Stránka 1 z 1
vykon motora
Napsal: pon srp 24, 2009 21:52
od tonny
caute vsetci som tu uplne novy cize som tu prvy krat pred rokom som si kupil daewoo nubira combi 1.6 16v pohon na dual a stala sa mi taka vec ze mi zacalo tuhnut riadenie a tu som sa docital ze to moze sposobovat aj nejaky hrdzavy klb. diky za radu klby som uz dal do poriadku a zatial to slape, ale vyskytol sa mi dalsi problem nechce to tahat auto je strasne lenive. na benzin ako tak a na plyn s bozou psotou.tu som sa este docital ze treba nieco urobit s EGR ventilom aze ked sa ten ventil odstrani tak sa zvysi vykon motora. nebude mat odstranenie toho ventila nejaky vplyv na plyn? a nema niekto skusenost alebo osobne ci mema splynovac zn.COLTEC myslim ze montovany v Belgicku. portadte mi co s tym. diky
Re: vykon motora
Napsal: pon srp 24, 2009 22:32
od palikx
jo koltec je primy vstrik mel ho v aute akri a i nekteri dalsi.
pokud to na benzin jede normalne a na plyn je to vyrazne horsi tak filtr plynu,a svicky.ty bylo potreba docela casto u plynoveho auta.akri menil kazdych 7 tis a vzdy po vymene auto ozilo.daval denso.
jinak pak je to o nastaveni na diagnostice plynu.
egr nema tak zasadni vliv na plyn a ani na benzinove auto. jedine v pripade ze by byl stale otevren.
Re: vykon motora
Napsal: úte srp 25, 2009 20:57
od tonny
palikx píše:jo koltec je primy vstrik mel ho v aute akri a i nekteri dalsi.
pokud to na benzin jede normalne a na plyn je to vyrazne horsi tak filtr plynu,a svicky.ty bylo potreba docela casto u plynoveho auta.akri menil kazdych 7 tis a vzdy po vymene auto ozilo.daval denso.
jinak pak je to o nastaveni na diagnostice plynu.
egr nema tak zasadni vliv na plyn a ani na benzinove auto. jedine v pripade ze by byl stale otevren.
Dik za odpoved. Problem je v tom,ze u nas tuto znacku plynu nerobia a servisaci nechcu do toho
sahat.Absolutne netusim kde ten filter je a ako vyzera,popripade akym inym sa da nahradit.Sviecky som menil hned pri kupe najazdene len cca3000km.pouzil som BRISK.