Stránka 1 z 2

A MÁME PO STK

Napsal: ned črc 18, 2010 13:07
od JOMAT
Tento týždeň som bol na STK.Všetko bolo v poriadku okrem nesúmernosti ručnej brzdy.Ľavá strana 1,65 a pravá 0,18.To znamená, že vozidlo je nespôsobilé jazdy na komunikáciách.Takže som to rozobral, došteloval valček,prebrúsil bubon a pakne.Na druhý deň som išiel na opakovanú kotrolu.A ejhla ľavá strana 1,65 a pravá 1,64.Aj tak moc ručnú nepotrebujem, ale pri hodinách sa zíde.Inak ju mám stále off aj pri prudkých kopcoch.Šak motor je silný a utiahne toho hodne.Čauko JOMAT :lol:

Re: A MÁME PO STK

Napsal: ned črc 18, 2010 13:11
od -peha-
Gratulujem a ručná no Já som vymenil lanka aj obloženie a celé som to asi 5x čistil no fungovala tak mesiac a tak som sa na to vykašlal lebo tento problém majú aj FORDY tak čo už proste len ukecať STK lebo ostatné je v 100% poriadku :lol:

Re: A MÁME PO STK

Napsal: ned črc 18, 2010 16:27
od Sparky07
no tak ja s rucnou problemy nemaaaam veru ...brrzdi jak hovado...no mal som kedysi passata..s tym som cez stk nepresiel a odvtedy chodim cez stk uz len....vsetci vieme ako....kedze radsej si cosi priplatim ako dva krat platit stk:D

Re: A MÁME PO STK

Napsal: ned črc 18, 2010 21:05
od Patrick
Chtěl bych napsat, že já s ručkou taky problémy nemám na Leganze :) ..S Legou vždy projdu technickou i emise jak s novým autem :), ale předtím jsem měl také Passata a tam bylo tolik problémů a všeho, že jsem technickou ani emise neudělal :/...4 roky co mám Legu, tak vždy bez problémů :)

Re: A MÁME PO STK

Napsal: pon črc 19, 2010 16:09
od Sparky07
heh tak teda asi obidvaja vieme o com hovorime:D:D: passat 4ever:D:D

Re: A MÁME PO STK

Napsal: úte črc 20, 2010 08:18
od PeLi
V piatok som bol aj ja na STK. Všetko OK ale tam sme zistili že brzdový pedál pri brzdení nedrží a pomaly klesá. Nezvyknem prudko brzdiť, tak som si to nemal ani ako všimnúť.

Re: A MÁME PO STK

Napsal: úte črc 20, 2010 21:12
od HusarJan
No to máš smolu je to hlavný brzdový valec a orginal je dost drahý ja ho tiež chcem vymenit :D

Re: A MÁME PO STK

Napsal: stř črc 21, 2010 09:07
od PeLi
HusarJan píše:No to máš smolu je to hlavný brzdový valec a orginal je dost drahý ja ho tiež chcem vymenit :D
A nebude stačiť povymieňať gumičky?? Teda ak sa dajú kúpiť samostatne.
Inak som to včera odvzdušňoval - myslím že sa to zhoršilo a pedál stále pomaly klesá

Re: A MÁME PO STK

Napsal: úte srp 24, 2010 10:24
od conpet
Tak jsem taky neprošel kvuli zadním brzdám :( nesouměrnost účinku :(

Re: A MÁME PO STK

Napsal: úte srp 24, 2010 12:23
od Serpico
...to conpet problém zadních brzd línající brzdová prasátka a následně zasratý buben, opakovaně jsem řešil prasátka před STK, vždy výměna po dvou letech před STK, teď jsem dal ATE dávají se do prvovýroby a nejsou až tak drahé jedno za 400 Kč po slevě, original ( a může to být přebalený ATE do GM ) 800 Kč v czdrafel pro nesii... z ruční problém nemám, prostě to chce používat při stání se zámkem zpátečky, nutnost při stání v kopci jednostranné bodové zatížení ložisek spojky...

Mějte se fajn

Re: A MÁME PO STK

Napsal: úte srp 24, 2010 12:33
od conpet
Jasny , zejtra to vezu mechanikovi, musí se to prostě rozdělat a uvidí se co se tam děje , nechci to dělat já, protože vím že bych skončil u sundávání bubnu :roll: na ručku mě brzdí levý a pravý ne a na provozní brzdu brzdí pravý a levý ne :roll: prostě chaos :roll:

Re: A MÁME PO STK

Napsal: úte srp 24, 2010 18:07
od -peha-
Peťo to vetšinou robia tie piestiky ono sa to má občas mazať Já to robím 2x ročne lebo som mal na každej strane tak zarezlé že som jeden odlomil no a to vlastne súvisí s brzdným účinkom a ručka no už som vymenil všetko a ledva chytá tak som sa na to už vykašlal už ma hnevá ale tie brzdy budeš mať isto zanesené piestiky a tak Ti vlastne zle pritláčá platničky :idea:

Re: A MÁME PO STK

Napsal: úte srp 24, 2010 22:34
od conpet
Peto hod me sem prosím to rozkreslené schéma tech zadních brzd , ja vím že to určitě někde máš po ruce ;) Dik

Re: A MÁME PO STK

Napsal: stř srp 25, 2010 07:39
od -peha-
Večer Ti to nahodím ale nie je tam žiaden problém je to lajšie ako Š 120 proste dáš dole koleso a jedeš -- zo strmena zozadu odmontuj ten plávajúcí čo je na nom valček (sú tam hore a dole prachovky no a použi 15 klúč na skrutky a 17 na aretáciu) a keď ho sundáš tak daj dole klietku čo drží celú brzdu (17 klúč a zo zadu 2x skrutka) no a v kotúči je jedna 6 skrutka na krýžový skrutkovač (ta sa dosť zle vyberá a dakedy je nutné odvrtávať) a potom dáš dole kotúč a pod ním už uvidíš je tam jednoduchý mechanizmus ručnej brzdy a nič viac :D Proste zadná brzda má len 3 komponenty takže žiadná velké vec.Keď dorazím domov tak to keď tak pošlem ale fakt tam neuvidíš nič len brzdič a kotúč no a prstienok ručnej toť vše,jo a keď sa to skladá tak dakde je dobré dať troška medenej vazeôínky na skrutky ale nie na tie šo držia celú brzdu tam sa dáva pojistovacia pasta no nie je to nutne ono to pochvílke zrezne a drži fest :D

Re: A MÁME PO STK

Napsal: stř srp 25, 2010 08:27
od conpet
OK -i