Stránka 1 z 1

Upload SW pro řídící jednotku

Napsal: stř bře 10, 2010 16:41
od makor
Zaznamenal jsem, že zhruba od podzimu 2009 existuje nová verze softu ŘJ pro Lacetti diesel. Zjišťoval jsem u Chevrolet dealera a on mi potvrdil, že upload mohou provést. Prý to ale není zdarma, ale musí se zaplatit "cena diagnostiky", což je asi 800 bez DPH. Než se do toho tedy pustím, zajímalo by mne, jestli někdo máte s novou verzí softu již nějaké zkušenosti. Jestli se dlouhodobě snížila spotřeba či jiné pozitivní či negativní informace.

Díky za názory.

Re: Upload SW pro řídící jednotku

Napsal: stř dub 07, 2010 10:36
od makor
Servis je Dojáček na Praze 10, kde jsem auto i kupoval.
Spotřebu mám tak 6.8-7.0 .

Re: Upload SW pro řídící jednotku

Napsal: čtv dub 08, 2010 10:03
od PeS
Přece diesel nemůžeš mít tak starý! Mě provedli upload zdarma v rámci záruky. Tak na ně musíš jít z druhé strany - stěžuj si na vysokou spotřebu - značně převyšuje normy uváděné v TP (byť máš spotřebu celkem slušnou...). A že žádáš o opravu. v rámci reklamace Ti nahrají nový soft. Ne-li, jeď jinam...

Re: Upload SW pro řídící jednotku

Napsal: čtv dub 08, 2010 19:24
od dizl
Asi bych to u takové spotřeby neřešil a nechal bych upload řídící jednotky na horší časy.
Důvodem je , že pokud se po novém uploadu řídící jednotky vyskytne náhodou problém , tak už nejde uploadovat dokud nebude softvare ještě novější. Takže bych to nechal na horší časy.
Řídící jednotka nebobnoví software který je stejně datově starý nebo starší.
Software do řídící jednotky je značen stejně jako software do počítačů, to znamená má udanou verzi podle pořadového čísla nebo data.
Výrobce je povinnen informovat majitele o změnách v technických podmínkách provozu vozidla. Pokud takto neučinil platí hodnoty z návodu k obsluze.
Jedná se o vozidla v záruce , po záruce je problém každého majitele co si do vozidla leje, a jak s ním zachází , už si za něj ručí sám.

Re: Upload SW pro řídící jednotku

Napsal: čtv dub 08, 2010 21:09
od PeS
dizl píše:Spíše bych si dal pozor jaký olej dostávám do motoru. Klasifikace je předepsána v Návodu k obsluze str. 8-4 Tabulka kapalin množství 6,2 l a klasifikace MB 229.31 ACEA C3 5W40.
Pokud toto servisy nedodržují porušují ustanovení výrobce a poškozují motor.
No, tak se podívej, co autorizované servisy lijou do motoru. Já se proti tomu ozval. Nikde neuvádí změnu klasifikace a do všech dieselů lijou Shell o klasifikaci 10W-40 - tedy neodpovídá specifikace předepsané v návodu. Sice mi tvrdili, že je to vpořádku, ale kdybych si donesl svůj vlastní olej s touto specifikací, myslím, že by se to Chevroletu nelíbilo. Teď si kupuji vlastní olej se specifikací ACEA C3, MB 229,51 a právě 5W-40. A navíc mě to vyjde na polovinu ceny Shellu (ale tak vysoká cena je jen v autorizovaných servisech - jinak i Shell lze sehnat o mnoho levněji...)