Stránka 1 z 2
Tlaky vo Valcoch
Napsal: sob kvě 29, 2010 08:22
od Dark69
Raz uz som tu riesil ze moja nexia si ide ako chce, mam na mysli ze zlenivie po dlhsej ceste. Potom z nej ledva vytiahnem 90 km/h a neskorsie ide zas normalne....Kedze okolo zapalovania mam vsetko nove, tak som dal zmerat tlaky vo valcoch..
A tu je vysledok:
1.Valec : 10,5
2.Valec : 9,5
3.Valec : 10,5
4.Valec : 10,5
Nerobi mi tie problemy ten 2 valec?? Ze auto zlenivie sem tam... A ked v tom druhom valci je nizsi tlak, budu upchate alebo priseknute hydraulicke zdvihatka?...Dufam ze nebudem musiet menit aj ventili, staci vycistit zdvihatka, mam pravdu?
Pomoze preplach motora? Skusil by som najprv aj tuto variantu...
Re: Tlaky vo Valcoch
Napsal: sob kvě 29, 2010 19:47
od palikx
no neni to o tolik a v podstate to nejde poznat.to ze to obcas nechce jet jak rikas po delsi jizde tak me zajima jak dlouho tam mas cerpadlo paliva?a jak dlouho filtr.to by odpovidalo na maly tlak paliva.
nizssi komprese to nedela jedine ze by to v tu chvili nemelo kompresi vubec.
proplach motoru muze lehce pomoct ale zdvihatka to nedelaji urcite.
hledej dal
Re: Tlaky vo Valcoch
Napsal: sob kvě 29, 2010 21:14
od Serpico
...to Darku dovolím si doplnit Pavla, má pravdu - kompresní tlaky pro 16V - při 300 - 400 otáčkách 1,3 +/- 0,1 MPa
Kontrola kompresního tlaku se provádí za účelem stanovení nadměrného opotřebení ventilů, nebo pístů ( kroužků). Při provádění měřění musí být motor teplý, škrtící klapka úplně otevřená, všechny zapalovací svíčky vyšroubované a akumulátor zcela nabitý.Nejnižší odečet kompresního tlaku nesmí být meší než 70% nejvyššího kompresního tlaku a ne menší než 698 kPa. U každého válce musí být provedena čtyři měření.
zdroj " Jak na to nexie "
Mějte se fajn
Re: Tlaky vo Valcoch
Napsal: ned kvě 30, 2010 03:33
od Dark69
Ahoj palikx.. Palivove cerpadlo mam uplne nove, kupoval som ho od palina pre kamarata, ale ten ho nakoniec nechcel tak som si ho namontoval ja.. Je to GM palivove cerpadlo z Opel original obchodu...palivove filter mam z Daewaa z KE meneny pred mesiacom... A moja Nexia po dlhsej jazde i tak nechce tahat
dlhsia jazda znamena tak 50 km a potom uz nechce ist viac ako 80km/h..Po case oddychu ide uz v pohode zas... Ja uz tomu autu nechapem vobec, tolko penazi som dal do nej ze uz to ani neni mozne.. cim viac do nej davam tym viac ide na h...
A aby som nezabudol, sviecky su tiez nove NGK BKR6E-11 a veko rozdelovaca s palcom tiez nove znacky NIPPARTS...Akurat kable maju cca 1,5 roka a su nekvalitnej znacky STARLINE, ale su uplne bez hrdze ako nove... Za chvilu kupim od palina tiez original kable Gm z opla, dufam ze pomozu
Re: Tlaky vo Valcoch
Napsal: ned kvě 30, 2010 11:07
od ferino28
A aka je spotreba?
Re: Tlaky vo Valcoch
Napsal: ned kvě 30, 2010 13:07
od JRD McLAREN
..a neni chyba na opacnom konci ... ??/
ze zapchaty vyfuk .. ??
ci nieco vnom ..??
aleboooo ...
mash tam dost VODY ..v chladici ..??
Re: Tlaky vo Valcoch
Napsal: ned kvě 30, 2010 13:21
od Dark69
to JRDa : Noo ak ti mam pravdu povedat, praskol mi vyfuk, konkretne 3. diel... nie prehrdzavel ale praskol...Ak sme ho vybrali, tak v 2 aj 3 dieli bolo vnutro vyfuku rozsypane. Len som sa to pokusil vysypat kolko islo a namontoval naspät.. Ale uz mam objednane obidva dieli a chystam sa ich vymenit... Katalyzator mam uz tiez novy cca pol roka ma...
Nenapadlo ma ze by to mohol sposobovat vyfuk.. Po vymene uvidim ci sa nieco zmeni a napisem
A inak vody mam dost, neubuda a dokonca ani v lete..A ratam ze sa to odvzdusnuje samo, takze nejaka bublina vzduchova v obehu by nemala hrozit...
to ferino28: spotreba sa mi vidi celkom ok, 110km urobim za 8 litre benzinu... Mam aj urobeny ten diagnosticky kabel a Lambdu sondu tam ukazuje ze je v pohode, tak isto ako na emisnej pred pol rokom.. Lenze tento problem mam uz asi 2 roky a nikdy som to neriesil poriadne az teraz..
Re: Tlaky vo Valcoch
Napsal: ned kvě 30, 2010 17:33
od Serpico
...to darku byl zapojen do okruhu paliva tlakoměr, já vím máš nový čerpadlo, palivový filtr ale je tu ještě regulační ventil na palivový liště, ten drží tlak na 2,9 - 3,2 podle typu motoru ale jenom tipuji chce to postupovat postupně ( nejlépe mít k dispozici druhou nessii v dobrém stavu a zaměnovat díly...) i když to je někdy pokus omyl...taky jsem měl podobný problém, nevyřešili to ani značkové servisy až náš palikx a tam kde bych to vůbec nehledal - hřídelka rozdělovače, přeju hodně štěští...
Mějte se fajn
Re: Tlaky vo Valcoch
Napsal: ned kvě 30, 2010 18:50
od Dark69
to serpico: skusim este pozret aj na ten regulator. Ak by stal nejake drobne tak ho rovno aj kupim novy a vymenim., zatial dik....
Re: Tlaky vo Valcoch
Napsal: ned kvě 30, 2010 18:57
od Dark69
Este vam nahodim hodnoty diagnostiky... Palikx mi vravel ze ten Tlak Map Senzora ma byt okolo 35 KPa a ja ho mam az dvojnasobny... Po palikxovych radach, hladani dieri v sani a vymenenom Map Senzore a kopec dalsich veci ziadna zmena.... Hodnota ta ista, vysoka ..
Vyznacil som to na obrazku cervenou sipkou:
Re: Tlaky vo Valcoch
Napsal: ned kvě 30, 2010 19:50
od Serpico
...to Darku ta šipka to je map senzor, tedy podtlak v sání nikoli tlak v palivovém systému, jinak víc může k tomu říci náš " doctor palikx " ale mnohdy diagnostika nemusí vůbec ukázat vadu - chybu tu musí najít " mechanicco " a tedy jeho zkušenosti a praxe...podle poměru vzduchu a paliva to nebude ten ventil - regulator, jsem zvědavý co na to palikx...
...a jen tak mimochodem máš nessii nastavenou na 91 octan, to je základ bez propojení konektorů na výstupu z ECU, stačí dohledat octan - petrm ( bílý nebo světlý konektor z ECU s výstupkem nahoru v pravo před sedadlem spolujezdce ), spojiš levý a prostřední konektor - jsou tam tři a při cestě do ruska to můžeš taky přizpůsobit na méně 88 octan s propojením s pravým ).
Mějte se fajn
Re: Tlaky vo Valcoch
Napsal: ned kvě 30, 2010 20:00
od Dark69
to serpico: ja viem ze to je podtlak v sani a nie v palivovom potrubi.... Pridal som foto preto, ze ci to nema tiez nejaky suvis s mojim problemom alebo niecim inym.
Re: Tlaky vo Valcoch
Napsal: ned kvě 30, 2010 20:09
od Serpico
...to Darku, sorry zase jsem byl moc rychlej a pozorně čtu až potom, sorry...
Re: Tlaky vo Valcoch
Napsal: ned kvě 30, 2010 21:32
od mikikoti
No treba to pozret na diagnostike myslím tie hodnoty ked to ide dobre a ked zle a potom ich porovnať. Až by boli skoro podobne +/- tak riadene motora je ok. Už ho môže len niečo mechanicky brzdiť po dosiahnutí určitej teploty.
Re: Tlaky vo Valcoch
Napsal: ned kvě 30, 2010 21:57
od palikx
map ma byt opravdu 35 a cca 1,5 voltu
to co tam mas ty je opravdu nejka blbost a nebo ten program pise kravinu.
pokud ovsem napise tyhle hodnoty i poradna diagnostika pak je nekde opravdu problem
kazdopadne pokud neni dira v sani coz by se poznalo jak jsem ti uz psal kdyz opatrne ucpes klapku tak by mel motor chcipnout.
pokud chcipne je to problem rozvodech na saci vacce.bude mit zatlaceny cep na vacce a kolo vacky bude o zub posunute.proto rozvody sedi ale ve skutecnosti jsou uplne jinde.auto jede jen ma divny volnobeh.
a s ucpanim vyfuku tady mel nekdo velice dobrou pripominku.
dalo by se to poznat kdyz odpojis 1 dil vyfuku a kouknes na hodnoty.
ale pokud budes oba dily menit tak mas sanci tento pripadny problem najit.
a pozor na neoriginalni katalyzatrory jsou to vetsinou smejdy.