par dalsich drobnosti

Moderátor: Blue Lanos

Odpovědět
Uživatelský avatar
jakub
Příspěvky: 998
Registrován: úte srp 31, 2004 23:08

par dalsich drobnosti

Příspěvek od jakub »

tak ja bych jeste rozvedl, co rikal ondras
1) nevsiml jsem si, rozdilu sedacek (tim v zadnem pripade nechci rict, ze neexistuje, jen ze jsem si ho ja nevsiml - nemam moznost presednout a porovnat primo)
2) kosmeticke zmeny v interieru jsou v detailech (v podstate ondras rekl vse podstatne), nicmene na cloveka pusobi preci jen od pocatku lepe a "propracovaneji" nez puvodni verze

3) motor - jako nejvetsi prinos vidim moznost litru a u tohodle motoru konkretne pak
- vyssi kroutak pri mirne nizsich otackach (69Nm vs. 87Nm) - mam najeto 3tkm, motor se pomalu zajizdi a prijde mi stale lepsi, se starym se _muselo_ vice radit (tady _muzete_, coz dela "povinne" jizdy prijemnejsi a pritom neochudi o pripadnou sviznejsi vlozku)
- vyssi vykon - tabulkove 12 koni (52 vs 64 koni) coz neni na prvni pohled moc, ale narust je 20% pri stejne vaze :lol:

4) osobne se mi predek libil vice u starsiho mateze a nove jsem temer z duse nesnasel - nicmene pravdou je to, ze kdyz jsem to ted postavil na pekny kola a nechal dat dopredu tahokov, mlhovky, ... staci opravdu malo a auticko mam hned tam, kde puvodniho mateze
- lahudkou jsou svitici zadni svetla 8)

5) prostor motoru je vypolstrovany a dosud kdyz nastartuju tak vlastne neni slyset - casto jsem ted pres leto jezdil s luxusnim passatem 1.9 - hluk maly, nicmene takove trvale huceni, to same, kdyz presednu do podobnych aut, furt ten motor slysim a minimalni hodnota hluku je na pomerne vysoke urovni, u mateze motor temer neslysite (tedy, kdyz mu nedate :lol: )

6) spotreba shodna, coz vnimam jako pozitivum, protoze pri vetsim motoru jezdit furt stejne je imho dobre (opet za osm ;) )
Reklama
 

Uživatelský avatar
jakub
Příspěvky: 998
Registrován: úte srp 31, 2004 23:08

Re: par dalsich drobnosti

Příspěvek od jakub »

jakub píše:osobne se mi predek libil vice u starsiho mateze a nove jsem temer z duse nesnasel - nicmene pravdou je to, ze kdyz jsem to ted postavil na pekny kola a nechal dat dopredu tahokov, mlhovky, ... staci opravdu malo a auticko mam hned tam, kde puvodniho mateze
- lahudkou jsou svitici zadni svetla 8)
Obecne musim opet zduraznit, ze se vesmes jedna o smutnou skutecnost neschopnosti lepsi propagace ze strany daewoo dealeru. Kdyz kouknu na ty promo fotky, vsechno proste takovy unyly - co jim brani to postavit na lepsi kola (i kdyby jenom na fotku).

Dneska jsem byl v hypaci a co nevidim -> kalos - jako pohoda, ale na naprosto socialnich 14", to je auto, kterymu by nizsi patnactka nebo jeste lepe nizkoprofilova 16" dodalo takovej smrnc, ze by se ani otrly odpurce vychodni produkce nebal zastavit a kouknout - dyt to delaj vsichni - cena "od xxx xxx tisic", cena vystaveneho +20tkc za ..., ..., kola, ... proste nepochopim ...
Odpovědět

Zpět na „MATIZ“