Stránka 1 z 1
lenive espero
Napsal: sob črc 04, 2009 16:25
od cino
caute!nasiel bi sa tu niekto kto ma skusenost s takou vecou ze nevladze ist motor do otacok?ist to ide len mu to podla mna trochu trva a ked mu dam viac plyn tak ho dusi.co to moze bit?prosim poradte kto sa uz s takim niecim stretol.DAKUJEM!
Re: lenive espero
Napsal: ned črc 05, 2009 09:40
od blackjohn
To může být prakticky čímkoliv od výfuku(děravý, ucpaný katalyzátor), zapalování(rozdělovač, kabely, svíčky), špatně nastavené rozvody(třeba o 1 zub), jednotka motoru dostává špatné údaje od čidel(MAP-podtlak, teplotní čidla) nebo může být třeba jen vypadlá nějaká hadička kolem škrtící klapky.
Jaký máš motor? Začalo to dělat najednou nebo se to zhoršuje?
Re: lenive espero
Napsal: ned črc 05, 2009 20:48
od vladimir fodor
caute.Dalšia z mozností vzduchoví filter .
Re: lenive espero
Napsal: pon črc 06, 2009 10:00
od Rumcajz
pri týchto problémoch by som začal pri katalizátore.. na 90 % je rozsypaná keramika..
adios
Re: lenive espero
Napsal: stř črc 08, 2009 10:30
od ppp
ja mam mozno vdaka takmer 100% prevadzke na lpg problem s dodavkou benzinu tazko povedat ci sa novy filter upchal za taku chvilku alebo je v haji regulator tlaku alebo nieco so vstrekmi ale chova sa to takto:
1. nestartuje na prvy raz, ale az na 2 az Nty ale nastartuje, tazko povedat ci ide paliva vela alebo malo. Ale chovalo sa to podobne ked bol maly tlak paliva tak asi malo.
2. ked uz idem na benzin tak do cca 2t otacok pri akomkolvek pohybe plynoveho pedalo auto pribrzdi a potom sa pomalicky zacne rozbiehat, nad 2.5 t otacok to uz nerobi. Toto je divne lebo to mi pripada ako keby dostavalo naopak vela paliva.
Pred vymenou palivoveho filtra aj s privodnou rurkou benzinu to len zle startovalo a aj to len za chladu, za tepla to vacsinou chytlo pri prvom pokuse. Jazda na benzin bola uplne normalka.
Tlak aj prietok paliva to po vymene filtru malo viditelne vacsi, overene na spoji privodu paliva pred vstrekovacou listou.
Pri vymene filtru som nazrel aj na cerpaclo, ten nasavaci vak vyzeral byt priechodny akurat v nadrzi plavalo kopec drobneho svinciku ako keby sa tam nieco rozpustilo alebo zrazilo. Benzin mal vtedy asi pol roka.
Katalyzator s tym nema u mna nic spolocne je priechodbny a vcelku akurat je spredu ocernety a trosku asi odpareny pretoze je v jeho keramickej mriezke neico ako priehlbina, nie je pekna rovna ako na opacnej strane.
Ale neriesim to, zatial to ako tak na benzin ide takze ako havarijne palivo, ked nebudem mat kde natankovat lpg (co je bohuzial aj dnes bezna zalezitost), uplne staci.
Re: lenive espero
Napsal: stř črc 08, 2009 11:43
od Michal M.
Nazdarek. Mne robi presne to iste, len s tym rozdielom, ze startuje perfektne.
Ale ked niekedy prepnem na benzin, tak mi pri zosliapnuti pedalu, tak zacne cukat ako keby nemalo vykon a ked sa dostanem na vyssie otacky, tak uz to taha a necuka. Ale pri nizkych ledva taha.
V servise mi povedali, ze treba vymenit trysku. Cena okolo 1000 SK plus robota.
Ale zvlastne je to, ze ked som bol v Taliansku a dosiel mi plyn, tak som fical na dialnici na benzin. Asi po hodine hodine a pol jazdy na benzin mi to uz tak necukalo. Tak neviem ci ta jazda na LPG zanasa trysky alebo co.
Jazdin skoro stale na LPG takze zatial ani neriesim.
Re: lenive espero
Napsal: čtv črc 16, 2009 22:18
od Blue Lanos
Ano zda sa, ze zanasa a preto treba obcas nieco prejst na benzin alebo pouzit nejake aditivum do paliva na precistenie ale nemam odskusane ale v tech. sekcii som to nadhodil
Re: lenive espero
Napsal: čtv črc 16, 2009 23:31
od Servisman
Jazdením na lpg sa zanášajú benzínové vstreky merkaptanom až sa zalepia,tankujete moc lacný a nekvalitný lpg.Treba tankovať slovnaft,omv a podobne a nie jurky a ostatné lacné sračky.A po vyjazdení plnej nádrže lpg na benzín najazdiť aspoň 50Km s prídavkom prípravku na čistenie vstrekov a žiadny problém.
Re: lenive espero
Napsal: čtv črc 16, 2009 23:43
od ppp
EDIT! Necituj predchadzajuci prispevok !
To je ale rada
. Ked sa na benzin vykaslem, tak po roku mam na dalsie trysky z vrakaca a mozno aj na dvoje