Stránka 1 z 1

1.2 16v 80k problém volnoběh,cukání

Napsal: ned čer 27, 2010 12:31
od Flai
Dobrý den. Nevite nekdo co by s tím mohlo byt? Když jedu ustalenou rychlostí cca.50km/h na 3stup.motor znatelně cuká,doslova kope při ubráni plynu. Ale jenom někdy,takže to je težko prokazatelné.Vypozoroval sem že to delá hlavne po dlouhé jízdě.Nasledně pokud se vyřadí rychlost,zustanu stát na křižovatce(já brzdím motorem,rychlost nevyřazuji) tak motor točí na volnoběh okolo 2000 tisic ot.,nekdy i přes...
Servis na to že při projíždení to nezaznamenali a že motor je v pořádku :( udelali ze mne kkt řeči typu že vysoké otačky jsou normálni pri studenem motoru,a že cukaní ve vysokych otačkach je normální...Asi je budu muset zase otravovat,nebo zmenit servis -P

Re: 1.2 16v 80k problém volnoběh,cukání

Napsal: úte čer 29, 2010 14:47
od lomngi
Problém môže byť pri škrtiacej klapke- znečistena. Prípadne palivoví filter,

Re: 1.2 16v 80k problém volnoběh,cukání

Napsal: čtv črc 08, 2010 21:33
od Lucaso1
hm ked prudko uberáš a potom pridáš tak cuká to roobí aj mne a aj na 2jke ale na volnobehu do vysokých otáčok nejde a beriem to za normálne

Re: 1.2 16v 80k problém volnoběh,cukání

Napsal: sob črc 17, 2010 17:17
od jari
Řeči typu tohle je normální, tohle Chevroleti dělají to nesnáším, prostě se jim do toho nechce montovat.
Smutné na tom je, že to dělají značkové servisy, které by měli mít mechaniky proškolené.
Příkladem toho je, když jsem měl renaulta, nešel mi centrál s imobiliserem.....no servis ....strašný problem, nevíme co s tím to bude drahé, bude se muset měnit imobiliser a pod.
Dal jsem to soukromému mechanikovi a auto mi opravil na počkání.....

Re: 1.2 16v 80k problém volnoběh,cukání

Napsal: ned črc 18, 2010 20:39
od Véna
Myslím si, že to je opravdu škrtící klapkou v sání. Už při nákupu tohoto auta jsem se informoval na na nové motory 1,2 16V a bylo mi doporučeno tankovat po spálení cca 100 litrů BA 95 celou nádrž BA 98-100. Praktikuji to a jsem maximálně spokojený. :PP:

Re: 1.2 16v 80k problém volnoběh,cukání

Napsal: ned črc 18, 2010 22:08
od Lucaso1
hm s tým vyším oktánovým číslom to bude pravda bo to auto sa celkom inak správa skuste natankonať gulf :-)

Re: 1.2 16v 80k problém volnoběh,cukání

Napsal: pon led 17, 2011 18:18
od 93balu
dobry den tak co již jste to vyřešil ? mě to dela to same jak jedu 50-60 tak to cuka ,menily jsme svičky palivovy filtr ,a jedu znovu do servisu dela mi to až při zahřati jinak ne ,ale na rovinu nato že je to značkovy servis nevi co stim .

Re: 1.2 16v 80k problém volnoběh,cukání

Napsal: pon led 17, 2011 18:29
od lomngi
task im porad nech vymenia kable na sviečky. myslím si že pomôže.
A dalšia vec. mne to začalo robiť pred tým kým som nemal problém s motorom čo všetci vieťe. bol problém na 1 valci. a síce oni tvrdili že je zakarbonovaná hlava a ventyli.
Ale skus ho poriadne prehnať na vyšších otáčkách. neublížiš mu určite. bud prestane alebo to bude ten problém čo som mal ja. zle zabrusený niektorý ventyl a pri zlom spalovaní sa karbonuje. alebo tie káble sa sviečky vynechávajú pri zohriaťí

Re: 1.2 16v 80k problém volnoběh,cukání

Napsal: pon led 17, 2011 19:22
od xwing
Este to moze byt vadny ventil vyfukovych plynov (egr?) ci ako sa to vola.
Ja som to mal na firemnom aute, tiez kuckalo, zdochinalo, vymenili ventil a fici :)

Re: 1.2 16v 80k problém volnoběh,cukání

Napsal: pát zář 02, 2011 15:05
od MatyDry
Můžete sem někdo hodit foto, kde je přesně ta škrtící klapka?

Re: 1.2 16v 80k problém volnoběh,cukání

Napsal: pát zář 02, 2011 16:01
od lomngi
Škrtiaca klapka je hned za hadicou čo ide zo vzduchoveho filtra tá hrubá čierna hadica. Keď otvoríš kapotu a postaviš sa pred auto tak na ľavej strane hore. Ináč hore pri pravom kolese ako začína sacie potrubie.