Klepání volantu
Moderátor: Blue Lanos
Klepání volantu
zdravim vsechny, mam lanose uz pul roku a pri brzdeni okolo 70-90 (nekdy) a v rychlostech nad 100(na dalnici porad) se mi pri brzdeni klepe volant (pri 120ce to sou desny pecky). Nedavno sem byl v servisu, kde menili cepy v predu a serizovali geometriri (prej byla pekne rozhozena, podle nich za to klepani mohly predni kola - rozbihavost a ty cepy a ze geometrie se snadno rozhodi...). A chvili to nedelalo. Kdyz sem prejel par der tak to dela zase Nekdo rikal ze taky muzou bejt nerovnomerne sjety kotouce, nebo sla do haje geometrie Nevite nekdo co s tim ????
P.S. jeden ze servisaku mi pred 3 mesicema rek ze je to normalini
P.S. jeden ze servisaku mi pred 3 mesicema rek ze je to normalini
- Reklama
Klepání volantu
Pokud se ti klepe volant jen při brždění a při normální jízdě zůstává v klidu ve všech rychlostech, asi bych začal kotoučema (vyměnit, přebrousit, přetočit i zadní bubny!) měl jsem podobný problém s Mitsubishi kotouče a bubny jsem nechal přebrousit a fakt perfektní (bohužel když jsem je pak mohl důkladně vyzkoušet tak se mi do cesty připletla tramvaj a mičák dojezdil). Cítíš vibrace při brždění taky v pedálu? Pokud ano asi to budou kotouče nebo zadní bubny! Pak bych zkouknul pneumatiky (boule, vlnky od blbejch tlumičů atd.) Pak vůle v nápravě. Ale ne všechno najednou, jinak nevíš co bylo půvdní příčinou.
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
klepání volantu
No jasně na to jsem zapoměl, když budeš měnit, brousit, přetáčet kotouče a bubny vyměnit i destičky!!!
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
- vado
- Příspěvky: 1027
- Registrován: pon srp 16, 2004 07:20
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Mal som presne ten isty problem. Chyba bola v prednych kotucoch. Este v ramci zaruky (asi po najazdeni 45000) ich stocili na sustruhu, vymenili brzdove platnicky a odvtedy je vsetko OK. Teraz mam 65000 a nemam tieto problemy.
Kdesi som cital (pocul v servise,...), ze material na vyrobu prednych kotucov pre lanosy bol trochu tepelne poddimenzovany a tepelne sa vystabilizuje po nejakom case brzdenia. Neprijemnym efektom je deformacia kotucov. Po istom case su uz tepelne stabilne a ked sa stiahnu na sustruhu, potom uz je to ok, dalej sa nedeformuju.
Kdesi som cital (pocul v servise,...), ze material na vyrobu prednych kotucov pre lanosy bol trochu tepelne poddimenzovany a tepelne sa vystabilizuje po nejakom case brzdenia. Neprijemnym efektom je deformacia kotucov. Po istom case su uz tepelne stabilne a ked sa stiahnu na sustruhu, potom uz je to ok, dalej sa nedeformuju.
V.
S100, rok vyroby asi 1972. Nech je jej magnet na srotovisku lahky.
Lanos SX sedan, r.v. 1998, 1.6/16V, modra metaliza - ma noveho majitela
Hyundai Elantra 1.6I 6M/T STYLE, cierna metaliza Phantom Black
Audi A4 limuzina, automat, Briliant Black
S100, rok vyroby asi 1972. Nech je jej magnet na srotovisku lahky.
Lanos SX sedan, r.v. 1998, 1.6/16V, modra metaliza - ma noveho majitela
Hyundai Elantra 1.6I 6M/T STYLE, cierna metaliza Phantom Black
Audi A4 limuzina, automat, Briliant Black
asi to bude jedno z druhym.. pri jizde ve 130 se klepe a kdyz jenom lehce slapnu na brzdu, tak se začne klepat cela palubni deska ( jak kdyby se mel celej cumak rozpadnout ) Co se tyka vybraci v pedalu nic takovyho sem nezpozoroval. A kdyz trochu vic pritlacim na brzdu (na okresce, na dalnici si netroufam) tak to prestane, ale jak ji povolim a zrychlim, je to tam znova.... No hodim jim to do servisu a at se hosi snazej, od toho tam sou
A jak to je s tou geometrii ten servisak zvatlal ze by se spravne mela kontrolovat po kazdy vymlety dire, ale to bych ani nevyjel z mesta a moh bych jet zpatky... A musi to neco vydrzet, nebo ne
A jak to je s tou geometrii ten servisak zvatlal ze by se spravne mela kontrolovat po kazdy vymlety dire, ale to bych ani nevyjel z mesta a moh bych jet zpatky... A musi to neco vydrzet, nebo ne
- vado
- Příspěvky: 1027
- Registrován: pon srp 16, 2004 07:20
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Presne tak sa mi to prejavovalo. Aj s tym trasenim. Pri silnejsom zoslapnuti to malo tendenciu zmiznut. Navyse, pri prudsom brzdeni bolo pocut hluk meniaci sa v rytme otacania kolies a pri vyssich rychlostiach pri jemnom brzdeni sa volant klepal tak, ze ho bol problem udrzat. Na pedali som necitil nic, alebo len celkom slabe chvenie.Vyriesilo to osustruzenie prednych diskov.lanosek píše:pri jizde ve 130 se klepe a kdyz jenom lehce slapnu na brzdu, tak se začne klepat cela palubni deska ( jak kdyby se mel celej cumak rozpadnout ) Co se tyka vybraci v pedalu nic takovyho sem nezpozoroval. A kdyz trochu vic pritlacim na brzdu (na okresce, na dalnici si netroufam) tak to prestane, ale jak ji povolim a zrychlim, je to tam znova....
V.
S100, rok vyroby asi 1972. Nech je jej magnet na srotovisku lahky.
Lanos SX sedan, r.v. 1998, 1.6/16V, modra metaliza - ma noveho majitela
Hyundai Elantra 1.6I 6M/T STYLE, cierna metaliza Phantom Black
Audi A4 limuzina, automat, Briliant Black
S100, rok vyroby asi 1972. Nech je jej magnet na srotovisku lahky.
Lanos SX sedan, r.v. 1998, 1.6/16V, modra metaliza - ma noveho majitela
Hyundai Elantra 1.6I 6M/T STYLE, cierna metaliza Phantom Black
Audi A4 limuzina, automat, Briliant Black
Presne tak sa mi to prejavovalo. Aj s tym trasenim. Pri silnejsom zoslapnuti to malo tendenciu zmiznut. Navyse, pri prudsom brzdeni bolo pocut hluk meniaci sa v rytme otacania kolies a pri vyssich rychlostiach pri jemnom brzdeni sa volant klepal tak, ze ho bol problem udrzat. Na pedali som necitil nic, alebo len celkom slabe chvenie.Vyriesilo to osustruzenie prednych diskov.
Snad to nebude nic horsiho... Uz sem do toho vrazil dost a ted by moh par tisic vydrzet.... A este k tomu ma zase stoupat ropa....
- Akri
- Příspěvky: 4273
- Registrován: stř zář 10, 2003 18:50
- Bydliště: Česká Třebová
- Kontaktovat uživatele:
Hele nemachruj, nemachruj, když mi vrzal volant, tak si byl taky s těma svejma radama v prdelipetrm píše:Volant by se klepat neměl samozřejmě na hrbolech jo ale na kvalitní silnici né jestli ti to dělá na jedněch gumách a na druhejch ne jsou to snad přeci jednoznačně kola buď to pneu nebo ráfky co je na tom divného
AKRI - (byl) Muž z Ria !
AVEOtici všech zemí, spojte se
AVEOtici všech zemí, spojte se