Stránka 1 z 1

Ranní starty

Napsal: pon lis 23, 2009 14:56
od megajvr
Mám menší dotaz :?: Ráno, když venkovní teplota klesne pod +5 stupňů mám menší problém se startováním svého auta. Otočím klíčkem, motor naskočí, najede na vyšší otáčky (cca 1000ot/min) a hned zdechne. Nastartuji podruhé, potřetí a teprvé po čtvrté motor běží. :( A nebo musím hned po startu držet vyšší otáčky sám ,až se motor chytne (běží sám).
Potom už běhěm dne není žádný problém, auto startuje kdykoliv chci i po delší době stání. Tak včem je asi problém?????Samozřejmě pokud teplota další den je vyšší než 5 st., tak auto startuje normálně :roll:
Budu rád za každou seriózní i neseriózní radu :PP:

Re: Ranní starty

Napsal: úte lis 24, 2009 00:19
od palikx
predpokladam ten samy problem co felicie a vw a podobne s elektronickym plynem.tedy klapka.potrebuje vycistit a nastavit.pak by to zas melo fungovat.

Re: Ranní starty

Napsal: úte lis 24, 2009 06:46
od megajvr
Bude tedy stačit klapku prostříkat sprejem přímo na autě, nebo je potřeba ten nesmysl vymontovat a pořádně pročistit?
A nastavit pomocí diagnostiky (rozumím tomu dobře) 8)

Re: Ranní starty

Napsal: úte lis 24, 2009 16:11
od Serpico
...trošku si dovolím zaskočit za Pavla, megavr napsal, Ti že jde o nečistoty tak je odstraň a není co řešit , když se ta klapka " zavře " tak tam jsou ještě takový dírky - otvory kanálky v tubuse no a to právě chce komplet vyčistit nejlépe demontovat vymejt třeba v benzínu a vše ješte profouknout kompresorem, sprey v podstatě nepotřebuješ jde jenom o čistotu...a diagnostiku taky nemusíš...vono když to rozdělaš tak uvidí co je tam bordelu pod krokoměrem, volnoběhem atd.


mějte se fajn

Re: Ranní starty

Napsal: úte lis 24, 2009 21:28
od palikx
no pozor
tohle je uplne neco jineho nez stare klapky.
tahle je jiz vcelku s motorkem a nejde se k nemu dostat-nesmi se-a pokud se to cele umyje benzinem muze byt konec.
tato klapka se cisti jen v miste kde prochazi vzduch tedy sprej na karburator staci.nejlepe pri behu motoru opatrne.
nastaveni-tahle klapka uz potrebuje zakladni nastaveni.tedy musi s ni diagnostika pohnout z minima do maxima aby si nalezla polohy a mohla dale spravne regulovat.
teoreticky po vycisteni a najezdeni nejakych km by se mohla srovnat sama ale treba u felicie to tak nefunguje musi se ji pomoct.

Re: Ranní starty

Napsal: úte lis 24, 2009 21:34
od megajvr
No nejdřív to zkusím s tím sprejem - myslím že tím nic nezkazím. A pak se ukáže ;) Zatím díky za vaše rady :PP:

Re: Ranní starty

Napsal: úte lis 24, 2009 23:52
od Serpico
...tak sorry, ...no trochu mi to připomělo 1,6 u Škody s motorem od volskwagenu ( doslovný překlad levný automobil...) nechodila mi klapka a bum výměna celého monokoku, prostě to je tam vcelku 16 200 Kč za ks v roce 2002...

Inu mějte se fajn