Stránka 1 z 2

Re: JAK JSTE SPOKOJENI S AUTORIZOVANÝM SERVISEM

Napsal: čtv říj 01, 2009 20:22
od Korda
SRBASERVIS - bavit se s technikem je jak bavit se s blbcem -P

Re: JAK JSTE SPOKOJENI S AUTORIZOVANÝM SERVISEM ??

Napsal: čtv říj 01, 2009 20:33
od ladinek
-P no byl jsem v servisu s poškozenou palubkou a vymluvy ,vymluvy,vymluvy.
Když prodávaj slíbí aji ....ale až se něco stane nehledají chybu na autě ,ale na Vás!!!
a nedělal jste ,a my víme ale...,tu výměnu vám asi neschválí,můžeme to vypodložit a blablabla!!!

sakra za ty peníze chci nový kus dílu když je to teprve dva měsíce nový !!!!!!!!!!!!!naštvanej jsem byl dost :PP:

Re: JAK JSTE SPOKOJENI S AUTORIZOVANÝM SERVISEM ??

Napsal: čtv říj 01, 2009 21:01
od Vojta
Z uvedených možností nemůžu hlasovat pro žádnou, protože mimo Hradce jsem v žádném z těchto servisů nebyl a Hradec už stojí za prd.
Můj favorit je Rychnov nad Kněžnou.

Re: JAK JSTE SPOKOJENI S AUTORIZOVANÝM SERVISEM ??

Napsal: čtv říj 01, 2009 21:11
od HusarJan
Ahojte neni servis ako servis ten správny treba hladat a verím tomu,ked ho nájdete že tam budete chodit stále ;) a hlavne vela km bez závad Vám praje Johny :PP:

Re: JAK JSTE SPOKOJENI S AUTORIZOVANÝM SERVISEM ??

Napsal: sob říj 03, 2009 12:11
od Serpico
...no já už jsem se " značkovými " SRBY už dávno v minulosti skončil ( závadu neodstranili..), nucené sponzorování viz. příspěvky a tak teď mám servizione Meliccaro s palikxem coby mechanikem a to paar exelent a domácím prostředím (... jo a na dílně mají pohodlné manažerské sedačky ), kousek od mého bydliště, ...no nedávno jsem prý špatně vypadal a tak jsem dostal flašku domácí slivovice, abych prý se napravil ( špatný TK...), no druhý takový servis se špatně hledá...

Inu i Vám přeji dobré mechaniky, servisy...

Re: JAK JSTE SPOKOJENI S AUTORIZOVANÝM SERVISEM ??

Napsal: sob říj 03, 2009 19:52
od FoXo
Hah to radsej nie a zatial nie okrem toho ze je drahy :)

Re: JAK JSTE SPOKOJENI S AUTORIZOVANÝM SERVISEM ??

Napsal: sob říj 03, 2009 20:08
od V.Brousek
Já jsem byl spokojen ze servisem p. Havla v Rumburku, kde přístup k zákazníkovi byl perfektní -i . Bylo to sice před více jak 6 lety ( zatím jsem servis nepotřeboval) , ale pokud vím, tak k němu jezdí Vazoun a musel by se vyjádřit.

Re: JAK JSTE SPOKOJENI S AUTORIZOVANÝM SERVISEM ??

Napsal: ned říj 04, 2009 17:59
od Krtek
Já bych doplnil servis v Čimelicích. tam sem celkem spokojenej. Zatim vyloženě nic nezvorali, ochotní jsou vždycky. Až na tu cenu ale což, je to značkovej servis, no.

Re: JAK JSTE SPOKOJENI S AUTORIZOVANÝM SERVISEM ??

Napsal: ned říj 04, 2009 19:41
od Hanzy
Kdyz vemu severni moravu tak jedine KUNIN pan Horecka navic jej znate ze srazu ;)
Jinak Ostrava katastrofa Chlebovice jsou novi a jinak nevim...
Na starsi Daewoo jeste primo v Frydku Mistku byvaly znackovy po autosalonu.

Re: JAK JSTE SPOKOJENI S AUTORIZOVANÝM SERVISEM ??

Napsal: ned led 10, 2010 01:13
od bjes_des
Se servisem "palikx" naprostá spokojenost. Asi nemá cenu nic dalšího dodávat... :lol:

Re: JAK JSTE SPOKOJENI S AUTORIZOVANÝM SERVISEM ??

Napsal: ned led 10, 2010 06:57
od PeS
Dá se říci, že jsem spokojený se servisem Autosalonu Dědek jak v Náchodě, tak v Rychnově nad Kněžnou. Chovali se vždy vstřícně a je s nimi možná domluva. Horší to je, co se týče diagnostiky závad. Ale to je těžké posuzovat z jedné události, takže to berte s rezervou. Ono nalézt závadu není někdy jednoduché.
V podstatě jsem žádnou vážnou závadu neměl. Jen jednou jsem jel s hučícím předním kolem. Tam jsem technikům sdělil, že je pravděpodobně vadné ložisko předního kola. S technikem jsme auto projeli a technik se mnou souhlasil. Druhý den volali, že ložisko mají, ať přijedu na výměnu. Tak jsem přijel, ale výměna se nekonala, že prý to není ložisko, ale posilovač řízení a že je to normální. To mi bylo divné, ale nechal jsem to být, ale zvuk mě dráždil, i když to nebylo nic velikého. Asi po měsíci jsem se ale rozhodl, že ten zvuk chci odstranit a tak jsem to tam odvezl znovu. Kdyby sundali kolo a vyměnili ložisko, měli by to docela rychle. Ale hledali skoro celý den, kde je zakopaný pes. Nakonec po celodenním hledání zjistili, že je vadné ložisko 8) a vyměnili ho v rámci záruky.
Měl jsem ještě jednu dobrou zkušenost - po zimní bouračce musím říci, že dobře opravili auto. Nebyla to sice velká bouračka, ale opravu provedli opravdu k mé plné spokojenosti.
Co se týče garančních prohlídek, tam jsem byl spokojený. Zatím má m k tomuto servisu důvěru.

V úvodním hlasování není Autosalon Dědek Náchod a Rychnov!!! :?

Re: JAK JSTE SPOKOJENI S AUTORIZOVANÝM SERVISEM ??

Napsal: ned led 10, 2010 10:09
od Serpico
...no PeS, to co jsi napsal o ložisku vytváří celkem docela špatný dojem o servisu, jakoby servis chtěl přesvědčit a to se jim mnohdy daří ( záleží na technických znalostech zákazníků ), že vše je tzv. v normě a nemusí nic opravovat, zvlášť pokud se jedná o garanci...

Přeji všem lepší servis

Re: JAK JSTE SPOKOJENI S AUTORIZOVANÝM SERVISEM ??

Napsal: ned led 10, 2010 10:35
od alvin
no ja na adresu nitrianskeho Remesloservisu môžeme povedať ako Zdeněk Svěrák : "Tak ano,ale příště by raději spolupracoval s někym jiným" :lol: :lol: :lol:
Ochota im nechýba,aj prístup k zákazníkovi dobrý,ale kvalita práce nie je vždy zrovna ich silnou stránkou :( :( :(,meniť olej si tam už rozhodne nedám

Re: JAK JSTE SPOKOJENI S AUTORIZOVANÝM SERVISEM ??

Napsal: ned led 10, 2010 10:59
od KakosWRC
mne stacilo ked v remesloservise v roku 2005 nam na otazku kolko stoji na kalos zadny spojler odpovedali...a to aj existuje??a mi sme to este ani nevideli..pritom mali kolo seba mnoho plagatov a ostatneho a kalos sa vyrabal od 2002 prve modely...auto sme kupovali v mgm topolcany a neustale chodime len a len tam...pristup ku zakaznikom vyborny..v servise mechanici ochotne vysvetlia ukazu co a ako, ponuknu vam obcerstvenie, citite sa ako doma a hlavne precizna kvalita co robia..ked sme videli ze do toho servisu chodia vozidla az z Bratislavy...tak podla mna to hovori za vsetko...

Re: JAK JSTE SPOKOJENI S AUTORIZOVANÝM SERVISEM ??

Napsal: ned led 10, 2010 11:06
od Serpico
...to alvine já už si měním oleje sám, servisům prostě nevěřím a nemíním platit jejich " zlatou " skladovou obrátku i z množstevním rabatem ( slevou ) při jejich nákupech, nejsem prostě vůl...
Inu je mi jenom líto jejich mechaniků, ti za " obchodní politiku " ( odři zákazníka kde můžeš... ), prostě nemohou a ubírá jim to jednoduchou práci.

Mějte se fajn