Stránka 1 z 1

Po diagnostice přední nápravy

Napsal: pon zář 27, 2004 13:57
od Ondras
Tak jsem si nechal prohlídnout přední nápravu, protože jsem začal cítit vůle v řízení. Hlavně při přejezdu nerovností (kostky, koleje) byly ve volantu cítit kovové rázy. Předpokládal jsem, že to bude špatně nastavené předpětí v převodce řízení, ale ta je OK. Výsledek je ten, že po 103000 km je vytlučený levý vnější čep řízení a pravý je na nejlepší cestě ho následovat. V obou ložiscích jsou mírné vůle. Takže na pořadu dne bude repase za asi 3000 za matroš a 1000 za práci. Asi to nechám udělat všecko naráz. Uvažuju, jestli zároveň nevyměním i kotouče, ale ty se jeví OK, ještě je přeměřím. Ramena vč. uložení jsou OK.

Re: Po diagnostice přední nápravy

Napsal: pon zář 27, 2004 17:50
od jakub
Ondras píše:Uvažuju, jestli zároveň nevyměním i kotouče, ale ty se jeví OK, ještě je přeměřím. Ramena vč. uložení jsou OK.
jestli jsou puvodni, tak bych je (osobne) menil, cim driv, tim lip, at to mas sesedly pred zimou, ale ber to tak, ze to imho bude spis otazka prevence (jakoze je nedojedes fakt az nadoraz) ...

Napsal: stř zář 29, 2004 19:30
od petrm
No jestli chceš dělat přední ložiska tak si ty kotouče dobře rozmysli protože jinak je to stejná práce dvakrát a kolikrát se musí dělat i ložiska i když se dělají jen kotouče ;) samozřejmě né vždy ale když to uděláš najednou máš jistotu 8)

Napsal: čtv zář 30, 2004 07:51
od Ondras
No zvážím to. Právě proto, že se to dělá při jednom. Nevím proč to korejci vymysleli s těma kotoučema tak blbě. Proč pro boha nejsou chycené vně náboje jako např u vaterlandwagenu a spol.? To bych si je vyměnil sám :( až by to bylo skutečně třeba... Musím se smířit s tím, že to bude dost pálka, ale zase snad bude na dalších 100000km pokoj ;)

Napsal: čtv zář 30, 2004 10:45
od Miloš
A co takhle koupit novýho matýska :D

Napsal: čtv zář 30, 2004 11:14
od Ondras
Miloš píše:A co takhle koupit novýho matýska :D
To bych tomu svýmu neudělal, alespoň prozatím ne. Je tam citová vazba ;) . Za tuhle plánovanou opravu i s kotoučem dám okolo 9000Kč. Kromě čepů, ložisek a kotoučů je tam ještě přetěsnění vany, výměna oleje a další úkony při 105.000 km prohlídce. Nový by mě vyšel podstatně dráž.

Jinak otec docela vážně uvažuje o výměně svého tříletého M2 0.8 za M3 jakmile bude na trhu. Tak jsem zvědaf, jestli nemluvil do luftu. Jeho M2 je takový smůlovatý kousek, takže je to dost reálné.

Napsal: pon říj 04, 2004 21:11
od shaman
Ondras píše:
Miloš píše:A co takhle koupit novýho matýska :D
To bych tomu svýmu neudělal, alespoň prozatím ne. Je tam citová vazba ;) . Za tuhle plánovanou opravu i s kotoučem dám okolo 9000Kč. Kromě čepů, ložisek a kotoučů je tam ještě přetěsnění vany, výměna oleje a další úkony při 105.000 km prohlídce. Nový by mě vyšel podstatně dráž.

Jinak otec docela vážně uvažuje o výměně svého tříletého M2 0.8 za M3 jakmile bude na trhu. Tak jsem zvědaf, jestli nemluvil do luftu. Jeho M2 je takový smůlovatý kousek, takže je to dost reálné.
Jak to? Má nějaké vážnější problémy? Hynek

Napsal: pon říj 04, 2004 21:35
od Ondras
shaman píše:Jak to? Má nějaké vážnější problémy? Hynek
No vážnější ani ne, ale prostě je s tím každou chvíli něco. Během záruky už se měnily všechny vstřikovače, záhy po zakoupení EEGR ventil (častá bolest M2), jedno rameno (z ničeho nic začalo třískat), převodovka neudržela pětku apod. Auto je línější než třeba můj kus, a to i po montáži koničáku.

Pokud by to byl ital, tak je to jednoznačně pondělní nebo páteční kousek.

Napsal: pon říj 04, 2004 21:38
od Návštěvník
Kdyby to byl Ital, tak nejezdí, ale lííííítáááááááá. Jedině Ital!

Napsal: úte říj 05, 2004 07:40
od Návštěvník
HAHAHA, nějakej fijaťák.... tak si to užij. Měl jsem 5 let UNO a jsem rád , že je to za mnou!

Napsal: úte říj 05, 2004 07:44
od Tomáš
Anonymous píše:HAHAHA, nějakej fijaťák.... tak si to užij. Měl jsem 5 let UNO a jsem rád , že je to za mnou!
To jsem psal já , jakto , že mi nefujguje ,když jsem si tam zaškrtnul automaticky se přihlásit při další návštěvě ?? Ten internet .... až já se to naučím.... Tomáš

Napsal: úte říj 05, 2004 19:01
od petrm
Ondráši tak to je opravdu nějakej smolík pacholík tolik závad a ještě k tomu takové na jednom autě sem neviděl jak píšeš EEGR je výrobní vada nového Matize vyměňují ho prý za novej a přeprogramovávají jednotku Já sem ho jen pročistil a pak to většinou taky funngovalo
Novej Matiz je línější vždy je to kvůli emisím aby plnil Euro 3 stejný je to s Nexii a Lanosem ten taky jede hůř a ještě s vyšší spotřebou