Jen jestli náhodou někdo neví, jak se co nejsnadněji (a aby se člověk co nejméně umazal) dostat k řemenu alternátoru u v nadpisu uvedeného auta.
Auto totiž po nastartování (za studena) píská, na 99,9% je to řemen k alternátoru a proto bych na něj chtěl stříknout trochu spreje na řemeny, aby dal pokoj. Potíž je, že podle schémat na internetu je ten řemen zespoda a zvrchu jsou celé rozvody zakrytované z obou stran a navíc nikde aní skulinka volného prostoru.
Díky předem za případný tip, jak na to...
Ford Escort CLX 1,8 TD (1992) - pískající řemen
Moderátoři: Blue Lanos, pejee, lomngi
Ford Escort CLX 1,8 TD (1992) - pískající řemen
• EX: Daewoo Leganza 2.0 CDX (12/2002) • černá metalíza • 16V 93kW (T20SED)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
- Reklama
Re: Ford Escort CLX 1,8 TD (1992) - pískající řemen
Ahoj skus ked budeš mat naštartované auto ten remen poliat vodou to je skúška mal by prestat no a potom už len vymenit za nový dostaneš sa k nemu len zo spodu kde je alternátor dal som aj obrázok ak Ti to pomôže ale mazat remen to som ešte nevidel
- Přílohy
-
- 10.png (196.74 KiB) Zobrazeno 1884 x
Re: Ford Escort CLX 1,8 TD (1992) - pískající řemen
Takže jen zespodu, tušil jsem to.
Spreje na řemen vyrábí třeba firmy, co dělají např. i lepidla, v mém případě je to tento:
http://www.loctite.as/?p=productsMore&i ... -na-remeny
...a u Fiata Punto se nadmíru osvědčil! U Punta byl totiž problém, že i když se koupil nový řemen a napnulo se to nadoraz, tak to prostě nestačilo a za studena hned po nastartování při rozjezdu to prostě pískalo (zřejmě tam někdo měnil nějakou kladku, která nemá zcela odpovídající rozměry). Po aplikaci spreje to přestalo. Jinak pískající řemen je prý u Fordů častý problém a sprej je podle mě jednodušší řešení, než lézt pod auto s nářadím a lámat si tam klouby.
Spreje na řemen vyrábí třeba firmy, co dělají např. i lepidla, v mém případě je to tento:
http://www.loctite.as/?p=productsMore&i ... -na-remeny
...a u Fiata Punto se nadmíru osvědčil! U Punta byl totiž problém, že i když se koupil nový řemen a napnulo se to nadoraz, tak to prostě nestačilo a za studena hned po nastartování při rozjezdu to prostě pískalo (zřejmě tam někdo měnil nějakou kladku, která nemá zcela odpovídající rozměry). Po aplikaci spreje to přestalo. Jinak pískající řemen je prý u Fordů častý problém a sprej je podle mě jednodušší řešení, než lézt pod auto s nářadím a lámat si tam klouby.
• EX: Daewoo Leganza 2.0 CDX (12/2002) • černá metalíza • 16V 93kW (T20SED)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)