Stránka 1 z 2

podvozek před zimou

Napsal: pon říj 04, 2004 21:24
od shaman
Tak jsem svému cvrčkovi udělal radost, natřel jsem všechny (už velmi zašlé) disky krááásně na černo, zrovna jsem koupil bitumenovou barvu na podvozek (takovej asfalt s kaučukem dohromady - hnus) a co bylo rezivé nebo jakkoliv poškozené jsem napravil, hlavně bylo potřeba zevnitř ošetřit lem blatníku po opravě, protože už místy začínal kvést. Zrovna přišlo i na manžety a zjistil jsem, že mám prasklou manžetu od spojkového lanka. Zatím jsem to kamufloval izolačkou :? . Nevíte někdo, jestli se dá sehnat nová manžeta? Jo a taky mám ruplou tu příchytku co podpírá výfuk zhruba ve středu, tu asi vyrobím, protože byla svařená s výfukem jako jeden kus. Když už jsme u výfuku, ten jsem nastříkal barvou na výfuky (žáruvzdorná) a na konci jsem zkusil Hammerite, co to udělá. Zdá se, že zatím dobrý, ale uvidíme po zimě. Jestli tam bude rez, nebo ještě hůř koroze, tak to bude tichá domácnost a Matiz dostane na prdel(ku)! Hynek

Re: podvozek před zimou

Napsal: pon říj 04, 2004 21:41
od jakub
shaman píše:Zrovna přišlo i na manžety a zjistil jsem, že mám prasklou manžetu od spojkového lanka. Zatím jsem to kamufloval izolačkou :? . Nevíte někdo, jestli se dá sehnat nová manžeta?
Jestli mluvis stale o manzete spojkoveho lanka, tak to dost pochybuji. Cele spojkove lanko jsem tady v Liberci kupoval pred rokem za osm stovek.

Vymena je jednoducha a zvladne to samo domo. Oddalit se da tak, ze pravidelne to prostriknes odrezovacem, nicmene zaneseni bude znat cim dal vice a behem dvou mesicu na to dojde tak jako tak (navic mraz v zime), takze bych to vymenil ...

Napsal: pon říj 04, 2004 21:44
od Návštěvník
No ještě zkusím nějak opravit tu manžetu, třeba se zadaří ji třeba vyměnit za jinou. Každopádně nové lanko mě asi nemine. Hynek

Napsal: pon říj 04, 2004 22:10
od jakub
Anonymous píše:No ještě zkusím nějak opravit tu manžetu, třeba se zadaří ji třeba vyměnit za jinou. Každopádně nové lanko mě asi nemine. Hynek
uvidis, imho to neni nic akutniho - silnicari jeste nesoli a ja s tim jeden podzim jezdil dva mesice, nez byla identifikovana pricina (bohuzel nejprve servis vymenil spojku :/ ) ...

Napsal: úte říj 05, 2004 07:56
od Tomáš
Stalo se mi to samý , manžeta prostě spuchřela , ale podchytil jsem to včas. Musíš celý bovden vyndat, někam pověsit a prostříknou zvrchu třeba WDčkem nebo konkorem, až vyteče bordel, co se tam už dostal. Koupíš manžetku na Fávoři ťa asi za 8 korun ( kup si hned víc) Jde tam hůř nandat , ale jde to. Mám jí tam rok, a zatím je OK. 8) 8)

Napsal: úte říj 12, 2004 16:12
od shaman
Tomáš píše:Stalo se mi to samý , manžeta prostě spuchřela , ale podchytil jsem to včas. Musíš celý bovden vyndat, někam pověsit a prostříknou zvrchu třeba WDčkem nebo konkorem, až vyteče bordel, co se tam už dostal. Koupíš manžetku na Fávoři ťa asi za 8 korun ( kup si hned víc) Jde tam hůř nandat , ale jde to. Mám jí tam rok, a zatím je OK. 8) 8)
Díky, to jsem potřeboval, z čeho to tam jde. Jak bude čas, mrknu na to. Hynek

Napsal: stř říj 13, 2004 06:32
od V.Brousek
Pánové,nechci být štoura a psal jsem to už několikrát i na starém fóru.Opravdu stačí si jednou za čas kleknout či najet si někam na rampu a všechny gumové části natřít přípravkem REGUM.Ušetříte tím za případné opravy,či zbytečné výměny.Já toto dělám asi tak jednou ročně a všechny gumové části jsou na spodku skoro jako nové.A věřte že to netrvá déle jak 20 minut.Jenom se člověk malinko ušpiní ruce.
Výfuk natírám dvakrát ročně,je opravdou že stříbřenka(poslední nátěr stříkán hlinikovou barvou na výfuky) moc nedrží a vždy je výfuk orezlý,ale po 5 letech opět vypadá slušně.Jsem sám zvědav jestli to mé úsilí stojí za to.Ale mám tu výhodu že mám možnost rampy a tím bezvadného přístupu pod vůz.

Napsal: stř říj 13, 2004 08:25
od Tomáš
Je to tak jak píše Václav. Já jsem zrovna včera dělal komplet spodek na Nubiře REZISTINEM CAR 2x sprej ( černý) a nosníky na podlaze + prahy-dutiny REZISTIN ML ( s asi půlmetrovou hadičkou ). Výfuk silikonovou stříbřenkou vypalovací na 300-800 stupňů ( normálně štětcem ) . Práce cca na 2.5 hod. . Měl jsem to ale od soboty v garáži umyté ručně vapem , a to jsem si pod to s tou vapkou fakt lehal.
DOBRÁ RADA : Vyplatí se sundat přední plastové podběhy, je to pár šroubků (klíč č. 7) ,nemusí se sundavat ani kolo a pořádně vyčistit prostor nad zástěrkou . Je tam těsnící guma mezi blatníkem a 1sloupkem a tam se drží spousta bláta. Nevím jak u ostatních modelů , ale u Nubiry a Matize je to stejné. Měl jsem tam cca 5 cm bláta v dutině u obou aut. Problém je, že ta guma nasakuje vodu . Schválně jsem zvědav kdo tam má taky bláto. Nevymyslel někdo jak to zprůchodnit aby to odtékalo ??

Napsal: stř říj 13, 2004 08:53
od Blue Lanos
Václav Brousek píše:Pánové,nechci být štoura a psal jsem to už několikrát i na starém fóru.Opravdu stačí si jednou za čas kleknout či najet si někam na rampu a všechny gumové části natřít přípravkem REGUM.Ušetříte tím za případné opravy,či zbytečné výměny.Já toto dělám asi tak jednou ročně a všechny gumové části jsou na spodku skoro jako nové.A věřte že to netrvá déle jak 20 minut.Jenom se člověk malinko ušpiní ruce.
Výfuk natírám dvakrát ročně,je opravdou že stříbřenka(poslední nátěr stříkán hlinikovou barvou na výfuky) moc nedrží a vždy je výfuk orezlý,ale po 5 letech opět vypadá slušně.Jsem sám zvědav jestli to mé úsilí stojí za to.Ale mám tu výhodu že mám možnost rampy a tím bezvadného přístupu pod vůz.
ja som mal na lanose vyfuk 6 rokov a z vonku bol ako novy a to som ho nenatieral NICIM ale ked som ho menil tak vo vnutry bolo asi 2kg hrdze!!!! Vsetko vo vnutry ti zhnije a to je dolezite ked ti uz zacne tiect ako mne malou dirkockou od spodu tak uz vies ze je vo vnutr uz vsetko po smrti :x Neviem ci ma vyznam ho nehak z vonku osetrovat ked dnu sa ti to rosypa... :roll: :roll:

Napsal: čtv říj 14, 2004 18:52
od shaman
to V. Brousek: Já jsem to letos taky dělal, rampu mám k dispozici, ale předtím na to auto nikdo nesáh, protože to bylo relativně nový a hlavně firemní, takže když se něco stalo, tak šlo do servisu a nějaká prevence se tím pádem dala zanedbat... H

Napsal: úte lis 02, 2004 06:13
od V.Brousek
Tak jsem opět po půl roce sundal výfuk a mohu konstatovat že hliníkový nástřik moc nedržel a vše šlo pohodlně dolů drátěným kartáčem.Tak jsem ošetřil vše odrezovačem a dnes to natřu klasickou stříbřenkou.Celkový stav hodnotím jako velmi slušný,ve výfuku žádné zbytky rzi nejsou a ven se nic nesype,ať s ním točím nahoru i dolu.

Napsal: úte lis 02, 2004 06:27
od zabijec
To já zas včera sundal plech pod motorem, protože byl krapet orezlý. Nakonec se ukázal orezlý jako prase a nástřik se oloupal jak šlupka z banánu. Tak jsem plech celý přebrousil, dal základ a nátěr na spodky aut. Akorát při broušení mi vlít nějakej bordel do voka a teď ho mám jak pěkné dámské přirození naležato :cry:

Napsal: úte lis 02, 2004 14:54
od V.Brousek
zabijec píše:To já zas včera sundal plech pod motorem, protože byl krapet orezlý. Nakonec se ukázal orezlý jako prase a nástřik se oloupal jak šlupka z banánu. Tak jsem plech celý přebrousil, dal základ a nátěr na spodky aut. Akorát při broušení mi vlít nějakej bordel do voka a teď ho mám jak pěkné dámské přirození naležato :cry:
To znám.Toto jsem dělal v loni,také jsem měl plech pod převodovkou řádně orezlý.

Napsal: úte lis 02, 2004 18:44
od petrm
zabijec píše:To já zas včera sundal plech pod motorem, protože byl krapet orezlý. Nakonec se ukázal orezlý jako prase a nástřik se oloupal jak šlupka z banánu. Tak jsem plech celý přebrousil, dal základ a nátěr na spodky aut. Akorát při broušení mi vlít nějakej bordel do voka a teď ho mám jak pěkné dámské přirození naležato :cry:
Ne nadarmo se mají používat ochranné pomůcky :o :lol: :lol: já už si taky beru pokaždé brýle od té doby co mi oko slzelo 14 dní a nemohl sem ho ani zavřít abych nevil bolestí :cry:

Napsal: úte lis 02, 2004 20:50
od jakub
petrm píše:Ne nadarmo se mají používat ochranné pomůcky :o :lol: :lol: já už si taky beru pokaždé brýle od té doby co mi oko slzelo 14 dní a nemohl sem ho ani zavřít abych nevil bolestí :cry:
petre, to ti tam uvizla vacka od matese ? :lol: