Stránka 1 z 1

dusi ho

Napsal: stř črc 14, 2010 11:23
od mirec123
nazdar chalani.mam problem.nastartujem auto a po 5 minutach na volnobehu mi ho zacne dusit a nejde do otacok.Boli zasrane sviecky a hadica so vzduchoveho filtra bola prasknuta v tej cast ktora sa napaja na sanie.moze to byt tym?dik za pomoc

Re: dusi ho

Napsal: stř črc 14, 2010 11:33
od Laclosak
Samozdřejmě ,že to na to má vliv.....
Odstrań tento problém a vyzkoušej... :PP:

Re: dusi ho

Napsal: stř črc 14, 2010 11:39
od Ivan
A co palivové čerpadlo, vysypaný katalyzátor apod? Je vidět, že o auto dlouho nikdo nepečoval... :(

Re: dusi ho

Napsal: stř črc 14, 2010 15:22
od mirec123
zajtra skusim vymenit to sanie.dnes mi to objednali.prejavilo sa mi to prvykrat takto.najazdil som na rezerve asi 15-20 km a tesne pred benzinkou ma to nechalo.proste to zhaslo a hotovo.tak som dotankoval a nechcelo naskocit.musel som to tam cez noc nechat.rano ked som prisiel tak nastartovalo a asi po tych 5 minutach zhaslo.na druhy pokus naskocilo a presiel som s problemami /pridusalo to/domov asi tie 3 km.

Re: dusi ho

Napsal: stř črc 14, 2010 15:24
od mirec123
na ta starost o auto asi tiez nic moc.ja som ho kupil vo februari a priznam sa moc tomu nerozumiem.take zaklady zvladnem ale toto asi uz nie.Daju sa tieto 95 dat na diagnostiku?maju konektor/

Re: dusi ho

Napsal: stř črc 14, 2010 15:41
od Ivan
Poslouchej palivové čerpadlo, možná vynechává a bude třeba jej vyměnit. I.

Re: dusi ho

Napsal: stř črc 14, 2010 17:26
od Laclosak
Hmm taky bych to viděl na to čerpadlo.....
Na diagnostiku se to dá napojit,ale myslím ,že jen tak někde jí nemají....spíš specializačky

Re: dusi ho

Napsal: čtv črc 15, 2010 01:31
od Dark69
Pozri na vzduchovy filter ci nieje poriadne zaneseny a cierny, ak hej vymenit...Potom vycisti krokovy motorcek a skrtiacu klapku..Dalej vycisti hadicu sania, ak ma dieru tak ju docasne zalep a kup novu...A dalej premeraj indukcnu cievku a kable zapalovania....A ako bolo uz pisane prekontrolovat aj cerpadlo..

Re: dusi ho

Napsal: čtv črc 15, 2010 07:20
od mirec123
cerpadlo mi nikdy nejak nahlas nehucalo.po ukonceni cerpania len cvakne a auto nastartujem.mozno v nejakej kabelazi.asi 3 x mi nieco strelilo asi do vyfuku pocas tych par minut co mozem jazdit.sviecky su nove sacie potrubie dnes,rozdelovac vycisteny.mozno ten privodny kabel do rozdelovaca ten stredny.dnes budem skusat,vymenim aj palivovy filter,skontrolujem asi 2 mesiace stary vzduchovy.zatial dik

Re: dusi ho

Napsal: čtv črc 15, 2010 08:56
od Ivan
Čerpadlo může vynechávat nebo může být poškozená kabeláž. Mně se loni několikrát stalo, že se mi v plné rychlosti vypnul motor - nic příjemného, když jedeš 200 po dálnici :shock:

Re: dusi ho

Napsal: čtv črc 15, 2010 12:50
od mirec123
no uvidime

Re: dusi ho

Napsal: ned črc 25, 2010 14:37
od mirec123
nazdar chalani.mal som to v servise.vymenil som sviecky cievku rozdelovaca,palivovy filter. v servise asi nemaju zaujem mi s tym nieco robit ale zistili ze to ide iba na 2 valce a ze su v dvoch valcoch zle tlaky.tak to beriem zajtra druhemu mechanikovy,ktory sa s tym pohra .uvidime.

Re: dusi ho

Napsal: ned črc 25, 2010 20:07
od JRD McLAREN
v servise asi nemaju zaujem mi s tym nieco robit ale zistili ze to ide iba na 2 valce a ze su v dvoch valcoch zle tlaky
no chod na dva valce by si hadam spoznal nie...

ja to vidim ze je tam bud vela alebo malo benzinu...
ked ti dosiel ten benzin, tak sa mohlo stat, ze regulator tlaku paliva, akosik prestal fungovat,
teda "za studena" je mnozstvo paliva OK, ako sa motor trochu zohreje, uz je to moc..

TEORIA

Re: dusi ho

Napsal: ned črc 25, 2010 20:52
od mirec123
jasne na dva valce to by som zistil aj keby som bol hluchy.s palivom to moze byt.vsetci to tipovali na palivove cerpadlo.uvidime.moze byt ze pri volnobehu je paliva dost a pri zatazi uz to nestaci.