Stránka 1 z 4

EURO NCAP 5*

Napsal: stř lis 25, 2009 13:46
od chevyman
Chevrolet Cruze získal nejvyšší evropské hodnocení pět hvězdiček za bezpečnost

Dosud nejvyšší skóre v testech čelního a bočního nárazu v historii EuroNCAP
Nový Chevrolet Cruze je v tomto roce druhým nejlépe hodnoceným vozem v ochraně dospělých pasažérů


Curych. Chevrolet Cruze, globální kompaktní sedan, si vysloužil nejvyšší ocenění pěti hvězdičkami od European New Car Assessment Program (EuroNCAP). Nejnovější výsledky hodnocení bezpečnosti byly zveřejněné dnes.

Podle EuroNCAP získal Cruze 79 bodů ze 100, čímž se stal jedním z nejbezpečnějších osobních automobilů. Cruze dosáhnul 96% v hodnocení ochrany dospělých pasažérů a dostal se tak na druhé místo mezi automobily hodnocenými v tomto roce, přičemž porazil všechny testované vozy prémiových značek.

Cruze získal maximální počet 16 bodů za zkoušku čelního nárazu s překrytím (offset) a maximální počet 8 bodů za boční náraz do pohyblivé deformovatelné bariéry. Cruze je prvním osobním automobilem, který získal maximální počet bodů současně v obou uvedených zkouškách od začátku hodnocení nárazových testů EuroNCAP v roce 1997.

Nezávislá evropská zkušební organizace ocenila nový kompaktní sedan Chevrolet Cruze vysokým počtem 7,3 bodu z 8 možných i boční „sloupkový“ test, což je důkazem, že zpevněná boční struktura Cruze pomáhá chránit pasažéry v případě bočního nárazu. Opěrky hlavy také správně absorbovaly nárazovou energii působící na šíji v případě nárazu zezadu. Cruze dostal vysoké ocenění i za ochranu dětí a chodců.

„Jsme nadšeni z vynikajícího výsledku Chevroletu Cruze v testech bezpečnosti,“ říká Wayne Brannon, prezident a výkonný ředitel Chevrolet Europe. „Dnešní výsledky potvrzují, že Cruze je etalonem bezpečnosti. K tomu je třeba přičíst jeho výrazný design, vynikající jízdní vlastnosti a ovladatelnost i skvělý poměr cena – hodnota.“

Cruze už dříve získal ve své třídě nejvyšší hodnocení pěti hvězdičkami v Austrálii v testu Australian New Car Assessment Program (ANCAP) a Číně v Chinese New Car Assessment Program (C-NCAP).

Bezpečnost modelu Cruze je založená na pevné struktuře jeho karosérie. Cruze využívá nový systém integrace karosérie a rámu (BFI, body-frame integral) doplněný jemně doladěnými díly podvozku. Systém BFI, povrchová struktura karosérie a rám jsou zkonstruované jako jediná jednotka, poskytující zvýšený stupeň tuhosti a stabilnosti.

64% struktury je tvořeno z vysokopevnostní oceli, což zabezpečuje vysokou úroveň ochrany. Zesílení úchytů zámků dveří a kapot, použití ultra vysoko pevnostní oceli na B- sloupky a účinné hliníkové prvky nárazníků dále přispívají k maximální bezpečnosti.
V standardní výbavě modelu Cruze je zahrnutá široká škála prvků aktivní a pasivní bezpečnosti, obvyklá jen u dražších modelů:

• Stabilizační systém Electronic Stability Control
• Kontrola trakce (Traction Control)
• ABS
• Brzdový asistent
• Elektronické rozdělování brzdné síly
• Šest airbagů - řidiče, spolujezdce, přední boční a okenní airbagy
• Upozornění na nezapnuté bezpečnostní pásy, předpínače bezpečnostních pásů na obou jejich ukotveních s omezovači zádržné síly

Cruze patří do rodiny nových malých, kompaktních vozů a vozů střední třídy, nabízených na trzích po celém světě. Vyrábí se, nebo se bude vyrábět v Koreji, Rusku a v USA; prodává se ve 130 státech světa.

Re: EURO NCAP 5*

Napsal: stř lis 25, 2009 14:19
od honza72
Je to ŠPICA!!! :D

Re: EURO NCAP 5*

Napsal: stř lis 25, 2009 16:14
od Krtek
S tvym svolenim bych si to dovolil překopčit ke kámošum na mujsobí fórum, ať viděj.

Re: EURO NCAP 5*

Napsal: stř lis 25, 2009 19:58
od stepan
Tady posílam odkaz kde sa na všechno můžete podívat http://www.euroncap.com/results/chevrol ... 9/376.aspx -i

Re: EURO NCAP 5*

Napsal: stř lis 25, 2009 20:40
od chevyman
Krtek píše:S tvym svolenim bych si to dovolil překopčit ke kámošum na mujsobí fórum, ať viděj.
Jen aby to rozdejchali..... :roll: -i

Re: EURO NCAP 5*

Napsal: čtv lis 26, 2009 15:46
od Krtek

Re: EURO NCAP 5*

Napsal: pát lis 27, 2009 10:25
od Slam
Krtek píše:No debata započala..
http://cafe.mujsob.cz/read.php?3,204586
"No on Cruze už je v korei jenom vyráběnej. Vývoj byl naštěstí v americe a asi i evropě."
To je ovšem jen Tvůj pocit, stačí, když si najdeš, kdo byl třeba šéfdesignerem atd. ;)

Re: EURO NCAP 5*

Napsal: pát lis 27, 2009 16:17
od Krtek
takže furt korejec ? :( Že já ty reklamní žvásty furt žeru.

Re: EURO NCAP 5*

Napsal: sob lis 28, 2009 22:08
od Hanzy
CRUZE -i Novy SPARK rovnez jen AVEO nejak je slabe...
http://www.autorevue.cz/Magazin/Nove-cr ... fault.aspx

Re: EURO NCAP 5*

Napsal: sob lis 28, 2009 22:22
od Krtek
No tak pokud Aveo je katastrofální Kalos což JE tak se neni čemu divit. Zlepší se to až udělaj nový auto v tomhle segmentu.

Re: EURO NCAP 5*

Napsal: ned lis 29, 2009 16:54
od Slam
Hanzy píše:CRUZE -i Novy SPARK rovnez jen AVEO nejak je slabe...
A není to třeba tím, že nové Lacetti (Cruze) a Matiz (Spark) jsou po všech stránkách zcela nová auta, zatímco Aveo je minimálně 5 let staré, i když s faceliftem? :idea:

Re: EURO NCAP 5*

Napsal: ned lis 29, 2009 22:13
od miura
Krtek píše:takže furt korejec ? :( Že já ty reklamní žvásty furt žeru.
nerad bych kecal, ale mám dojem, že do korejského vývojového střediska investoval chevrolet dost financí a přesunul tam velkou část vývoje pro celý koncert.

Re: EURO NCAP 5*

Napsal: ned lis 29, 2009 23:14
od Krtek
ajajaj... takže investice jenom proto aby se zas ušetřilo. Asi nechápou že korejský designéři dělaj auta co se líběj korejcum :( Halvně jak v prospektech machrujou evropou, amerikou testum a najetejm km tady u nás.

Re: EURO NCAP 5*

Napsal: pon lis 30, 2009 09:49
od Slam
Já myslím, že až na krachující SsangYong korejci už pochopili, jak na design... Nebo Tobě se snad Cruze nelíbí? ;)

Re: EURO NCAP 5*

Napsal: pon lis 30, 2009 11:06
od xsoftx
Korejský? - globální!! :D . Třeba ten centrální modrozelený display co je v LT je úplně stejný v CAMARU :) tlačítka na volantu, přepínače světel atd. najdete v modelech oplu....to nezmiňuji podvozek....korejský?Má lepší výsledky než nějaké evropské modely....takže třeba korejský....ale líbí se.........

Co mě vadí v designu auta, jsou ty plastové záslepky na konci zadních oken........