Stránka 1 z 3
Imobilizér.
Napsal: pon zář 27, 2004 19:41
od Satik
Clapáci, potřebuji radu. Asi od servisáka. Nevíte náhodou jak funguje imobilizér u Matize II ?. Tady přesněji ve který okamžik dochází k přečtení kódu z klíčku a odblokování. Nutně to potřebuji vědět. Díky.
Re: Imobilizér.
Napsal: pon zář 27, 2004 19:55
od jakub
Satik píše:Clapáci, potřebuji radu. Asi od servisáka. Nevíte náhodou jak funguje imobilizér u Matize II ?. Tady přesněji ve který okamžik dochází k přečtení kódu z klíčku a odblokování. Nutně to potřebuji vědět. Díky.
copak, copak, horke zbozi ... mmchdm asi by to stejne chtelo specifikovat dotaz - imho totiz nepovoli zazeh/vstrik - cili pred otocenim starteru, podle toho pak starter budto klouze ci nastartuje ...
Neéé.
Napsal: pon zář 27, 2004 20:26
od Satik
Po pravdě jsem dnes do Matízka nainstaloval alarm Mgicar 9000 který umožňuje i dálkový start. Ten ale nefunguje. Kontrolky svítí, startér točí a a a a NIC ! Samozřejmě mám i překlenovací modul (by-pass) , možná nefunguje. Co si o tom myslíš ?
Dodatek.
Napsal: pon zář 27, 2004 20:31
od Satik
Záleží na orientaci snímací cívky imobilizéru ?
Napsal: pon zář 27, 2004 20:49
od Robert
Kolik ta stranda stoji? taky bych potreboval nejaky zabezpeceni...Matizek mi stoji pred barakem a krom toho imobilizeru tam nemam nic
Napsal: pon zář 27, 2004 20:53
od Ondras
Robert píše:... krom toho imobilizeru tam nemam nic
Místo další elektroniky doporučuji mechanické zabezpečení - zámek páky. Cena je okolo 5-6000Kč
Je to paráda.
Napsal: pon zář 27, 2004 20:56
od Satik
Stálo to 5 990,-Kč. A JE SUPER. Jen co vyřeším ten dálkový start.
Matízka mám taky venku.
Napsal: pon zář 27, 2004 20:59
od Robert
No prave...ja mam akorat ten imobilizer a pochybnou paku na volant..Premyslim taky o alarmu na D.O., ale za 6tkc to urco nebude...asi sezenu nejakej starsi, ale i tak dekuju, aspon vim co to muze stat
Napsal: pon zář 27, 2004 21:01
od Robert
BTW: je ta instalace slozita? zvladl bych to sam, nebo je lepsi to nekomu sverit?
Napsal: pon zář 27, 2004 21:02
od Ondras
Dálkový start je určitě super, hlavně v zimě. Ale ještě lepší je podle mě benzínový "mokrý" bufík. Ohřeje chladící kapalinu, el. čerpadlem ji prohání motorem a interiérovým fukarem ještě ohřívá interiér. Startuje se teplý motor i za mrazu. Spotřeba benzínu menší než při běhu studeného motoru na volnoběh. Dokonalé...
Ovšem cena je podstatně vyšší
Napsal: pon zář 27, 2004 21:05
od Satik
Není se čeho bát. Pouze musíš najít kablík ke kontrolce dobíjení, dveřní kontakt, kontakt kapoty atd. Vše jsem zvládl podle elektro-dokumentace stažené z netu.
Napsal: pon zář 27, 2004 21:09
od Robert
Satik píše:Není se čeho bát. Pouze musíš najít kablík ke kontrolce dobíjení, dveřní kontakt, kontakt kapoty atd. Vše jsem zvládl podle elektro-dokumentace stažené z netu.
Kontakt kapoty??? to slysim poprve...
Alarm
Napsal: pon zář 27, 2004 21:10
od Vojta
V Ostravě na burze prodávají různé alarmy - měl jsem ve Favoritu menší z Polska. Jednou se mi před barákem nějaký ožrala opřel o auto a málem se podělal. Alarm řval jako kráva. Celej panelák byl vzhůru. Cena od 1500 do 5000,-Kč. Jak kterej. Jenže - když Ti budou chít auto ukrást, tak ho machři ukradnou, ať tam máš cokoliv.
Napsal: pon zář 27, 2004 21:12
od Ondras
Napsal: pon zář 27, 2004 21:13
od Robert
To je jasny, v dnesni dobe se ani lidi neotoci, kdyz slysi houkat nejakej alarm, ale chci to pro svuj OSOBNI DOBREJ POCIT, ze tam je neco navic a ze to nekomu stizi praci, nez nejaka pochybna paka na volant, ne?