Kvalita je otřesná
Napsal: čtv čer 24, 2010 20:12
Zdravím všechny kolegy a přeji pěkný úspěšný den! Tolik na začátek...
Donedávna jsem ještě patřil mezi nadšené Chevroleťáky, ale už tomu tak není.
Kvalita aut i servisů je příšerná (Ústí n. L. a okolí).
Snesl jsem to, že první Spark vydržel 39500 km, potom mi ho raději
odkoupili a přistoupil jsem na nového - motor koktal příšerným způsobem,
dělal jsem si srandu, že mám depo v servisu. Ke konci tam byl víc než
"doma". Nikdy jsem nebyl v jiném než značkovém servisu!
Ve firmě máme ještě další Chevrolety. Sparky jsou přímo otřesné. Druhý
z nich měl během 10000 km, stejně jako první, v háji synchrony na převo-
dovce. Že žerou jak tank, to už jsem si zvykl - 9 litrů po městě není výjimka.
Vstřiky mění v servise tak v průměru jednou za 10000 km taky a stále se to
svádí na kvalitu benzínu, ať jezdím k Shellu, OMV nebo kamkoli jinam.
Když jsou Sparky studené, dusí se při rozjezdu skoro až do chcípnutí. Všechny!
Poslední Spark má najeto jen 9000 km, v servise ani nepřišli na to, že když
žere 11 litrů, není to v pořádku. Tvrdili, že to může být v zimě normální.
Až sami jsme přišli na to, že je to termostat, Spark nemá teploměr na palubce
a při kratších jízdách se topení až tolik neřeší...
Oba dva posledně zmiňované Sparky mají úplně ztrouchnivělé zapalovací ka-
bely, jen nejnovější po roce.
Centrální zamykání se řeší stále dokola...
Když připočtu, že se musí každou chvíli měnit i něco, co je v pravidelných
intervalech, vyjde z toho sakra drahé auto, o jehož kvalitách se nedá ani
mluvit.
Jinak oprava převodovky trvala v jednom případě 14 dní, v druhém 25!!!
Závěrem: Chevrolet už nikdy - alespoň na nějakou dobu. Můžete mít odlišný
názor, ale jsou to zkušenosti...
Můžete mě ukamenovat, ale já názor nezměním! Lacetti je na to zatím lépe, ten
byl v záruční opravě jen 2x za rok
P.S.: Jde o starší typ Sparků, ale nevěřím, že tomu bude o mnoho jinak u nových.
Donedávna jsem ještě patřil mezi nadšené Chevroleťáky, ale už tomu tak není.
Kvalita aut i servisů je příšerná (Ústí n. L. a okolí).
Snesl jsem to, že první Spark vydržel 39500 km, potom mi ho raději
odkoupili a přistoupil jsem na nového - motor koktal příšerným způsobem,
dělal jsem si srandu, že mám depo v servisu. Ke konci tam byl víc než
"doma". Nikdy jsem nebyl v jiném než značkovém servisu!
Ve firmě máme ještě další Chevrolety. Sparky jsou přímo otřesné. Druhý
z nich měl během 10000 km, stejně jako první, v háji synchrony na převo-
dovce. Že žerou jak tank, to už jsem si zvykl - 9 litrů po městě není výjimka.
Vstřiky mění v servise tak v průměru jednou za 10000 km taky a stále se to
svádí na kvalitu benzínu, ať jezdím k Shellu, OMV nebo kamkoli jinam.
Když jsou Sparky studené, dusí se při rozjezdu skoro až do chcípnutí. Všechny!
Poslední Spark má najeto jen 9000 km, v servise ani nepřišli na to, že když
žere 11 litrů, není to v pořádku. Tvrdili, že to může být v zimě normální.
Až sami jsme přišli na to, že je to termostat, Spark nemá teploměr na palubce
a při kratších jízdách se topení až tolik neřeší...
Oba dva posledně zmiňované Sparky mají úplně ztrouchnivělé zapalovací ka-
bely, jen nejnovější po roce.
Centrální zamykání se řeší stále dokola...
Když připočtu, že se musí každou chvíli měnit i něco, co je v pravidelných
intervalech, vyjde z toho sakra drahé auto, o jehož kvalitách se nedá ani
mluvit.
Jinak oprava převodovky trvala v jednom případě 14 dní, v druhém 25!!!
Závěrem: Chevrolet už nikdy - alespoň na nějakou dobu. Můžete mít odlišný
názor, ale jsou to zkušenosti...
Můžete mě ukamenovat, ale já názor nezměním! Lacetti je na to zatím lépe, ten
byl v záruční opravě jen 2x za rok
P.S.: Jde o starší typ Sparků, ale nevěřím, že tomu bude o mnoho jinak u nových.