Stránka 1 z 1

Posilovač řízení

Napsal: sob lis 21, 2009 13:11
od pelopones
Captivu vlastním takřka rok ve verzi LT MEDIUM 2,0 diesel - 110 kW / 150 k .
S autem jsem moc spokojený - jediné co mi vadí je přeposilované řízení, což je asi znak spousty korejských aut. Nejvíce to vadí při vyšších rychlostech , kdy auto lehce strácí směrovou stabilitu. Původně jsem měl objednánu HIGH verzi, kde je stabilizátor řízení s proměnlivým účinkem, ale nakonec jsem si musel koupit MEDIUM verzi, protože jsem s koupí dost pospíchal před koncem roku a HIGH nebyla v požadovaném provedení takhle rychle dostupná.
Měl bych dvě otázky :
- jak je na tom ta proměnlivost posilovače u HIGH verze ? Je to při vyšších rychlostech dostatečně tuhé ?

- neřešil někdo výměnu posilovače, tak aby nahradil standartní za verzi s proměnlivým účinkem a kolik by to cca stálo

Re: Posilovač řízení

Napsal: sob lis 21, 2009 14:06
od Krtek
já se vůbec divim že nejde nastavit tuhost posilovače jako u blbý fábie. Tam má několik stupňů a servis ti nastaví kterej chceš.

Re: Posilovač řízení

Napsal: ned lis 22, 2009 08:59
od mzprx
Skus pri vyssej rychlosti nechytat volant. :lol:

Re: Posilovač řízení

Napsal: stř pro 16, 2009 00:12
od Bullmastiff
pelopones píše:Captivu vlastním takřka rok ve verzi LT MEDIUM 2,0 diesel - 110 kW / 150 k .
S autem jsem moc spokojený - jediné co mi vadí je přeposilované řízení, což je asi znak spousty korejských aut. Nejvíce to vadí při vyšších rychlostech , kdy auto lehce strácí směrovou stabilitu. Původně jsem měl objednánu HIGH verzi, kde je stabilizátor řízení s proměnlivým účinkem, ale nakonec jsem si musel koupit MEDIUM verzi, protože jsem s koupí dost pospíchal před koncem roku a HIGH nebyla v požadovaném provedení takhle rychle dostupná.
Měl bych dvě otázky :
- jak je na tom ta proměnlivost posilovače u HIGH verze ? Je to při vyšších rychlostech dostatečně tuhé ?

- neřešil někdo výměnu posilovače, tak aby nahradil standartní za verzi s proměnlivým účinkem a kolik by to cca stálo
Mám verzi High - posilovač mi přijde Ok i při cca 180 na tachometru (víc to ani moc nechce jet) :-)

Re: Posilovač řízení

Napsal: stř pro 30, 2009 20:02
od JRD McLAREN
no aby ste ftom mali jasnejsie..

su dva typy servocerpadiel,..
jedno prehana servoolej stale, co znamena ze vo velkych rychlostiach ide volant az neprijemne lahko..
a druhe ma elektroventil + riadiaca elektronika, toto po dosiahnuti urcitej rychlosti olej prestane tlacit...
..co znamena ze pri vyssej rychlosti (tusim nad 30km/h) volant prijemne stuhne..
a vodic ma lepsiu spetnu vezbu od kolies..