Stránka 1 z 1
rozvod
Napsal: pon dub 12, 2010 21:07
od dun.
nazdar mam taky maly problem neviem nastavit rozvod na svojom aute omoze mi dakto
Re: rozvod
Napsal: pon dub 12, 2010 21:15
od JRD McLAREN
..a na mojom by si vedel ... ???
..ked ti vopred nepoviem o ake auto / motor ide ... ????
Re: rozvod
Napsal: pon dub 12, 2010 21:17
od dun.
nexia 8 ventil mal som hlavu dole a teras ma hneva
Re: rozvod
Napsal: pon dub 12, 2010 21:24
od JRD McLAREN
No ..takze jednoduchee...
na reminici na kluke je zarez..
a na kryte je je vystupok...
potom na kolese vacky je ryska, a na plastovom kryte ze zarez..
tieto musia ukazovat na seba, cize ryska vackoveho kola - smerom hore k zarezu na kryte...
nemam tu fotky 8 ventilu...
Re: rozvod
Napsal: pon dub 12, 2010 21:24
od palikx
no taky se pridam
klidne ti pomuzem ale co mas za motor.
pises do nexie tak 1,5 bud 8 ventil
nebo 16 ventil
na 8 ve je to jednoduche
na remenici klikovky je v jednom zubu znacka a ta musi mirit kolmo dolu na znacku na krytu remenu na vackove hrideli je taky znacka a ta zas musi mirit kolmo nahoru k vyrezu v krytu remenu.nasadis remen uvolnis kladku a opatrne za klikovku protocis motorem az se opet sejde klikova znacka s krytem remenu.pak jen kouknes na vacku a tam musi opet obe znacky sedet.napinaci kladka ma take znacky -zobacek a vyrez.ve chvili kdy sedi obe znacky remenic musi zobacek mirit do vyrezu na kladce.pokud ne povoluje se vodni pumpa a s tou se pootaci az se znacky na kladce prekryji.
na 16 v je to stejne s klikovkou a kladkou ale u vacek musi mirit znacky k sobe zaroven s hranou hlavy.v podstate vodorovne.
nemam fotky tak lepe to neumim popsat.
hm pozde
Re: rozvod
Napsal: pon dub 12, 2010 21:27
od dun.
no onoto je dobre ale predosli majtel dal dole krit remenic a ja nemam coho sa chitit lebo to potrebujem na nulu dostat a neviem jak,dam to nejak do kopi len som nevedel kam dat ryski
Re: rozvod
Napsal: pon dub 12, 2010 21:32
od JRD McLAREN
aha ....
"TUNING" .... ???
EDITED:
No vackova hriadel sa da nastavit aj "vodovahou" ci "olovnicou" ...takpovediac..
ryska na kolese vacky ukazujuca smerom hore, musi tvorit osu iducu so stredom skrutky (toho kola)
a kluku nastavit potom jedine tak, ze zmontujesh remenicu na klinak..
a mal by sa ti potom naskytnut takyto pohlad...
Re: rozvod
Napsal: pon dub 12, 2010 21:35
od dun.
hej on to pekne posral neviem co stim chudakom robil ale je to hruza
Re: rozvod
Napsal: pon dub 12, 2010 21:38
od palikx
bez zadniho krytu remenu to jde velice tezko.nikdy to nebude presne.
ted si jen nepamatuju jestli 8 v ma na vane sroub .na 16 v se da ten sroub brat jako spodni ryska
a horni se da nastavit 4 valec do strihu a 1 tedy v kompresi.musi to byt ale co nejpresnejsi.
priznam se ale ze bez toho krytu bych to nikomu nedelal je to naprosto o nicem a akorat je to o pruser.
Re: rozvod
Napsal: pon dub 12, 2010 21:44
od JRD McLAREN
Pavle na ozubenom kole na kluke je urcite hentaka znacka aj u 8V aj u 16V ..
ale idem na pozret do garaze na stary domek vackovky, ci tam nebude nejaka znacka....
Re: rozvod
Napsal: pon dub 12, 2010 21:54
od palikx
nahore nic neni jelikoz by se to stejne spatne odhadovalo.
spis jestli neni neco na hlave ze by se to postavilo o otacku jinde.
nevim to neni uplne dobry.
mi to tak ted privedlo na to si pro jistotu vyrobit sablonu.
Re: rozvod
Napsal: pon dub 12, 2010 21:59
od JRD McLAREN
No neni veru ...
fakt jedine mat "zvislu osu" ...ryska hore...
a "spagatik na olovku" stredom srobu..
auto na rovine...
aby si mal priamku...
podla zarezu na vacke pre rozdelovac sa tiez asi neda ist ....
to leda ze by mal clovek "pripravok" jak na HTP ...
Re: rozvod
Napsal: úte kvě 18, 2010 21:14
od buda117
Zdravim všechny potřebuju poradit prasklo mi nejspíš těsnění pod hlavou pač se mi dostala voda do oleje
tak už to mam polorozebraný ,ale bojim se sundat rozvodovej řemen.Chtěl bych se zeptat jestli si někam do bloku dává aretační kolík nebo něco aby se to nehýbalo jen by se pak nastavily vačky a nasadil se zpět díky za odpověď