Stránka 1 z 1
Surne - Strasne vysoky volnobeh !
Napsal: čtv črc 22, 2010 00:14
od Dark69
Po nacuvani a zaparkovani som siel do obchodu. Po navrate som ostal ako udrety..
Nastartujem motor a otacky okamzite vybehnu na 4000ot, drzi to v kuse tych 4000 otaciek nech robim co robim
Nastartoval som aspon 10 krat a vzdy to iste, motor vrci ako divy a drzi 4000ot. Dokonca este aj pocas jazdy ak vyhodim rychlost otacky su okamzite na 4000 ot. Klapka, sanie, a kabliky okolo motora je vsetko pozapajane tak ako ma byt...
V com je chyba ?
Zeby totalne odisiel krokovy motorcek a az tak to blblo?
Ani si neviete predstavit tu jazdu domov
Asi kupim bycikel...
Re: Surne - Strasne vysoky volnobeh !
Napsal: čtv črc 22, 2010 06:02
od mikikoti
Môže to byť cidlo polohy škrtiacej klapky. Nemusí dávať dobré udaje ecm
Re: Surne - Strasne vysoky volnobeh !
Napsal: čtv črc 22, 2010 10:37
od Dark69
Mam doma urobeny diagnosticky kabel, idem napojit auto a napisem vysledok... Pri volnobehu a zavretej klapke ma ukazovat 0
Re: Surne - Strasne vysoky volnobeh !
Napsal: čtv črc 22, 2010 11:16
od Dark69
No tak som Nexiu napojil na kabel a vysledky su tu:
Poloha snimaca skrtiacej klapky : 0 %
L-sonda : 556 mV
Pomer vzduch/palivo : 14.6
Dlzka vstreku : 3.6 ms
Predstih: 35 !!!
Regulator volnobehu : 193 krok 150 !!!
Ten vysoky predstih je asi sposobeny kvoli tomu regulatoru volnobehu, cize krokac.....
Re: Surne - Strasne vysoky volnobeh !
Napsal: čtv črc 22, 2010 14:10
od Dark69
Po vycisteni krokoveho motorceka som nastartoval auto, otacky boli 500ot, auto zdochlo a uz neslo vobec....
Tak som zohnal druhy krokovy motorcek, nastartoval auto a otacky boli zase 4000ot
A som jasny...
Re: Surne - Strasne vysoky volnobeh !
Napsal: čtv črc 22, 2010 17:42
od Franta
Já znám Nubiru a ta to dělá když je vypadlá nějaká trubička podtlaku (nevím, zda Nexia má něco takového) jdoucí z prostoru sání za škrtící klapkou. Je nutné prohlédnout různá gumová kolínka, zda nejsou steřelá (dají se nahradit hadičkou na Škodovku k přepadu od vstřiků dieselu vnitřní průměr tuším 3,2mm). Pokud se dělalo něco s krokovým motorkem volnoběnu je nutné odpojit baterku na cca 10 minut a pak provést asi 5x zapnutí a vypnutí klíčku zapalování bez startu motoru. Tímto se docílí nové nastavení polohy krokového motorku. Pak nastartovat a otáčky se doregulijí na volnoběh. Dále může být steřelá gumička u vstřiku benzínu v místě přechodu vstřiku do bloku motoru. Motor si přisává falešný vzduch. Pokud nemáš předěláno na plyn (LPG) dá se provést test těsnosti sání tím, že nějakým plechen nebo něčím podobným se bude pomalu zakrývat sání vzduchu motoru po sundání hadice od vzduchového filtru. Provádět prosím opatrně a pomalu zacloňovat sání ze strany. Při skoro ucpaném sání musí dojít k zastavení motoru. Pokud ne tak je někde přisáván falešný vzduch. Ať se daří Franta
Re: Surne - Strasne vysoky volnobeh !
Napsal: čtv črc 22, 2010 21:19
od Dark69
Dakujem problem vyrieseny!!
Ked som vymenil krokovy motorcek za druhy, tak trebalo este odpojit baterku na 10 min ako pisal franta aby sa spravne nastavil
to ma uz napadlo tiez poobede a som to aj urobil...
Takze odisiel mi korkovy motorcek, asi sa zadrel...
Dakujem
Re: Surne - Strasne vysoky volnobeh !
Napsal: stř říj 06, 2010 15:20
od Franta P.
Těd mám problém s otáčkama já. u zlatky při zahřátém motoru po nastartování se motor zadusil a chcípnul. tak jdem vyndal krokáč snažil se rozhýbat ale rukou s ním hýbat nejde. u červené krásně jo. ale když ho pripojím zapnu klíček tak trochu povyleze a při vypnutí zase trochu zaleze. no nic dal jsem ho tam zpět. odpojil baterku na pul hoďky po zapojení baterky třikrát zapnul vypnul klíček abych udělal restart jednotky. tím by se měl krokáč nastavit jak by měl. u červené fungovalo. Pak jsem nastartoval a motor hned chcípnul. podruhé potřetí pořád. tak jsem startoval jako u škodovky podržel plyn a startoval. hurá povedlo se. pak otáčky držel. tak seh jel zlatku projet a pak už startovala normálně. ale teď mi zase strašně padají pomalu otáčky. drží 1500 ot tak po cca 5 vteřinách polehounku spadnou. co stim zase je?
u červené jsem krokáč rozchodil že zalézá zatlačenim prstu a taky otáčky šlapou krásně. padají rychle a volnoběch drží jak má. tady je zase nějaký problém.
ještě rada pro všechny. každá nexia má jednu zajímavou věc. když vezmete za svazek kabelu co vede od ecu k motoru a někde mezi filtrem vzduchu a uloženim tlumiče s husim krkem zahýbete nahoru a dolu tak vám podle toho reagují otáčky. u mě ve dvou případech kabeláže to fungovalo tak že když sem zatáhl nahoru tak se otáčky zvedli a dolu zase klesaly. je to jim že v těch místech je zase kvalitní spoj kabelů neco jako u klaksonu že ten spoj je už zoxidovaný a je tam špatný dotek. takže spoj je nutno opravit. ještě to musim zkontrolovat u zlatky ale tam to bude v čudu taktéž. jinak tento problém z vlastní zkušenosti může způsobovat cukání za jízdy. tak se na to podívejte.
Re: Surne - Strasne vysoky volnobeh !
Napsal: stř říj 06, 2010 18:14
od Dark69
Ked som vybral krokač tak tiez mi neslo nim vobec hybat.. A tak isto nie ani s druhym co som zohnal... Tak neviem... Skusim este tie kable pozriet
Re: Surne - Strasne vysoky volnobeh !
Napsal: stř říj 06, 2010 20:51
od ppp
Na novom skrtaku obtoku kludne zatlacim aj vytiahnem piestik ale na starom horko tazko zatlacim a uz nevytiahnem ani kliestami, aspon sa bojim tak silno potiahnut aby povolil, aby v nom nepovolilo nahodou nieco co nema
.