Stránka 1 z 1
SSPS
Napsal: stř úno 03, 2010 07:47
od Dr. Taby
Už párkát se mi stalo, že se mi rozsvítila kontrolka ssps, tak nevím, doufám, že tam není nějakej problém. Auto mělo od prvního rozsvícení i dvakrát diagnostiku a na nic se nepřišlo. Když vypnu motor, tak pak to zhasne a je to OK. Nemáte někdo tip, co všechno by to mohlo být?
Re: SSPS
Napsal: stř úno 03, 2010 09:01
od mzprx
posilovac riadenia ?
Re: SSPS
Napsal: stř úno 03, 2010 09:08
od Dr. Taby
Dík
. To jsem si přečetl v příručce. Jde mi o to, jestli se posilovač obecně dá rozbít, nebo jestli to je spíš kontrolka nebo řj nebo tak něco.
Re: SSPS
Napsal: stř úno 03, 2010 21:51
od Krtek
Předpokládam že kapaliny v posilovači máš asi dost co ? To by ale asi svítilo trvale kdyby jí bylo málo.
Re: SSPS
Napsal: čtv úno 04, 2010 16:16
od Dr. Taby
No už to nesvítí - tak uvidíme. Měnili mě nějakou kladku u serva - takový to větší kolo, tak jestli to nebylo tím. Uvidíme, co se bude dít.
Re: SSPS
Napsal: úte lis 22, 2011 07:24
od jirkas
Mně se kontrolka SSPS taky začala rozsvěcovat, vždycky po pár ujetých kilometrech a pak většinou svítila až do příštího vypnutí motoru. Podařilo se mi vadu předvést servisu Chevrolet a za pět stovek jsem měl verdikt: vadný řídící modul SSPS (cena okolo 7 tisíc). Naštěstí ho neměli skladem, tak přišla na řadu svépomoc. Výsledek: byl jen poškozený přívod cívky, která proudem z řídícího modulu SSPS omezuje přívod hydraulické kapaliny do posilovače při vyšších rychlostech. Průchodem proudu se poškozené místo zahřálo, zvětšil se celkový odpor a diagnostika řídícího modulu SSPS to rozpoznala a indikovala. Oprava poškozeného přívodu trvala deset minut, ale než jsem na to přišel... Zato mne hřálo ušetřených sedm tisíc.