Stránka 1 z 2
Radenie v benzinovej verzii
Napsal: pát úno 26, 2010 10:44
od mustafa
Zdravim,
kedze cakam do rodiny druhe dieta, rozhodol som sa vymenit 12 rocne Polo classic za nejake kombi. Nechal som sa zlakat akciou
Lacetti SW 1.6, klima, mp3 radio, za 9800 Euro. Za tie peniaze v takej vybave nebol ani Ani Clio, ani Fabia, Megane, ani Astra, ani Focus ani Ceed a uz vobec nie Golf ci Oktavia.
Bol som sa povozit, predjaca vsak mal na dvore len diesel. Auto mi prislo ako pohodlne, oproti Polu velke a priestranne, tiche, na nerovnostiach netriaslo, kritizovane naklony v zakrutach pri mojom style jazdy v norme, ani udajne predimenzovany posilovac mi neprekazal. Ba i radenie, ktore je kritizovane ako nepresne a s dlhymi drahami sa mi nezdalo zle.
Ako je to s radenim v bezninovej verzii? Je ine ak v dieseli?
Je to take zufale ako pisu v recenziach? Mne sa teda nezdalo.
Re: Radenie v benzinovej verzii
Napsal: pát úno 26, 2010 10:55
od PeS
mustafa píše:Ako je to s radenim v bezninovej verzii? Je ine ak v dieseli?
Je to take zufale ako pisu v recenziach? Mne sa teda nezdalo.
No, mám Lacetti taky v dieselu a vím jen to, že převodovka pro diesel byla vyvíjena zvlášť, je tedy jiná než u benzinu. Ale určitě to není tak hrozné, jak píšou. Pravdou je, že ani převodovka od dieselu nezapadá jako u VW - ale problémy s tím nejsou. Rychlost trefíš vždy a dráhy jsou přesné.
Re: Radenie v benzinovej verzii
Napsal: sob úno 27, 2010 15:43
od karlos1
Co mě vadí na řazení je to, že po vytočení vdojky, mi tam někdy jde špatně trojka a taky to trošku zlobí v zimě, než se to zahřeje. Ale není to žádná tragedie. Teď jezdím šéfovím Traficem a myslím, že v lacetti je to řazení takové lehčí a netřeba tolik síly. Jak jsem psal, 100% to není, ale nic velkého k nespokojenosti taky ne.
Re: Radenie v benzinovej verzii
Napsal: sob úno 27, 2010 20:24
od Krtek
Nevim jestli je jiná převodovka u 1.6ky a 1.8ky ale: já byl v šoku když sem čet testy a pak koupil Soptíka. Sice je fofrklacek delší a má delší dráhy ale řazení JE přesný. Nevim co kod kde mele že neni. Do dnes (6 let a 120 tis km) mi fofrklacek ani nerezonuje a vůle fofrklacku je minimální (nenechávam taky ruku na řadičce). Řazení bych se fakt nebál. Pokud nejezdíš ostře a vyhovuje ti podvozek tak asi na autě nenajdeš chybu za ty prachy.
Re: Radenie v benzinovej verzii
Napsal: sob úno 27, 2010 20:49
od Jura
Souhlas s Krtkem. Řazení je OK, jde jen o zvyk, že má delší dráhy a každá rychlost tam "nelupne" jako třeba u Škodovek. Ale s přesností problém nemám, i po 110.000 km se klacek nemrmlá, nerachotí a to výjimečně někdy mívám pazouru nejen na opěrce ale i lehce na klacku (teda na tom, co se s ním řadí).
Jediný menší problém, že se mi hůř řadí dvojka, když je venku pod nulou a auto studený. Po pár kilákách je to OK. Jde jen o zvyk a stačí nechat při řazení dvojky otáčky spadnout tak, aby tam zkrátka pasovala. Asi je na tý dvojce nějak línej synchron nebo co.
Re: Radenie v benzinovej verzii
Napsal: sob úno 27, 2010 23:49
od PeS
To Jura:
Koukám, máš pěknou spotřebu na LPG. To Ti gratuluji. Já už se dívám po Cruzovi 1.8 - taky chci jít do plynu...
K tématu: na řazení nadává ten, kdo s tím nejezdí. Problémy u Lacetti nejsou. A výrazy v testech typu" je to gumový či nepřesný", jsou o pocotech, nikoliv o skutečnosti. Kdo s Lacetti jezdí, řekne Ti, že řazení nevěnuje žádnou pozornost - a to je hlavní - prostě chodí to jako hodinky
Re: Radenie v benzinovej verzii
Napsal: ned úno 28, 2010 12:41
od mustafa
dakujem za odpovede.
zda sa ze na slovenske a ceske testy a recenzie co su na internete sa neoplati vobec pozerat. pokial clovek nema auto od VW koncernu. VW ci Skodovky maju vzdy vybornu recenziu
Re: Radenie v benzinovej verzii
Napsal: ned úno 28, 2010 17:30
od Jura
PeS píše:To Jura:
Koukám, máš pěknou spotřebu na LPG. To Ti gratuluji. Já už se dívám po Cruzovi 1.8 - taky chci jít do plynu...
Díky, snažím se
Jezdím denně 30 km do práce z toho je cca 20 mimo město, jezdím většinou "normální" jízdou, nesnažím se o nějaký eko, nezdržuju, ale taky nezávodím. A taky si to umí pěkně polknout, když se jezdí rychleji nebo víc po městě. Nedá se jet pod cca 8, umí to i za 10, ale jsem moc spokojenej. Plyn montovala a servisuje Gera v Hradci Králové, sekvence Elpigaz.
Jo a Cruze v 1.8, to je taky můj sen, byl jsem ho s Chevymanem projet a luxus... No a v plynu, to by byla pohádka.
Re: Radenie v benzinovej verzii
Napsal: ned úno 28, 2010 20:53
od PeS
Jura píše:PeS píše:To Jura:
Koukám, máš pěknou spotřebu na LPG. To Ti gratuluji. Já už se dívám po Cruzovi 1.8 - taky chci jít do plynu...
Díky, snažím se
Jezdím denně 30 km do práce z toho je cca 20 mimo město, jezdím většinou "normální" jízdou, nesnažím se o nějaký eko, nezdržuju, ale taky nezávodím. A taky si to umí pěkně polknout, když se jezdí rychleji nebo víc po městě. Nedá se jet pod cca 8, umí to i za 10, ale jsem moc spokojenej. Plyn montovala a servisuje Gera v Hradci Králové, sekvence Elpigaz.
Jo a Cruze v 1.8, to je taky můj sen, byl jsem ho s Chevymanem projet a luxus... No a v plynu, to by byla pohádka.
Jo, já taky měl všechna svá auta montovaná u Gery a s Cruzem tam půjdu taky. Ale zatím nemá homologaci. Ale mě se to týká až po prázdnbinách. Ať Ti to jezdí!
Re: Radenie v benzinovej verzii
Napsal: čtv bře 11, 2010 22:01
od jindrasourek
Ahoj, řazení v benzínu 1,6 neni teda žádnej med. Zvlášť v zimě. Když se auto zahřeje tak jakš takš, ale stejně se tam rychlost vždycky musí silou natlačit - zvlášť dvojka a trojka. A ranní podřazení z 3 na 2 při -10°C je zážitek.
Koupil jsem auto, když mělo najeto 66000 km (doufám). Teď mám 120000 km a subjektivně se mi zdá, že řazení jde o něco lépe.
Re: Radenie v benzinovej verzii
Napsal: pát bře 12, 2010 11:55
od mustafa
jindrasourek píše:Ahoj, řazení v benzínu 1,6 neni teda žádnej med. Zvlášť v zimě. Když se auto zahřeje tak jakš takš, ale stejně se tam rychlost vždycky musí silou natlačit - zvlášť dvojka a trojka. A ranní podřazení z 3 na 2 při -10°C je zážitek..
uvidime, buduci tyzden auto idem prebrat tak uvidim. kazdopadne nepanuje zhoda ohladom radenia. niektori hovoria ze je dobre, ini hovoria, ze tam treba kvalty pretlacat, ini zasa ze paka chodi prilis lahko a kulisa je uplne necitatelna a nejasna, ini ze je prilis presna a neda sa do nej trafit.
myslim vsak ze si proti tomu 12 rocnemu Polu ktore mam teraz rozhodne polepsim.
Re: Radenie v benzinovej verzii
Napsal: pon bře 22, 2010 21:18
od mustafa
tak a uz ho mam doma. zatial som presiel len 100 km takze je skoro hodnotit ale nie je to take strasne, aj ked na tu trojku si musim zvyknut
cely problem je v tom, zda sa ze sa treba trafit do kulisy, myslim ze to dostanem po nejakom case do ruky a bude to v pohode
inak je auto fajn, pohodlne, priestranne, tiche, teda to co som potreboval
Re: Radenie v benzinovej verzii
Napsal: pon bře 22, 2010 23:39
od Krtek
Kam se potřebuješ trefit ? Já zatim v každym autě řadim trojku tak, že do fofrklacku strčim rovně dopředu a je to tam. Nikde žádnej problém.
Re: Radenie v benzinovej verzii
Napsal: úte bře 23, 2010 08:32
od mustafa
mne sa zda ze treba strcit rovno ale zaroven aj mierne doprava. ale mozno to je len otazka zvyku
ostatne kvalty su v pohode
Re: Radenie v benzinovej verzii
Napsal: pát bře 26, 2010 18:08
od mustafa
tak som sa s tym radenim trochu skamaratil a je to v pohode. chcelo si to len trochu zvyknut
zatial mam z auta dobre dojmy, prekvapivo tiche, sedacky su pohodlne, ppodvozok pekne hladi nerovnosti, priestoru dost, nejake naklony v zakrutach som neregistroval, taha to podla mna slusne, aj ked tu neviem posudit. o spotrebe zatial nema zmysel hovorit
takze zatial spokojnost