Stránka 1 z 7
Zadní pružiny
Napsal: pát zář 10, 2004 17:58
od Mertik
Neměnil jste někdo zadní pružiny na Nubiře vagonu? Od okamžiku kdy jsem ji koupil tak mi připadá, že i prázdná sedí na zadku. Co teprve když jsme s plně naloženou jeli na dovolenou. Bylo cítit, že zadek už ani moc nepruží, protože byl skoro na dorazech a při vjezdu do garáže apod. jsem drhnul zadním nárazníkem nebo výfukem, což mně normální nepřipadá (s jiným autem se mi to na stejném místě nikdy nestalo). V servisu jsem se ptal na výměnu a tam mi řekli, že je to u Nubir normální, že tam prý z výroby montují stejné pružiny jak do sedanu, a že výměnu ještě nedělali. Nedával jste tam někdo tvrdší nebo nebo jste to podkládal?
Napsal: pát zář 10, 2004 19:47
od eMKa Slovensko
chcelo by to tvrdsie pruziny, daval ich tam aj richiprofi na LANOSA. teraz je to ovela lepsie. viiezol som sa aj s nim v v aute aj s Blue Lanosom a mozem povedat ze richiho sedi ovela ovela lepsie
Napsal: pát zář 10, 2004 20:01
od Mertik
Dobrá zpráva, ale nevíš o kolik tvrdší abych to zase nepřehnal?
Napsal: pát zář 10, 2004 22:29
od Blue Lanos
...no nezda sa mi
ze by tam daval ine pruziny
on sam povedal, ze tam ma len tlmice KYB ultra SR ale pruziny nemenil
Napsal: pon zář 13, 2004 20:52
od petrm
Zadní tlumiče na kombajnu sou docela porod musí se odstrojit komplet celé čalounění kufru a pak už je to jako přední ale vystrojit ten kufr je hrozný
Napsal: pát úno 10, 2006 16:46
od Oněgin
Zlatá škodovka!
Napsal: pát úno 10, 2006 16:54
od SKUBI
Mě ten zadek příde taky měkej. Já jsem zase chytal tažnym. Někde se to už zmiňovalo a psalo se tady taky o nějakých podložkách, když se třeba táhne karavan...
Někde to tu určitě najdeš.
Napsal: pát úno 10, 2006 17:02
od Oněgin
Co se týče výměny různých dílů, tak jsem si myslel, že je šáda řady 105 - 130 pěkná potvora. Jak ale zjišťuji, bylo to zlaté auto, kde největším problémem byla výměna spojky, páč musel pryč celý motor. Pružiny a tlumiče byly prkotina.
Napsal: pát úno 10, 2006 17:38
od DREAM
OT: uz s tou 105kou dej pokoj .. bud rad,ze je pryc a nevzpominej na takovou pojizdnou rakev
ty kombajny jsou hrozne nizko na zadku ... vzdycky me to zarazi a mam chut jit vymenit tlumice,ale asi to je normal
Napsal: pon úno 13, 2006 19:46
od Pavel Beneš
Jo u mě taky vláčí pr..l po zemi, ale co mě zarazilo víc, že při zvednutí zadního kola origo heverem je kolo volný na pružině, když dojede na doraz. Normálně ho vezmu a hejbu s ním v rozmezí 5cm úplně volně.
Byl jsem na testech tlumičů
V roce 2004 (prosinec) mi tam dávali Eibachy + certifikat 5 let záruky nebo 60 tkm. Na testu akorát zadek pravá oproti levý rozdíl 14 procent, přikládali to tomu, že jsem někde vymetl pořádnou díru... vůle v zavěšení...asi jo..
jinak předek stejnej a vše bylo vyhodnoceno jako dobrý, je na nich 20tkm tak nevím.
Podle mě by měli pružiny tahat i na dorazu a ne jen 5cm od nich, asi jsou unavený.
Kdyby někdo našel ty podložky pod pera, ať to hodí sem, dík.
Napsal: pon úno 13, 2006 20:38
od Oněgin
Včera jsem vezl 2 menší pytle zemáků (cca 80 kg) a už při vyjíždění z garáže se zadek pěkně zhoupl. Nejel jsem daleko, takže se to dalo vydržet, ale bojím se, že na delší cesty s naloženým autem budu muset pružiny (a při té příležitosti i tlumiče) měnit.
Napsal: sob úno 18, 2006 20:56
od petrm
Jednou si jeden zákazník dodal nějaký podložky pod pružiny montáž byla jednoduchá ale znamená to opět demontáž celých tlumičů jinak jestli sedí nízko tak tlumiče to moc nezachráněj to jsou unavený pružiny
Napsal: čtv kvě 04, 2006 17:28
od smouker
Mam Nubiru v LPG a vzadu sedi uplne ukrutne. Pekne me to stve. Vymenil sem tlumice a prd platny. Hned bych vymelil i pera ale nevim za jaky, aby to nebylo stejny. Ja uz se bojim jezdit ve vice lidech vzadu, abych se nekde neupich
Napsal: čtv kvě 04, 2006 20:31
od djpsx
Hmmm, tak náš Kombik je v pohodě. A když jsme jeli s ním třeba do Francie, nebo do Chorvatska či do Tater, byl naloženej až po strop a úplně v pohodě (to bylo ještě na plecháčích a teď jak tam jsou ty 16ky, tak je to jak Allroad
).
Jinak zrovna dneska se mi stalo, že jsem jel trochu rychleji do zatáčky (stíhal jsem zelenou na semaforu) a zadek mi trochu poskočil....ale ne víc než tak o 5 cm. Takže já mám spíše opačnou zkušenost. Kombi je v akorát vejšce, soudě podle toho našeho.
Jinak být vámi, tak zajdu do prodejny s autodíly a oni poradí. Ale myslím, že pokud máte takovéto problémy, řešením budou tvrdší pružiny. Jeden můj známý má Opel Astra Sedan a právě kvůli nízkému zadku si tam dal pružiny z Kombíka. Takže Do kombi jedině tvrdší a nebo z Allroadu
Napsal: stř kvě 10, 2006 21:31
od Pavel Beneš
Jo, a nenašel jsem jestli je rozdíl mezi pružinami 2.0 a 1.6.... asi jsou stejný... neptal jste se někdo na cenu v Krči? že je nemají v nabídce, nebo už slepnu....