Stránka 1 z 3

Vstrekovacia lišta ??

Napsal: čtv dub 29, 2010 20:43
od feejay
Zdravim. Neviem ci sa mam smiat, alebo plakat, ale od zaciatku roka bola moja leganza v servise uz 4x .. rozvody, starter a teraz dvakrat po sebe som nenastartoval .. v servise teraz zistili takuto vec: na motore sa nachadza vraj "vstrekovacia lišta" .. je na nej ventil podobny ventilu na bicykli, este aj s takou čiapočkou .. no a ten ked sa zatlaci takym sposobom, ako keby vypustam vzduch z pneumatiky, tak odtial ide benzin .. lenze u mna nie vzdy .. prave ked auto nestartuje, tak odtial nejde nic.. zistili, ze vtedy staci ten ventil zatlacit a zacat startovat.. a vraj po chvilke odtial vystrekne benzin a auto chyti ... ale nikdy toto neriesili na ziadnom aute .. ma s tym niekto skusenost? je chyba v tej lište? dakujem

Re: Vstrekovacia lišta ??

Napsal: čtv dub 29, 2010 21:17
od HusarJan
Ahoj no ono keby to poriadne urobili na prvý krát nemusel by si chodit do servisu 4krát mali Ti zmerat tlak paliva možno,že tam je problém je tam ventíl ktorí to reguluje a ide od neho hadička na podtlak ,može byt aj čerpadlo, alebo vstreky ale hlavne mali odmerat tlak ;) ja tam chcem dat zas toto -P a mám stálu kontrolu tlaku paliva no a má to ešte aj iný význam :D

Re: Vstrekovacia lišta ??

Napsal: čtv dub 29, 2010 21:51
od Serpico
...jenom další a další diletanti v servisech asi by to zase chtělo palec rozdělovače pro pět servisů ale prováděné ČOI - SOI ( nikoli SM v 80letech taky s nevalným výsledkem... ), nejspíš je úplně jedno jestli na slovensku nebo v čechách a rovnou odebírat koncese - licence pro neodbornost, spolu s patřičnou pokutou dle výše jejich hrubého obratu...

Re: Vstrekovacia lišta ??

Napsal: čtv dub 29, 2010 22:29
od feejay
No ono ja som bol v servise 4x, ale prvy raz ked mi skocili rozvody, druhykrat ked odisla cievka zapalovania a teraz treti a stvrtykrat, lebo skratka som nenastartoval, ale uz z ineho dovodu.. lenze ide o to, ze vzdy, ked to nenaskocilo, tak som nepocul palivove cerpadlo.. moze to mat nejaky suvis s tym, ze ak pocas startovania podrzim ten ventil, tak auto naskoci??

Re: Vstrekovacia lišta ??

Napsal: čtv dub 29, 2010 22:40
od taxiares
Tiez sa mi stavalo, ze som nemohol nastartovat a nebolo pocut cerpadlo az pokial nestichlo uplne- cerpadlo. V daewe mi dali nove a od vtedy to neroby. Cerpadlo ma stalo 160 eur. -i

Re: Vstrekovacia lišta ??

Napsal: čtv dub 29, 2010 22:42
od feejay
No, kupoval som neoriginal za 40 eur pred rokom, mozno to bude aj tym :) ale stale neviem, ako s tym suvisi ten ventil, k tomu sa xcem dopracovat.. ze aky to moze mat suvis s tym, ze auto nestartuje.. z toho som jelen zatial

Re: Vstrekovacia lišta ??

Napsal: čtv dub 29, 2010 23:01
od taxiares
Podla mna ked ten ventil nedrzi tlak tak ti palivo nepretlaci cez dizu a zas ked sa neuvolni tak je tlak v pal sustave prilis velky a odstavy to cerpadlo. Moj nazor!!! :?: :?: :?:

Re: Vstrekovacia lišta ??

Napsal: čtv dub 29, 2010 23:08
od HusarJan
na ten ventil sa napojí zariadenie na meranie tlaku paliva ;) Té čerpadlá vám tak hučia :?: ja ho nepočujem vôbec a auto štartuje a ide dobre ;)

Re: Vstrekovacia lišta ??

Napsal: čtv dub 29, 2010 23:56
od feejay
Aha a vlastne vyriesit sa to da iba vymenou celej tej vstrekovacej listy? Inak este nikdy sa mi nestalo, ze by auto prestalo ist pocas jazdy, vzdy sa to stane ked vypnem motor.. a ked pridem o pol hodinu k autu, tak uz nestartuje. A kde by bola vlastne chyba, ak by ten tlak bol velky? lebo ten ventil na to nemoze mat vplyv, nie? kedze je na nom nasrobovana ciapocka..tak ten to asi nereguluje.. ci hej..?

Re: Vstrekovacia lišta ??

Napsal: pát dub 30, 2010 00:03
od Serpico
...to feeay na liště je zpětný ventil a ten musí držet tlak např. 2,9 - 3,2, větší pustí zpátky do nádrže druhým vedením tzv. zpětným podle nastavení na ten, který motor a ten tlak na lištu natlačí jenom čerpadlo, tak že je buď špatný zpětný ventil nedrží natlakování anebo čerpadlo, protože prostě nevyvine právě ten patřičný tlak...

tak ať nám jezdí a nezlobí, jak říká Topol

Re: Vstrekovacia lišta ??

Napsal: pát říj 01, 2010 21:40
od feejay
Mimochodom este stale trpim tymto problemom, ktory sa opakuje dokola.. nema s tym teda naozaj nikto skusenost? :(

Re: Vstrekovacia lišta ??

Napsal: sob říj 02, 2010 00:10
od HusarJan
feejay skús prečistit kontakty,alebo vymenit relé palivoveho čerpadla mne toraz tiež nešlo naštartovat no chybu som našiel hned,lebo tam mám manometer -P merač tlaku paliva vymenil som druhé relatko dal som na skúšku z tlmených svetiel a auto chvatlo no potom som pôvodné vyčistil najlepšie je ich vyčistit všetky a máš pokoj raz mi takto tiež nešli svetlá no a chyba zas v relátku no to je tak asi všetko daj potom vediet čo ako ;)

Re: Vstrekovacia lišta ??

Napsal: sob říj 02, 2010 08:36
od feejay
Noo, to s tymi relatkami som skusal, ale nic.. aj to mam vsetko vycistene a nic :? Zakliate auto co sa tyka startovania.

Re: Vstrekovacia lišta ??

Napsal: sob říj 02, 2010 09:39
od palikx
no tak procitam jakysi problem a rikam si co to proboha resite?
ale preci jen mam par vysvetleni a tipu
ten ventil na liste je jen pro kontrolu mereni tlaku.tedy pokud mas spravne prislusenstvi tak nasroubujes merak a vidis tlak.je to jen odpousteci ventil nic jineho to neni.
regulacni ventil je az na konci listy do ktereho vede ta podtlakova hadicka.
a proc kdyz auto nestartuje tam neni benzin?
to je jasne protoze je v haji pumpa paliva ktera po chvilce behu -zastaveni a novem startu se nerozbehne nebo nedokaze vytvorit tlak.
jakmile ale uvolnis tlak respektive otevres palivovy okruh pumpe se ztrati protitlak a funguje jako obycejne dopravni cerpadlo bez tlaku a tim dokaze do systemu natlacit benzin a zaroven se probudit .
stava se to obcas a uz to tu i bylo kdyz nekomu dosel benzin a po natankovani se auto neodvzdusnilo.
jen ty mas tu pumpu asi polochciplou.
snad se to da z tohoto pochopit.

Re: Vstrekovacia lišta ??

Napsal: sob říj 02, 2010 11:26
od conpet
Já když mám v nádrži málo benzínu, myslím tím ručičku pár milimetrů nad červeným, tak nenastartuju napoprvé. Otočím klíčem , zapnou se kontroky ,ale čerpadlo neslyším, staruju nechám to tak 1 vteřinu protočit a nechytne to, vrátím klíč a při dalším zapnutí už čerpadlo slyším a nastartuju na škrtnutí :roll: . Takhle se to chová jen když toho benzínu mám málo, když mám půl nádrže, tak po zapnutí klíče čerpadlo taky neslyším , ale chytne bez problémů hned. Mě by zajímalo co to čerpadlo spíná , kde je něco jako policajt na tlak benzínu.