Nubira- vyšší otáčky volnoběhu, přehřívání chladící kapaliny
Napsal: úte led 05, 2010 01:35
Nubira 1.6 -
Začátek patáliíí popíšu asi takhle...
Všimnul sem si že se mi po nějaké době jízdy rozsvítí kontrolka check..
Po kontrole motoru sem nasel prasklou hadici chladici kapaliny vedouci k motoru a zjistil ze jezdim bez chladici kapaliny...
Hadici sem opravil, dolil vodu misto chladici kapaliny.. Ale kontrolka se rosvitila opet po zahřátí motoru.
Zároveň se od nastartování postupně zvyšují otáčky volnoběhu až k cca 1400 až 1500, zde mírně kolísají a kolísají i během zvyšování.
Kódy závad hlásí zvyšené volnoběžné otáčky a vysokou teplkotu chladící kapaliny...
Napřed sem podezření na termostat. Ten sem vyměnil, ale je to pořád stejný.
Nezkoušel sem reset řídící jednotky, ten asi udělám teď.
Dále sem si všimnul že ta kontrolka check se nerozsvití když jedu mimo město a nedám motoru šanci jet na volnoběh..
Neví někdo kde může být problém?
Může v tom hrát roli, že je tam teď voda místo chladící kapaliny?
Může hrát roli starý olej? Ten jdu měnit příští týden?
Nějaké jiné nápady?
(inak jsem celkem daleko z čech takže auto nemůžu nikam přivézt ukázat....)
Začátek patáliíí popíšu asi takhle...
Všimnul sem si že se mi po nějaké době jízdy rozsvítí kontrolka check..
Po kontrole motoru sem nasel prasklou hadici chladici kapaliny vedouci k motoru a zjistil ze jezdim bez chladici kapaliny...
Hadici sem opravil, dolil vodu misto chladici kapaliny.. Ale kontrolka se rosvitila opet po zahřátí motoru.
Zároveň se od nastartování postupně zvyšují otáčky volnoběhu až k cca 1400 až 1500, zde mírně kolísají a kolísají i během zvyšování.
Kódy závad hlásí zvyšené volnoběžné otáčky a vysokou teplkotu chladící kapaliny...
Napřed sem podezření na termostat. Ten sem vyměnil, ale je to pořád stejný.
Nezkoušel sem reset řídící jednotky, ten asi udělám teď.
Dále sem si všimnul že ta kontrolka check se nerozsvití když jedu mimo město a nedám motoru šanci jet na volnoběh..
Neví někdo kde může být problém?
Může v tom hrát roli, že je tam teď voda místo chladící kapaliny?
Může hrát roli starý olej? Ten jdu měnit příští týden?
Nějaké jiné nápady?
(inak jsem celkem daleko z čech takže auto nemůžu nikam přivézt ukázat....)