Stránka 1 z 1

Vibrace do volantu nad 110 km/h

Napsal: čtv srp 19, 2010 21:17
od Patrick
čaute, zjistil jsem, že když jedu tak 120 km/h, tak cítím ve volantu takové silnější vibrace "rány by bylo asi silné slovo", ale když jedu mín jak 120 km/h, tak je vše OK. Tak kde je chybka? nic mě nenapadá co by to mohlo být jelikož jsem vyměnil snad skoro všechno tj. čepy kulové i ramene-kulové jeden je starý rok a druhý půl roku, homo. klouby jsem měnil ale zbytečně, pač ty origo jsou dobré, stab. tyčky jsem taky měnil-nic jiného mě nenapadá co by to mohlo být a vyvážená kola jsou snad dobře, pač měnil jsem na letní i s novým vyvážením a bylo vše OK předtím a to je vše co mě napadá že by to mohlo být-MOHL BY TO BÝT CELÝ TEN MECHANISMUS ŘÍZENÍ NEBO RAMENA CELÁ? :( :)...tak prosím aspon o tip resp. radu :)

Re: Vibrace do volantu nad 110 km/h

Napsal: čtv srp 19, 2010 21:32
od kesko
Hľadanie závady od toho najjednoduchšieho a najlacnejšieho, skusiť znovu vyvážiť....

Re: Vibrace do volantu nad 110 km/h

Napsal: pát srp 20, 2010 21:13
od ferkos
vyvazit kolesa a skotrolovat disky ci niesu ohnute a este pre istotu aj gumy ce ich nemas zodrate

Re: Vibrace do volantu nad 110 km/h

Napsal: pát srp 20, 2010 21:20
od lomngi
A keď všetko čo hore písali skontroluješ tak vy zostava len guľove alebo zvysle čapi

Re: Vibrace do volantu nad 110 km/h

Napsal: pát srp 20, 2010 21:44
od ppp
Nieco rotacne, cize kolesa, kotuce, loziska, naboje a to je asi tak vsetko :). Nieco z toho alebo kombinacia. Napriklad na skodovke mam krive predne naboje (mozno je to loziskami mozno su krive skutocen naboje), takze hadze aj kotuc a teda v istej polohe pribrzduje a tym myka volantom sprava dolava. Vdaka tomu odrovna gulove capy behom par 100km a potom kazdy servisak tvrdil ze to je gulovymi capmi aj ked boli nove.
Ak su to kotuce, tak sa to da identifikovat tak, ze pri prbrzdeni v cca 120km/h a viac sa volant rostrasie este viac a rozochveje sa cele auto. Ale moze to byt aj bubnami, lenze tie by nemali davat razy do volantu aj ked ktovie.

Re: Vibrace do volantu nad 110 km/h

Napsal: pát srp 20, 2010 22:13
od HusarJan
A hoj skús dat ešte raz prevážit gumy mne to robilo tiež dvakrát som prevažoval a v pohode ešte to možu robit aj gumy ;)

Re: Vibrace do volantu nad 110 km/h

Napsal: pát srp 20, 2010 22:30
od ppp
HusarJan píše:A hoj skús dat ešte raz prevážit gumy mne to robilo tiež dvakrát som prevažoval a v pohode ešte to možu robit aj gumy ;)
Tiez si myslim, to by mala byt prva vec co treba skusit pri vibrovani volantu. AKurat na prevazenie treba navstivit radsej iny pneuservis :).

Re: Vibrace do volantu nad 110 km/h

Napsal: sob srp 21, 2010 06:47
od Topol
ppp píše:
HusarJan píše:A hoj skús dat ešte raz prevážit gumy mne to robilo tiež dvakrát som prevažoval a v pohode ešte to možu robit aj gumy ;)
Tiez si myslim, to by mala byt prva vec co treba skusit pri vibrovani volantu. AKurat na prevazenie treba navstivit radsej iny pneuservis :).
Pěkný den :D
Naprostý souhlas já bych taky nejdřív řešil gumy :!: Nemáš nohodou protektory někde z nějakýho supermarketu?Ty jsou totiž jen tak na nějaký popojíždění do tej stovky.
Už jsem to tady jednou psal ale zopakuji co se stalo mě ještě na Š.120.Někdy v osumdesátým jsem jel se známým do Brna na veletrh.On Žigulem a já tou 120.Snažil jsem se mu stačit a na dálnici asi při těch 120-130km najednou taková vibrace,že jsem měl co dělat abych se udržel na silnici.Myslel jsem si,že mi praskla guma.Ale když jsem zastavil,prohlíd auto tak všechno v pořádku.Když jsem se rozjel tak zas při těch asi 80-90 jsem už zas cítil vibrace.Zastavil jsem a postupně jsem sundal a prohlídl všechna kola a nic jsem nenašel.Byla sobota a tak jsem zajel do hotelu Imperial,kde měli službu.Maník byl ochotný zvedl celý auto prohlíd projel se se mnou a nic :? Když jsme se vraceli tak kamarád jel za mnou a najednou blikal.Když jsem zastavil tak mi povídá,že mi poskakuje teď nevím jestli levý nebo pravý zadní kolo.Vyměnil jsem ho i když na něm opravdu nebylo nic vidět ale myslel jsem si,že mě ulítlo olůvko.Domů jsem dojel v pohodě zase co to dalo ;) Když jsem zašel potom do Barumky za známým,že mě asi ulítlo olůvko ať to převáží tak to kolo prohlíd a povídá "Vždyť máš odlepený protektor :!:
Vážení flíček,který byl víc sjetý a dal se přikryt palcem ruky :!: Od té doby nechci protektory ani vidět! A vážení na gumách záleží nejvíc!!! To vás spojuje se silnicí :!: :!: :!:
Tak hlavně ať nám jezdí a nezlobí -i

Re: Vibrace do volantu nad 110 km/h

Napsal: sob srp 21, 2010 10:40
od Peterek
Jak radí "ppp" Znovu vyvážit přední i zadní kola a zkontrolovat disky zda neháží. Nejlépe v jiném servise. Ono i když jsou po montáži kola vyvážena, mohou po ujetí x km sednout a rozhasí se.

Re: Vibrace do volantu nad 110 km/h

Napsal: sob srp 21, 2010 20:18
od Patrick
Ok, diky...musel jsem jet do Katowic, takze jsem se k tomu jeste nedostal, ale urcite to necham znovu vyvazit jak dojedu dom...mam Barumky, nikoliv protektory...kdyz jsem jel po dalnici A4, tak ty vibrace sly citit, ale jen v urcite rychlosti kolem tech 110 - 120.

Re: Vibrace do volantu nad 110 km/h

Napsal: ned srp 22, 2010 13:03
od JOMAT
Ja mam podobný problém.Mne to trošku robí pri 90-100.Potom dost citelne pri 160,a pri 180-200 sa to stratí.Ale skusim este vymedzovacie podložky lebo tam nieje original ET rozmer na diskoch.Čauko JOMAT.

Re: Vibrace do volantu nad 110 km/h

Napsal: ned srp 29, 2010 13:29
od JOMAT
Takže stačilo vymeniť gumy,pekne vyvážiť a všetko sa stratilo.Volant je uplne kľudný pri všetkých rýchlostiach.Čauko JOMAT.