Stránka 1 z 3
1.8 LT VS 2.0 VCDI LT
Napsal: úte srp 17, 2010 07:42
od Dimco Nubira 97
Páni skúsený Cruzaci poradte. Obrovská dilema do čoho ísť. Vopred sa ospravedlňujem ak tu je takýto topic možno mám už slabší zrak
. Čo teda ? 2.0 VCDI máme doma v podobe Chevroletu Epica. je to slušný motor s dobrým ťahom. Odradzuje ma že bol skritizovaný ako chybový s pomalou odozvou pri akcelerácií. Popravde to že má variabilné turbo mi neva na to som si zvykol. Ale máte niekto priame skúsenosti ako je na tom VCDI v Cruze ? Je to krásne priamo nádherné auto. Uvažoval som aj na VW Golf ale jako ked sa pozrem na výbavu Golfu a Cruzu a na peniaze tak dovi dopo aj s celým golfom. Oplatí sa mi investovať do LT výbavy Cruze s 2.0 VCDI motorom ? Viem že v Epice ťahá velmi slušne a má nádhernú spotrebu. Pri normálnej jazde bez nahánania a preradzovaní pri 2100 ot/min papká 6.0 po meste a 5.7 konbinovane pričom väčšionou sa jazdí v meste.
Re: 1.8 LT VS 2.0 VCDI LT
Napsal: úte srp 17, 2010 15:39
od chrudoš
Ja s dieselem nejezdim, diesel bych nechtel, takze si kup benzin a budes spokojeny
Oboje zere o dost vice, nez je proklamovano, takze ani to ti nijak rozhodovani neulehci. I lehkym propoctem s dieselem vuubec nic neusetris (maly rozdil spotreby, castejsi serviska) A pokud muzu soudit, vice nespokojenych a problemu je tu podle me s dieselem. 1,8 benzin jezdi bezvadne, je to proverena a jednoducha technika.
Pokud chces diesel kvuli nizsi spotrebe a nakladum, u tohoto auta to neni asi nejlepsi volba. A navic, nafta patri tak akorat do traktoru a do kamen
Re: 1.8 LT VS 2.0 VCDI LT
Napsal: úte srp 17, 2010 16:10
od Hanzy
Jak bych napsal ja cmoud diesel je problem a prd usetri a kdyz nekdo chce hodne jezdit a spotrebu neresit a mit ticho pod kapotou tak LPG
JEZDIM NA PLYN JEZDIM RAD AUTO JE MUJ KAMARAD! PUMPARKY CASTO VIDIM RAD KYZ PLNOU MUSIM DAT...
Re: 1.8 LT VS 2.0 VCDI LT
Napsal: úte srp 17, 2010 18:17
od Life5
A ja ti na to napisu znamou uvahu . Musis vedet co jezdis. Pokud jezdis trasu na jeden zatah min jak 30 Km kup benzin pac by jsi naftaka kurvil nafta se vyplaci u toho kdo jezdi hodne a delsi trasu.
Tod jasna a jednoducha odpoved pro kazdeho.
Jinak benzin nekupuj 1.6 pac 1.8 zere mene.Ja si rikal ze bude stacit 1.6 rozdil neni velký ale kdyz 1.8 zere mene jak 1.6 bylo rozhodnuto ze 1.8 . Naftu kdyz bych mel kupovat tak ten lepsi 2 litr nastudovano presne nemam.
Zdraví Petr
http://www.youtube.com/watch?v=NybB7l95rXU
Re: 1.8 LT VS 2.0 VCDI LT
Napsal: úte srp 17, 2010 21:43
od Dimco Nubira 97
No hej turbo mna láka tá krásna možnoť pri dieseli chipnúť to na 185 HP
Re: 1.8 LT VS 2.0 VCDI LT
Napsal: úte srp 17, 2010 21:48
od Kjub
Tak ja mam diesel 2.0 150 a som spokojny. Na porovnanie (kamos ma 1.8LT):
- benzin je tichsi, ale ked sa rozbehnes nepocujes ani ten diesel.
- diesel ma o dost lepsie zrychlenie, taha velmi dobre aj na dialnici vo vyssych rychlostiach
- spotreba je u dieselu o nieco nizsia, ale nie o moc (mam priemer 7.2 L a to nejazdim stale dialnica, a nejazdim zrovna setrne). Ale 1.8 ma velmi podobnu spotrebu, pokial to nevytacas.
- naklady na benzin su nizsie - menej zaplatis v servise, a menej casto su garancky - tu sa dost usetri.
Treba este zvazit 2.0 125 koni LS+. Uspornejsi motor a vybava v pohode...
Proste sa musis rozhodnut sam. Ja som predtym jazdil Golf benzin a povedal som si, ze skusim teraz diesel a hotovo.
Nezabudni si dat test jazdu! Tam sa podla mna rozhodne, co ti sadne.
Re: 1.8 LT VS 2.0 VCDI LT
Napsal: úte srp 17, 2010 21:51
od Kjub
No, ano a este aj ten chip na turbo. Urcite to fici jak hovado.
Re: 1.8 LT VS 2.0 VCDI LT
Napsal: stř srp 18, 2010 06:54
od Dimco Nubira 97
No toto sa mi páči. Ja mať takého krásneho čierneho Cruza
Inak ja som tomu dieselu strašne naklonený ten motor poznám velice dobre
A zvykol som si naň a jazdí sa mi super. Ten Chip si myslím že je veľké plus robia to v Prahe za 220 € na slovensku to robia len jedny na Cruza a to za 400 € ked prepočítame náklady praha vychádza stále lacnešie... a nad tou výbavou LS+ som premýšlal ale nie som si istý lebo predsa aj tých pár prkotín na LT ma zaujíma ....každopádne skvelý postreh a ďaka za radu nesmiem zabudnúť na tú testovaciu jazdu
Re: 1.8 LT VS 2.0 VCDI LT
Napsal: stř srp 18, 2010 08:54
od File12
Po testovaci budes chtit turbo. Vemu-li to z hlediska jizdnich vlastnosti, tak nafta ma zatah a to o hodne. Benzin ma zas na predku o 200 kg min a zataci se s nim o hodne lip.
Re: 1.8 LT VS 2.0 VCDI LT
Napsal: stř srp 18, 2010 09:22
od Dimco Nubira 97
To je asi jasné...ale som zvyknutý na Nubiru ktorá nie je ani najlakšia mám tam 6 ročné letné a 8 ročné zimné a také ako ESP TCS alebo ABS nemám tak si myslím že to aj tak bude pre mna pôžitok zatáčať
teraz ked idem do zákruty tak musím ísť o 20 menej ako každý iný lebo by ma šmyklo
Re: 1.8 LT VS 2.0 VCDI LT
Napsal: stř srp 18, 2010 09:41
od PeterF
Ahojte mala rada pre zaujemcov o cruza.Treba pockat do konca roka sa zacne predavat 2,0VCDI 163PS so 6-stupnovou prevodovkou a verzia s bodykitom RS.Ale pssssssssssst.
Re: 1.8 LT VS 2.0 VCDI LT
Napsal: stř srp 18, 2010 09:56
od Dimco Nubira 97
To jakože vážne odkiaľ máš tieto info ?
ja ho chcem kupovať na nový rok takže by som sa mohol dočkať 2.0 VCDI so 163 PS ?
jupíííííí
Re: 1.8 LT VS 2.0 VCDI LT
Napsal: stř srp 18, 2010 10:02
od PeterF
Z dobreho a ten RS paket vypada nenormalne dobre hlavne interier.
Re: 1.8 LT VS 2.0 VCDI LT
Napsal: stř srp 18, 2010 10:05
od Dimco Nubira 97
Ale už to vidím že ten RS pôjde okolo 700 000 SK takže dovi dopo.... ale ten výkonnejší diesel ma rajcuje
Re: 1.8 LT VS 2.0 VCDI LT
Napsal: stř srp 18, 2010 10:08
od PeterF
O tu cenu by som sa nebal vyrazne hore nepojde je to len bodykit a pozmeneny interier takze by to nemal byt ulet plus bude hlavne ta nova prevodovka konecne pojde ta tolko omielana spotreba dole.Mna viac mrzia zmeny na sparku za to by som ich nakopal ale to asi v inej teme...