Stránka 1 z 4

Octan konektor

Napsal: pon zář 13, 2004 23:28
od petrm
Tak sem se konečně dostal k hloubější analíze Nexie a našel sem ten konektor je lehce přístupný po demontování krytu počítače motoru na pravém sloupku u spolujezdce najdete diagnostickou zásuvku a když se kouknete po kabeláži dál směrem k motoru objevíte po asi 5 cm zásuvku která asi nebude zapojená to znamená že váš motor má základní nastavení 91 Oct . Při pohledu zepředu tak aby ste se koukali jako by ste chtěli do té zásuvky něco zapojit a budete mít výstupek na zajištění nahoru tak když propojíte prostřední konektor a z vašeho pohledu levý tak se základní nastavení přepne na 95 octanů a když to propojíte doprava tak se nastaví na 87 octanů 8)

Napsal: úte zář 14, 2004 16:48
od Pajda
To znamená, že tímhle propojením motor zvládá rozmezí od 87 do 95 oktanů bez problémů? Jak je to technicky vyřešené?
Co se tím vlastně mění?

Napsal: úte zář 14, 2004 21:29
od petrm
podle mě se nemění nic výrazného :( ale na diagnostice když to propojuješ tak to ukazuje právě tyhle hodnoty a podle toho na co má octanové číslo vliv se asi bude lehce měnit předstih a možná dávka paliva ale myslím že to bude naprosto zanedbatelná a nevýrazná změna tak sem to zkusil namalovat snad to z toho pochopíte ;)

Obrázek

Napsal: čtv zář 16, 2004 23:02
od Peca
Tak jsem dnes VELMI DŮKLADNĚ hledal tuto zásuvku jak je popsáno výše a NENAŠEL! Moje Nessi ji na tomto místě určitě nemá...a pokud náhodou ano tak je buď neviditelná, nebo jsem úplně slepej. :x

Napsal: pát zář 17, 2004 08:31
od Blue Lanos
:shock: existuje nieco podobne aj v lanose :idea: :shock:

Napsal: pát zář 17, 2004 09:07
od Pajda
Blue Lanos píše::shock: existuje nieco podobne aj v lanose :idea: :shock:
Já myslím, že úpln slepej Peca v Lanose nebyl, možná v nejlepší výbavě. :lol: :lol:

Napsal: pát zář 17, 2004 10:34
od Peca
Pajda píše:
Blue Lanos píše::shock: existuje nieco podobne aj v lanose :idea: :shock:
Já myslím, že úpln slepej Peca v Lanose nebyl, možná v nejlepší výbavě. :lol: :lol:

vole :D

Napsal: pát zář 17, 2004 21:27
od Radmont
otazka znie ci je lepsie mat prepnute na 95 oktanov a capovat benzin 95 u ktoreho clovek nikdy nevie ci ma 95 oktanov (vid kontroly benzinu - skoro vsetky benzinky nesplnali normy) alebo na 91 a capovat lacnejsi benzin - ale teraz si nespomeniem ci som niekde videl natural 91 a ak ano, tak iba zriedka

Napsal: sob zář 18, 2004 15:09
od petrm
Tenhle konektor by měli mít všechny novější auta od Nexie nahoru ale nevím jestli ho měly všechny nexie je asi 5-10 cm od diagnostické zásuvky . Lanos ho má myslím u počítače tj. pod sedačkou spolujezdce pod kobercem :lol: 8)

Napsal: ned zář 26, 2004 21:45
od Ivan
Petře, tak kde? Taky jsem nenašel...

Obrázek

Napsal: ned zář 26, 2004 21:56
od Pepe
Neni to ten bílej konektor ?

Napsal: ned zář 26, 2004 22:11
od Ivan
Že by? Já spíš myslel, že je to zástrčka na připojení něčeho...

Napsal: ned zář 26, 2004 22:55
od Pepe
Zajímavý ovšem je, že v elektrickým schématu jsem ho nenašel. :(

Napsal: pon zář 27, 2004 09:51
od Pajda
to vypadá, jako kdyby tam někdo něco zapoměl dát. :cry:

Napsal: úte zář 28, 2004 23:17
od Ivan
Tak přátelé, dneska jsme to zkoumali s Pecou a asi určitě to bude onen konektor!
Petře, když se podíváme na ten Tvůj obrázek a očíslujeme si ty piny od leva do prava 1, 2 a 3, tak propojíme-li piny 1 a 2, tak máme nastaveno na 95, když nepropojíme žádné, tak je 91. Jaké jsou prosímtě další možnosti?
A otázka pro všechny: jak mám ty piny propojit? Kusem drátu a připájet ho?