdy
no oskusal som to, svieckami to nebolo... chvilu to vydrzalo, ale naspat sa vratila chyba, ale uz pri roznych otackach a roznych zaradenych rychlostiach, uz aj na neutrale to robi ked tomu trosku pridam
Re: blbnutie motora pocas jazdy
vzdy treba diagnostikovat postupne.
1. zistit ci je vsade dostatocna dodavka paliva. Pri benzine si to neviem predstavit ako to zistit, ale ak auto skutocne poriadne skacka, tak mi to nepripada na benzin, pretoze mensi ubytok alebo prebytok benzinu sa prejavi skor ako znizenie vykonu a nie ako uplny vypadok tahu motora. Ibazeby boli dolamane kable k vstrekom a pri nakloneni motoru v zabere sa niekde nasponuju a prerusia. Ale toto nepredpokladam, kedze tie kable su relativne nehybne a zvazok, medzi motorom a kakaroseriou je celkom hruby a dlhy.
2. zistit ci ide vzdy a vsade vsoke napatie ku svieckam. Mne sa casto stava ked sa hrabem v aute ze nechtiac povytiahnem vysokonapatove kable z rozdelovaca. Aj vcera mi jeden odpadol a auto islo ako trabant (vykon, zvuk aj smrad ). Asi som ho vytiahol ked som sa trapil s vrchlikom prevodovkyk. Takze preverit ci su vsetky kable poriadne pozastrkovane, ci nic nie je zlomene, kable pripadne premerat a pripadne zlozit veko rozdelovaca a skontrolovat a vycistit vnutro a palec rozdelovaca. Proste prejst a prezriet vsetko co sa tyka vysokeho napatia zapalovania.
Tieto dve veci su najcastejsimi pricinami trhaveho chodu motora. Proste jeden valec nepali a auto potom skacka. Nieco ako obmedzovac otacok .
A este skus pripadne pozriet s baterkou cez otvor po svieckach ako vyzeraju povrchy piestov ci sa neiktory neilisi, ak sa lisi, aspon budes vediet ktory valec robi problemy a okruh sa zuzuje. Takisto sa to da overit vytahovanim kablov zo sviecok za behu motora, ak sa nic nezmeni tak mas vinnika. Ale ako prve by som isiel po vysokonapatovom rozvode. My s rozdelovacom to este mame relativne ok, kazdy valec je sam, horsie je to pri diagnostikovani nubiry alebo leganzy, kde su dva valce previazane jednou cievkou. Zase maju jednoduchsiu udrzbu nemaju rozdelovac.
1. zistit ci je vsade dostatocna dodavka paliva. Pri benzine si to neviem predstavit ako to zistit, ale ak auto skutocne poriadne skacka, tak mi to nepripada na benzin, pretoze mensi ubytok alebo prebytok benzinu sa prejavi skor ako znizenie vykonu a nie ako uplny vypadok tahu motora. Ibazeby boli dolamane kable k vstrekom a pri nakloneni motoru v zabere sa niekde nasponuju a prerusia. Ale toto nepredpokladam, kedze tie kable su relativne nehybne a zvazok, medzi motorom a kakaroseriou je celkom hruby a dlhy.
2. zistit ci ide vzdy a vsade vsoke napatie ku svieckam. Mne sa casto stava ked sa hrabem v aute ze nechtiac povytiahnem vysokonapatove kable z rozdelovaca. Aj vcera mi jeden odpadol a auto islo ako trabant (vykon, zvuk aj smrad ). Asi som ho vytiahol ked som sa trapil s vrchlikom prevodovkyk. Takze preverit ci su vsetky kable poriadne pozastrkovane, ci nic nie je zlomene, kable pripadne premerat a pripadne zlozit veko rozdelovaca a skontrolovat a vycistit vnutro a palec rozdelovaca. Proste prejst a prezriet vsetko co sa tyka vysokeho napatia zapalovania.
Tieto dve veci su najcastejsimi pricinami trhaveho chodu motora. Proste jeden valec nepali a auto potom skacka. Nieco ako obmedzovac otacok .
A este skus pripadne pozriet s baterkou cez otvor po svieckach ako vyzeraju povrchy piestov ci sa neiktory neilisi, ak sa lisi, aspon budes vediet ktory valec robi problemy a okruh sa zuzuje. Takisto sa to da overit vytahovanim kablov zo sviecok za behu motora, ak sa nic nezmeni tak mas vinnika. Ale ako prve by som isiel po vysokonapatovom rozvode. My s rozdelovacom to este mame relativne ok, kazdy valec je sam, horsie je to pri diagnostikovani nubiry alebo leganzy, kde su dva valce previazane jednou cievkou. Zase maju jednoduchsiu udrzbu nemaju rozdelovac.