Stránka 1 z 2
Kde a za kolik sehnat řídící jednotku do NEXIE ???
Napsal: čtv zář 30, 2004 00:26
od Chad
Nazdar all, koupil jsem si NEXII a první co se mi asi podelalo je pocitac v NEXII
, problem je v tom, ze v servisu, kde to mam na oprave nemaji nahradni ridici jednotku na odzkouseni, jestli ta ma je spatna nebo ne. Kupovat novou jen kvuli tomu, aby zjistili, ze ta ma je v poradku se mi nechce, nemáte nekdo nejaký tip, kde sehnat/levne koupit/pujcit ???? Jo su jinak z Brna, takze pokud mi date tip nekam do Aše, tak je to sice řešení, ale mám to krapet z ruky
RE:
Napsal: čtv zář 30, 2004 00:31
od Chad
Jo jeste jsem zapomnel dodat, NEXIA 1996 1,5MPi (GL/GLE??) 55kw
Napsal: čtv zář 30, 2004 01:13
od Ivan
Že by vadná řídicí jednotka? Tak to jsme tu ještě neměli... Kde jsi s tím byl v Brně na diagnostice?
Napsal: čtv zář 30, 2004 02:25
od rolando1
Čau Chad.
Ja takúto jednu riadiacu jednotku mám na 1.5 8 ventil GLE,ale to by si musel prísť autom na slovensko do Bratislavy.
www.rolando1@post.sk
RE:
Napsal: čtv zář 30, 2004 07:33
od Chad
Ivan píše:Že by vadná řídicí jednotka? Tak to jsme tu ještě neměli... Kde jsi s tím byl v Brně na diagnostice?
Mám to teď na Fáměrově nám. (Černovice) v Brně AUTO MK - DEAWOO servis ... tam mi delali diagno. Mazali mi airbag z počítače a mam pocit, že s tím něco podelali. Ujel jsem s tím 6km a pak odtahovkou zpátky do servisu. Prej nechodí impulsy do palivove trysky (lambda tam urcuje bohatost a mnozství smesi a pocitac dobu striku) a na diagno se tvari vse OK. Uz jsem mel chut zajet (nechat si to odtahnout) do Komina do Opelu, jenze mi bylo receno, ze by mihned vymenili pocitac a pak teprve zjistovali, jestli byla chyba v nem
Napsal: čtv zář 30, 2004 07:35
od Chad
rolando1 píše:Čau Chad.
Ja takúto jednu riadiacu jednotku mám na 1.5 8 ventil GLE,ale to by si musel prísť autom na slovensko do Bratislavy.
www.rolando1@post.sk
To ses hodnej
Jenze to auto mam nepojizdny, takze i cesta do Bratislavy, prestoze to je za rohem, muzu brat pouze jako alternativni reseni.
Napsal: čtv zář 30, 2004 08:36
od Peca
Cau!
Ja jsem y Brna a mam taky 8V...stejna ridici jendotka
Pokud chces mohl bych se stavit do toho servisu a muzeme zkusit tvoji ECU u me jestli funguje...Jiste chapes ze moji ECU do tveho auta davat nechci...precejenom existuje nenulova pravdepodobnost, ze chyba neni v ECU ale treba v privodnich kabelech, nebo nekde v elektrice a nerad bych si odpalil tu svoji...
Napis a domluvime se...
Napsal: čtv zář 30, 2004 13:42
od Ivan
Mi Ti to s Pecou opravíme
Napsal: čtv zář 30, 2004 17:45
od petrm
No jak píše Ivan taky sem se ještě nesetkal s vadnou řídící jednotkou ale opravdu nejjednoduší je zapojit jinou a pak je hned jasno myslím že Pecův návrh je naprosto ideální
RE:
Napsal: čtv zář 30, 2004 23:45
od Chad
petrm píše:No jak píše Ivan taky sem se ještě nesetkal s vadnou řídící jednotkou ale opravdu nejjednoduší je zapojit jinou a pak je hned jasno myslím že Pecův návrh je naprosto ideální
PECA, PETRM, IVAN diky moc za navrhy
Dneska v pet odpoledne mi volali ze servisu, ze to ridici jednotkou neni !!! Neverili byste, jaky kamen ze srdce mi spadl
Vymenili mi pry kable z rozdelovace, civku a bla bla bla ... zbytek jsem neslysel neb se mi v hlave honily myslenky, ze nebudu o chlebu a aute
Zitra si pro to mam jit, tak uvidim, jestli dojedu dal nez po minule oprave auta (2km k benzince + 6km k ustrednimu hrbitovu
)
Takze zitra uvidim a dam vedet jak jsem dopadl a podam podrobne info, kdyby nahodou mel nekdo do budoucna podobny problem.
Re: RE:
Napsal: pát říj 01, 2004 18:42
od Chad
Tak auto uz je doma. Palec a víčko rozdělovače SOHC, 4x kabel svíčky, Cívka zapalování a modul zapalování ... technik se divil, jak to mohlo odejít všechno naráz. Vitr v penezence a auto je zase pojizdne ...
Napsal: pát říj 01, 2004 19:19
od ]Rebro[
Vietor v penazenke musi byt. Bez toho to nejde
Hlavne ze je to uz OK
Napsal: pát říj 01, 2004 20:01
od verusamira
]Rebro[ píše:Vietor v penazenke musi byt. Bez toho to nejde
Hlavne ze je to uz OK
Tak to s tebou plně souhlasim
Napsal: sob říj 02, 2004 13:59
od petrm
No tak neodešlo to všechno najednou palec a víčko byli normálně opotřebovaný a když už se v tom vrtali dali ti to pro jistotu nový aby to to zase za pár kilometrů nezačalo zlobit , kabely mohli poškodit při sundavání (častá věc) a modul zapalování bylo to co ti znepojízdnilo auto a když už to měli rozebraný tak pro svoji jistotu ti vyměnili i tu cívku. Kolik to nakonec stálo
Cena
Napsal: sob říj 02, 2004 18:58
od Chad
Mel jsem to u nich asi 3-4 tydny, rejpali se v tom snad vsichni mechanici a elektrikari, ktery tam maj
Tak ceny:
Elektroprace 1650+165(zkušební jízdy)
Material:
palec rozdelovace - 436
vicko rozdelovace - 582
kable ke svickam - cca 900 (zaokrouhleno - kazdej stoji jiny prachy
)
cívka zapalování - 1020
modul zapalovani - 1250 + 850 (dalsi elektroprace)
ceny bez DPH
sakumoprdumo me to prislo na 8200 penez (s DPH)a mesic bez auta ...
Ted budu chodit pred kostel a zebrat love na benzin