Posilovač řízení
Napsal: sob lis 21, 2009 13:11
Captivu vlastním takřka rok ve verzi LT MEDIUM 2,0 diesel - 110 kW / 150 k .
S autem jsem moc spokojený - jediné co mi vadí je přeposilované řízení, což je asi znak spousty korejských aut. Nejvíce to vadí při vyšších rychlostech , kdy auto lehce strácí směrovou stabilitu. Původně jsem měl objednánu HIGH verzi, kde je stabilizátor řízení s proměnlivým účinkem, ale nakonec jsem si musel koupit MEDIUM verzi, protože jsem s koupí dost pospíchal před koncem roku a HIGH nebyla v požadovaném provedení takhle rychle dostupná.
Měl bych dvě otázky :
- jak je na tom ta proměnlivost posilovače u HIGH verze ? Je to při vyšších rychlostech dostatečně tuhé ?
- neřešil někdo výměnu posilovače, tak aby nahradil standartní za verzi s proměnlivým účinkem a kolik by to cca stálo
S autem jsem moc spokojený - jediné co mi vadí je přeposilované řízení, což je asi znak spousty korejských aut. Nejvíce to vadí při vyšších rychlostech , kdy auto lehce strácí směrovou stabilitu. Původně jsem měl objednánu HIGH verzi, kde je stabilizátor řízení s proměnlivým účinkem, ale nakonec jsem si musel koupit MEDIUM verzi, protože jsem s koupí dost pospíchal před koncem roku a HIGH nebyla v požadovaném provedení takhle rychle dostupná.
Měl bych dvě otázky :
- jak je na tom ta proměnlivost posilovače u HIGH verze ? Je to při vyšších rychlostech dostatečně tuhé ?
- neřešil někdo výměnu posilovače, tak aby nahradil standartní za verzi s proměnlivým účinkem a kolik by to cca stálo