Stránka 1 z 1
sada problémů - jedno reseni ?
Napsal: ned bře 21, 2010 22:41
od massic
uz jsem tu nasel leccos ale zatim to neni porad uplne to moje.
ESPERO 1.8 LPG - lovaco+AEB
kdyz jsem auto dostal tak na volnobeh plynu se traslo a slaby vykon mezi 1000 a 1500 otackami.nejak jsem tomu neprikladal velky vyznam.
postupne se to zacina horsit rozmezi slabeho vykonu se rozsijue nahoru a pokud nejsou otacky alespon 2500 tak dvojka skube.
tedy jsem zkusil rady zde popsane odpojit lambdu, co to bude delat...
chvili to jelo na volnobeh sporadane, po dvaceti vterinach se motor otrasa- a hlavne se ozyva sycení z oblasti krokoveho motorku.fakt to syci hodne,nevim jestli je to spravne nebo,pri zavrene kapote to asi slyset neni.kdyz se prida plyn syceni se na par vterin utisi.krokac je OK.situace stejna na benzin i plyn,na LPG je syceni vyraznejsi...
taky se kouri nekde zpod toho plechovyho krytu vyfukouvejch rour (tam co je lambda)--- nejaky vliv na vyse popsane??
a tece voda z vejfuku kdyz je to preple na LPG . to je normalni ?
je v praze nejaky LPGckar ktery by mel chvili na to ukazat mi jak to ma spravne fungovat?jestli treba jenom nejsem precitlively, prece jenom espero neni zadnej technickej zazrak ve srovnani s novejsimi vozy...
Re: sada problémů - jedno reseni ?
Napsal: pon bře 22, 2010 08:44
od Richard
Zkus překontrolovat zapojení všech těch tenkých gumových hadiček, jestli není nějaká vypadlá, nebo zlomená, nebo rozežraná olejem...... to syčení může být, že si to přisává "falešný vzduch" a řj to neumí srovnat, pak máš chudou směs se všemi důsledky i to že když dáš plnej a vytočíš ho pak , jak jsem pochopil, už jede..... je příznak toho že v nízkých otáčkách a při částečném zatížení máš chudou směs.....
S tím LPG bys asi měl zajet spíš do servisu....... já jezdím do Autogas Coubal.....stejně potřebuješ 1x ročně prohlídku...
ty hadičky se dají nahradit hadičkami od hustilky na kolo......
Re: sada problémů - jedno reseni ?
Napsal: pon bře 22, 2010 14:15
od ppp
To mi tiez pripada, ze si motor taha falosny vzduch a preto to syci.
Cinnot krokoveho motorku sa da preverit napriklad tym, ze odpojis VN kabel pre jednu sviecku a motor si musi sam za okamih zdvihnut otacky. Ale je mozne ze to nezvlada, pretoze ma skutocne chudobnu zmes. Lambda, ak si ju odpojil pred startovanim a motor sa choval rovnako ako so zapojenou lambdou, vinnikom pravdepodobne nie je.
Skusa dat dolu gumene koleno medzi filterboxom a skrtiacou klapkou a poriadne si ho poprezeraj. Ja som ma svoje zospodu roztrhnute. Diera vyse 5cm. Ak nic nenajdes, tak jedine zlozit klapku a prezriet ju aj tesnenie pod nou ci niej e niekde vidno netesnost.
Ale mne to aj s dierou v gumenom kolene islo na benzin dobre. Len lpg to uz s tou atrapou mixeru aku bezne niektori montuju nezvladalo.
Re: sada problémů - jedno reseni ?
Napsal: pon bře 22, 2010 19:11
od massic
tak je tam prasklinka.ale je docela malá.je divne ze vnitrek toho sani (od filtru k bloku ) smrdí lpgckem.
ono to bude cele nejake propojene
protoze zase kdyz sem odpojil lambdu tak je cistsci vyfukovy kour na benzin...
Re: sada problémů - jedno reseni ?
Napsal: pon bře 22, 2010 22:49
od ppp
tak teraz neviem.
Na benzin to islo rovnako dobre/mizerne ci z pri zapojenej alebo odpojenej lambde? A ako to vlastne ide na benzin? AKo to taha z roznych najma nizkych (pod 2t) otacok a ako to ide na volnobehu?
No a potom rovnaka otazka na lpg.
Lebo to vyzera na bezny problem vadnej lambdy a stareho benzinu ale bohuzial z doteraz uvedeneho to moze byt aj nieco uplne ine.
Stary benzin sa prejavuje obtiaznym startovanim a nechutou auta akcelerovat pri nizsich otackach. Dokonca pod 2 az 3t otacok auto namiesto akceleracie zacne spomalovat a len lenivo sa preberat s pripadnym trhanim k zivotu. Po podradeni a vytoceni motora nad 3t otacok to uz celkom ide.
Vadna lamba, tazko povedat. Moze prinutit RJ prechlastat motor tak, ze ten az skapina. Vtedy na benzin ide z vyfuku cierny dym. Pri prudkej akceleracii ho dokonca vidno v spatnom zrkadle. RJ ked zisti ze lambda nejako reaguje tak predpoklada ze je v poriadku. Ale ked jej signal zrazu klesne alebo uplne padne na 0 tak zacne obohacovat. U mna sa to skoncilo az skapanim motora. Na benzin aj lpg. Velka sranda vecer za tmy na rusnej bratislavskej krizovatke. Ale je mozne ze sa prejavi aj inak, ja som sa u svojho auta stretol len s takymto chovanim. Lambda chvilku po nastartovani pri volnobehu reagovala v poriadku, po pridanu plynu a neskor uz ani na volnobehu neukazovala vobec nic. Napatie 0V.
Re: sada problémů - jedno reseni ?
Napsal: sob bře 27, 2010 21:42
od palikx
syceni z klapky je casto slyset ale zalezi jak moc.pokud by tam byla dira bylo by to slyset i na benzin.
pokud je dirka v saci hadici tak ta ma na plyn uplne zasadni vliv.
a plynem to bude citit vsude jelikoz je vsude a pri chcipnuti se rozleje po celem sacim traktu.
voda z vyfuku je pomerne normalni.
a to ze se zhorsuje vykon bych rekl ze je filtrem lpg pripadne horsi membranou ve smesovaci.
Re: sada problémů - jedno reseni ?
Napsal: pon črc 11, 2011 23:14
od massic
Jen tak BTW jsem to po velmi dlouhé době vyřešil to škubání a třesení na LPG
Na reduktoru stačilo trochu povolit šroub- ten plastovej co řídí volnoběh. A je to
Mám totiž podtlakový LPG do sání.