Stránka 1 z 1
Palivové potrubí po několikáté
Napsal: stř srp 18, 2010 17:42
od coolizard
Ahoj,
omlouvám se že to sem zase tahám, ale přečetl jsem ostatní příspěvky a řešení nenašel:). Jako u spousty z vás i na mojí nexii došlo a palivová trubička, která vrací benzín zpět do nádrže je prasklá. Prohledal jsem drafel, ale mají jen tu přívodní. nevíte čim to nahradit? A ještě jsem se chtěl zeptat jestli je jako dočasné řešení možné trubičku rozříznout a spojit nějakou gumovou? Potřebuju být pojízdnej.
Předem dík za odpovědi.
Re: Palivové potrubí po několikáté
Napsal: stř srp 18, 2010 20:29
od Laclosak
No jako dočasné řešení by to snad i šlo,ale benzín je docela agresivní takže by bylo nejlepší koupit hadičku přímo určenou do palivového systému a přizpůsobit jí dle potřeb......
Já tak také jednu kupoval na opravení pal.potrubí.....není ani nijak drahá
Re: Palivové potrubí po několikáté
Napsal: stř srp 18, 2010 23:09
od coolizard
Takže koupit trubičku přímo na benzín a natáhnout někde od zdravého místa za čerpadlem až k zdravému místu u motoru?
Teď mě napadá, někde jsem slyšel že kadet měl trubičky z plastu, nešlo by toho využít? Jo a ještě něco, když už to budu dělat asi bych vyměnil benzínovej filtr, problém je že ten má převlečnou matku (alespoň co jsem koukal na netu) a to asi na plastovou trubičku nedam. Nenapadá vás něco?
Děkuju za reakce
Re: Palivové potrubí po několikáté
Napsal: stř srp 18, 2010 23:35
od kesko
Na plastové trubky na vzduch na nakladaky sa dodávali koncovky aj s maticami aby sa dali napasovať na potrebnú dľžku. Len neviem ci bude pasovať závit a sedlo. Na vzduchu je kužel a ten filter som ešte nevidel. Ale rozumnejšia by asi bola palivová hadička pryž a kvalitné pásky.
Re: Palivové potrubí po několikáté
Napsal: stř srp 18, 2010 23:40
od Laclosak
Jj nejlepší by to bylo jak říkáš natáhnout od zdravého místa tu hadičku nebo ještě lépe udělat tak celé potrubí ať to nemusíš za čas zase spravovat......
S tou plastovou z Kadetta newím to by bylo asi také řešení přeci jen nexie je korejskej Kadett......,ale zkušenost s tím nemám.
Já mám pal.filtr s felicie a ten má jen přírubu na kterou jsem navlíkl hadicku a stáhl to páskou a funguje to dobře....
Re: Palivové potrubí po několikáté
Napsal: čtv srp 19, 2010 10:06
od coolizard
Jj o filtru z felícije jsem tady někde četl, asi to tak dopadne. Už mi zbývá jen jedna otázka. Z které felicíje ten filtr? Předpokládám že všechny asi stejný nejsou. Já mám 1.5 16V 66kW, takže asi z té nejsilnější? Našel jsem tohle:
http://autokelly.cz/#PATH=3761801;13140 ... SD=0|ST=0|
Prižovejma hadičkama si nejsem moc jistej, ty držáky jsou od sebe docela daleko, tak aby se to neprohýbalo?
Re: Palivové potrubí po několikáté
Napsal: čtv srp 19, 2010 14:13
od Laclosak
Tak když se to bude prohýbat tak to někde přichytíš.....to už nebude problém.
Jinak k tomu filtru.....mám tuším ten sám co si uvedl v tom linku......nejdůležitější je ,aby měl minimálně stejný průměr jako ten co tam máš teď.A aby ti pasovala příruba na hadici........jinak je to v celku jedno.
.Čerpadlo už si s tím poradí
Re: Palivové potrubí po několikáté
Napsal: pát srp 20, 2010 22:36
od coolizard
Tak trubku jsem nakonec zalepil, filtr vyměnil. Ale stal se mi jinej a řekl bych vážnější problém. Vyjel jsem z garáže chcípl to, přišel jsem za půl hodiny, nastartoval a svítí kontrolka dobíjení a brzdy (opravdu nedobíjí). Všechno jsem tu přečet, takže je asi alternátor, nebo diody v tahu. Spíš mě zajímá jestli jsem schopnej to sám doma vyndat? Popř. vyměnit diody? Taky jsem tu četl že bejval celej atl. na drafelu za 2000, to by ještě šlo, ale teď už tam je jen za 4200 :-/.
Re: Palivové potrubí po několikáté
Napsal: sob srp 21, 2010 09:04
od dzanoka
Vymontovať ho vieš ale opraviť asi nie. Nájdi firmu na repas. U nás mi to spravily za 50 eur komplet.
Re: Palivové potrubí po několikáté
Napsal: sob srp 21, 2010 09:16
od Dark69
Alternator si v pohode doma rozoberes aj sam... Ja mam doma 2 rozobrate a stale ked nieco oddide v alternatore tak menim to z nich....
Demontuj alternator z auta.... Potom odpajkuj tie 3 medene droty ktore vedu do diodoveho mostika... Dalej povol 3 srubky ktore drzia alternator, treba ti vnutorny torx nastavec na nich, ja som pouzil nastavec z gola sady a silnejsie zatlacil a povolil ich....Ak to vsetko mas tak uz mozes altnernator rozpojit, ked pojde tazsie pomoz si kladivkom pri vybijani......
Re: Palivové potrubí po několikáté
Napsal: pon srp 23, 2010 07:21
od coolizard
Ahoj,
tak altík jsem rozebral, změřil a odešel diodovej můstek. Na drafelu ho maj za 1200, mě se povedlo sehnat celej repasovanej altik za litr, takže jasná volba. Konečně jsem to mohl projet s novym filtrem a musim uznat, je to rozdíl. Ještě jsem narazil na jednu zajímavost, zhruba před 2 měsíci jsem si všiml, že mi jde nějak ztuha servo, po výměně alternátoru (filtrem to asi nebude), jde zase krásně točit jednou rukou. Tak buď jsem tam někde s něčim zahejbal, a nebo to má spolu něco společnýho? Neni náhodou servo na stejnym řemenu jako altík? Všiml jsem si že ten řemen tam ještě kamsi vede
). No a aby toho nebylo málo ještě tu vybalim jednu otázku. Tyče řízení mají vůli (lze je zvednout cca o milimetr nahoru) mám to nějak řešit?
A díky za rady, já vás nemít tak už mě to auto jako chudýho studenta sežralo
)).
Re: Palivové potrubí po několikáté
Napsal: pon srp 23, 2010 12:21
od Dark69
Ano, remen alternatora pohana aj servo...Asi si ho mal zle napnuty a teraz po oprave alternatora a spravnom napnuti remena, ide vsetko tak ako ma