Opět spojka(vypínací páka)
Napsal: pon led 25, 2010 20:08
Vím že o spojce tady je dost(konkrétní "přestává řadit") témat ale musím se k tomu opět vrátit
minulý týden ve čtvrtek (21.1.2010) mi přestala za jízdy řadit Nexie,(z ničeho nic bez jakéhokoli varování) šlo to jen při nastartování respekt. na 3 rychl.stupen abych dojel
.Hned jsem šel na net abych se dozvěděl co by stím mohlo být.Takže s toho vyplynula prasklá vyp.páka spojky,i když to vůbec tak nevypadalo,(jak se všude dočítám tak nejde vyndat šroub co drží vyp.vydličku což mě vůbec netěší a že budu muset vařit ze zhora)
po vypodložení auta abych ho měl hezky výše a po oddělání spodního krytu zjištuji že je to opravdu prasklá vrchní páka ,upozornuji že pořád držela až když jsem zabral víc abych se přesvědčil tak lupla.
Takže po dlouhých zkouškách zjištuji že opravdu nejde šroub vyndat co stím?? ,stejně mi to nedalo abych musel vařit na autě.
takže povoluji převodovku kolem dokola,nechávám šrouby,podpírám převodovku(to proto že je povolen i silentblok a odtahuji(cca 3cm) na tolik že se mi podaří ten šroub v pohodě vyndat a celou osičku vyndat vrchem.
Venku po nějakém nastavení aby do sebe zapadl původní svár ji označuji,vyvrtám i zahloubím a podaří se mi ji v poh.zavařit.
pak nastává zpětná montáž (ještě podotýkám že jsem si musel pro jistotu označit ze spodu drážku pro šroub abych to nemusel pak tolik natáčet)utáhnout převodovku zpět a všechno podotahovat.
po tom všem jedu auto vyzkoušet a v poho.......
Jen jsem se musel k tomuto tématu vrátit protože nikde jsem tu nenašel,že na vyndání toho šroubu se může povolit převodovka a stačí ji jen povysunout a snad to taky někomu pomůže
minulý týden ve čtvrtek (21.1.2010) mi přestala za jízdy řadit Nexie,(z ničeho nic bez jakéhokoli varování) šlo to jen při nastartování respekt. na 3 rychl.stupen abych dojel
.Hned jsem šel na net abych se dozvěděl co by stím mohlo být.Takže s toho vyplynula prasklá vyp.páka spojky,i když to vůbec tak nevypadalo,(jak se všude dočítám tak nejde vyndat šroub co drží vyp.vydličku což mě vůbec netěší a že budu muset vařit ze zhora)
po vypodložení auta abych ho měl hezky výše a po oddělání spodního krytu zjištuji že je to opravdu prasklá vrchní páka ,upozornuji že pořád držela až když jsem zabral víc abych se přesvědčil tak lupla.
Takže po dlouhých zkouškách zjištuji že opravdu nejde šroub vyndat co stím?? ,stejně mi to nedalo abych musel vařit na autě.
takže povoluji převodovku kolem dokola,nechávám šrouby,podpírám převodovku(to proto že je povolen i silentblok a odtahuji(cca 3cm) na tolik že se mi podaří ten šroub v pohodě vyndat a celou osičku vyndat vrchem.
Venku po nějakém nastavení aby do sebe zapadl původní svár ji označuji,vyvrtám i zahloubím a podaří se mi ji v poh.zavařit.
pak nastává zpětná montáž (ještě podotýkám že jsem si musel pro jistotu označit ze spodu drážku pro šroub abych to nemusel pak tolik natáčet)utáhnout převodovku zpět a všechno podotahovat.
po tom všem jedu auto vyzkoušet a v poho.......
Jen jsem se musel k tomuto tématu vrátit protože nikde jsem tu nenašel,že na vyndání toho šroubu se může povolit převodovka a stačí ji jen povysunout a snad to taky někomu pomůže