Ford Escort CLX 1,8 TD (1992) - pískající řemen

Vše co se týká techniky, zapojení, ND

Moderátoři: Blue Lanos, pejee, lomngi

Odpovědět
Uživatelský avatar
Slam
Příspěvky: 2768
Registrován: čtv úno 23, 2006 13:07
Bydliště: Hradec Králové

Ford Escort CLX 1,8 TD (1992) - pískající řemen

Příspěvek od Slam »

Jen jestli náhodou někdo neví, jak se co nejsnadněji (a aby se člověk co nejméně umazal) dostat k řemenu alternátoru u v nadpisu uvedeného auta.

Auto totiž po nastartování (za studena) píská, na 99,9% je to řemen k alternátoru a proto bych na něj chtěl stříknout trochu spreje na řemeny, aby dal pokoj. Potíž je, že podle schémat na internetu je ten řemen zespoda a zvrchu jsou celé rozvody zakrytované z obou stran a navíc nikde aní skulinka volného prostoru. :?

Díky předem za případný tip, jak na to...
• EX: Daewoo Leganza 2.0 CDX (12/2002) • černá metalíza • 16V 93kW (T20SED)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
Reklama
 

Uživatelský avatar
HusarJan
Příspěvky: 1386
Registrován: čtv led 15, 2009 01:07
Bydliště: MARTIN

Re: Ford Escort CLX 1,8 TD (1992) - pískající řemen

Příspěvek od HusarJan »

Ahoj skus ked budeš mat naštartované auto ten remen poliat vodou to je skúška mal by prestat no a potom už len vymenit za nový ;) dostaneš sa k nemu len zo spodu kde je alternátor dal som aj obrázok -P ak Ti to pomôže ale mazat remen to som ešte nevidel :D
Přílohy
10.png
10.png (196.74 KiB) Zobrazeno 1884 x
Uživatelský avatar
Slam
Příspěvky: 2768
Registrován: čtv úno 23, 2006 13:07
Bydliště: Hradec Králové

Re: Ford Escort CLX 1,8 TD (1992) - pískající řemen

Příspěvek od Slam »

Takže jen zespodu, tušil jsem to. :(

Spreje na řemen vyrábí třeba firmy, co dělají např. i lepidla, v mém případě je to tento:

http://www.loctite.as/?p=productsMore&i ... -na-remeny

...a u Fiata Punto se nadmíru osvědčil! -i U Punta byl totiž problém, že i když se koupil nový řemen a napnulo se to nadoraz, tak to prostě nestačilo a za studena hned po nastartování při rozjezdu to prostě pískalo (zřejmě tam někdo měnil nějakou kladku, která nemá zcela odpovídající rozměry). Po aplikaci spreje to přestalo. Jinak pískající řemen je prý u Fordů častý problém a sprej je podle mě jednodušší řešení, než lézt pod auto s nářadím a lámat si tam klouby. ;)
• EX: Daewoo Leganza 2.0 CDX (12/2002) • černá metalíza • 16V 93kW (T20SED)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
Odpovědět

Zpět na „Technická Sekce“