par dalsich drobnosti
Napsal: pon zář 13, 2004 02:38
tak ja bych jeste rozvedl, co rikal ondras
1) nevsiml jsem si, rozdilu sedacek (tim v zadnem pripade nechci rict, ze neexistuje, jen ze jsem si ho ja nevsiml - nemam moznost presednout a porovnat primo)
2) kosmeticke zmeny v interieru jsou v detailech (v podstate ondras rekl vse podstatne), nicmene na cloveka pusobi preci jen od pocatku lepe a "propracovaneji" nez puvodni verze
3) motor - jako nejvetsi prinos vidim moznost litru a u tohodle motoru konkretne pak
- vyssi kroutak pri mirne nizsich otackach (69Nm vs. 87Nm) - mam najeto 3tkm, motor se pomalu zajizdi a prijde mi stale lepsi, se starym se _muselo_ vice radit (tady _muzete_, coz dela "povinne" jizdy prijemnejsi a pritom neochudi o pripadnou sviznejsi vlozku)
- vyssi vykon - tabulkove 12 koni (52 vs 64 koni) coz neni na prvni pohled moc, ale narust je 20% pri stejne vaze
4) osobne se mi predek libil vice u starsiho mateze a nove jsem temer z duse nesnasel - nicmene pravdou je to, ze kdyz jsem to ted postavil na pekny kola a nechal dat dopredu tahokov, mlhovky, ... staci opravdu malo a auticko mam hned tam, kde puvodniho mateze
- lahudkou jsou svitici zadni svetla
5) prostor motoru je vypolstrovany a dosud kdyz nastartuju tak vlastne neni slyset - casto jsem ted pres leto jezdil s luxusnim passatem 1.9 - hluk maly, nicmene takove trvale huceni, to same, kdyz presednu do podobnych aut, furt ten motor slysim a minimalni hodnota hluku je na pomerne vysoke urovni, u mateze motor temer neslysite (tedy, kdyz mu nedate )
6) spotreba shodna, coz vnimam jako pozitivum, protoze pri vetsim motoru jezdit furt stejne je imho dobre (opet za osm )
1) nevsiml jsem si, rozdilu sedacek (tim v zadnem pripade nechci rict, ze neexistuje, jen ze jsem si ho ja nevsiml - nemam moznost presednout a porovnat primo)
2) kosmeticke zmeny v interieru jsou v detailech (v podstate ondras rekl vse podstatne), nicmene na cloveka pusobi preci jen od pocatku lepe a "propracovaneji" nez puvodni verze
3) motor - jako nejvetsi prinos vidim moznost litru a u tohodle motoru konkretne pak
- vyssi kroutak pri mirne nizsich otackach (69Nm vs. 87Nm) - mam najeto 3tkm, motor se pomalu zajizdi a prijde mi stale lepsi, se starym se _muselo_ vice radit (tady _muzete_, coz dela "povinne" jizdy prijemnejsi a pritom neochudi o pripadnou sviznejsi vlozku)
- vyssi vykon - tabulkove 12 koni (52 vs 64 koni) coz neni na prvni pohled moc, ale narust je 20% pri stejne vaze
4) osobne se mi predek libil vice u starsiho mateze a nove jsem temer z duse nesnasel - nicmene pravdou je to, ze kdyz jsem to ted postavil na pekny kola a nechal dat dopredu tahokov, mlhovky, ... staci opravdu malo a auticko mam hned tam, kde puvodniho mateze
- lahudkou jsou svitici zadni svetla
5) prostor motoru je vypolstrovany a dosud kdyz nastartuju tak vlastne neni slyset - casto jsem ted pres leto jezdil s luxusnim passatem 1.9 - hluk maly, nicmene takove trvale huceni, to same, kdyz presednu do podobnych aut, furt ten motor slysim a minimalni hodnota hluku je na pomerne vysoke urovni, u mateze motor temer neslysite (tedy, kdyz mu nedate )
6) spotreba shodna, coz vnimam jako pozitivum, protoze pri vetsim motoru jezdit furt stejne je imho dobre (opet za osm )